• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування розсувних дверей.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 2 лота:Лот № 1 - 8 одиниць; Лот № 2 - 4 одиниці. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Замовника : Лот № 1- Структурний підрозділ "Вокзал станції Дніпро" - м.Дніпро, пл.Вокзальна,11., Лот № 2 - Структурний підрозділ "Вокзал станції Запоріжжя-1" - м. Запоріжжя, пр. Соборний,6-г. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.

Завершена

41 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 90.00 UAH
Період уточнення: 14.03.2017 09:38 - 20.03.2017 16:00
Відповідь надана

Периодичность сервиса в Запорожье

Номер: bdc94e8acec04fe292350a57253dae7d
Дата опублікування: 15.03.2017 19:36
Опис: Добрый день. В додатке 3 указана периодичность сервиса в Запорожье 1 раз в квартал, а в додатке 1 - 3 раза в год. Какая периодичность сервиса в Запорожье правильная 3 или 4 раза в год ?
Відповідь: По вокзалу станції Запоріжжя-1 на 2017 рік передбачено проведення технічного обслуговування розсувних дверей один раз на квартал. У зв’язку з тим, що укладання договору по результатам торгів відбудеться у квітні (II квартал), проведення технічного обслуговування у I кварталі вже буде неможливим. Тому кількість технічного обслуговування розсувних дверей для вокзалу станції Запоріжжя-1 у 2017 році становить 3 рази на рік (по одному на кожний квартал).
Дата відповіді: 16.03.2017 16:37