-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги зі спостереження за ручними системами тривожної сигналізації з реагуванням наряду охорони; послуги із централізованої охорони майна з реагуванням наряду охорони; послуги з охорони майна (фізична охорона) (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)
Закупівля проводиться на 2021 рік на очікувану вартість. Усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами оголошення.
Завершена
174 328.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 49.06 UAH
мін. крок: 0% або 49.06 UAH
Період уточнення:
16.12.2020 15:44 - 22.12.2020 00:00
Відповідь надана
Щодо сертифікатів
Номер:
26563a496ae54f85a8f59b612ebcccf8
Дата опублікування:
21.12.2020 09:41
Опис:
У документації встановлена вимога, щоУчасник повинен мати власний сертифікований пульт цілодобового спостереження, який відповідає вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації. На підтвердження цього Учасник має надати скан-копію або копію сертифіката відповідності.
Учасник повинен мати сертифікат відповідності послуг, які підтверджують якість надання послуг з технічного обслуговування систем охоронної сигналізації у відповідності до вимог: ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; ДСТУ 4030-2001 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронного призначення; ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення – виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації. На підтвердження цього Учасник має надати скан-копію або копію сертифіката відповідності. По-перше, ПЦС може бути орендований. По-друге, відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 6.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» втратили свою чинність Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації» (втрата чинності від 16.03.2018) та Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 червня 1997 року № 374 “Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації продукції протипожежного призначення”(втрата чинності від 16.03.2018)., а значить на даний час сертифікація взагалі не робиться. Вимагаємо скасувати вимогу, якою ві лобіюєте інтереси органів МВС, які видають такий сертифікат самі собі.
Відповідь:
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначаються може зазначатися ІНША ІНФОРМАЦІЯ ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ДО НЬОГО ВКЛЮЧИТИ. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення про встановлення в умовах Оголошення вимоги про наявність в учасника сертифікованого пульту цілодобового спостереження, який відповідає вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014, сертифіката на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації може підтвердити надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання даних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують сферу діяльності в частині (зокрема, вимог до розташування та конструкції, технічних вимог, процедури та вимог до організації роботи центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень тощо).
Крім того, наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчитиме про здійснення контролю за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації.
Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за N9 466/10746 (із змінами) втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів».
Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність з 1 січня 2018 року на підставі Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-УІІІ (надалі - Закон).
З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Дата відповіді:
21.12.2020 17:51
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
9862256b04fd495cae2a4a5ab534e000
Дата опублікування:
21.12.2020 09:39
Опис:
У документації наявна вимога надати довідку в довільній формі про кваліфікацію співробітників задіяних для здійснення комплексу надання зазначених послуг (не менше тридцяти охоронників груп реагування та десяти електромонтерів, які будуть виконувати щомісячне технічне обслуговування систем охоронної сигналізації). 30 груп реагування? Ви серйозно? На 1-2 об'єкти реагування? Чому не 100 груп реагування? Вважаємо, що даною вимогою ви позбавляєте право брати участь у закупівлі компанії які мають у штаті 2 чи 3 групи реагування. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу. В противному випадку ми будемо зверати увагу відповідних контролюючих органів до вашої закупівлі.
Відповідь:
Просимо Учасника уважно читати умови Оголошення, оскільки Замовником не встановлено вимогу щодо (дослівно): «30 груп реагування? Чому не 100 груп реагування?».
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначаються може зазначатися ІНША ІНФОРМАЦІЯ ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ДО НЬОГО ВКЛЮЧИТИ. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення про встановлення в умовах Оголошення вимоги щодо надання довідки в довільній формі про кваліфікацію співробітників задіяних для здійснення комплексу надання зазначених послуг (не менше тридцяти ОХОРОННИКІВ груп реагування та десяти електромонтерів, які будуть виконувати щомісячне технічне обслуговування систем охоронної сигналізації).
Така вимога зазначена для забезпечення дотримання принципів здійснення закупівель, в тому числі ефективності та для можливості відбору надійного виконавця - надавача послуг, забезпечення Замовника якісними, стабільними, безперервними послугами, що є предметом закупівлі.
Отже, замовником не встановлено тієї дискримінаційної вимоги, що є темою запитання потенційного учасника, як і не встановлено інших дискримінаційних вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
21.12.2020 17:50