-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 43+000 - км 50+700, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Завершена
410 875 117.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 054 375.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 054 375.58 UAH
Період уточнення:
16.12.2020 15:28 - 15.01.2021 00:00
Відповідь надана
Відомість розрахунку обсягу ключових (основних) робіт, п.5.2.1 ТД
Номер:
ada4b09c4eba406ca4fcdcb975681702
Дата опублікування:
06.01.2021 19:33
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до 5.2.1 Розділу ІІІ до тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання основних видів робіт в натуральних величинах, в тому числі монтаж обладнання дорожньої метео станції (ДМС) – 1 шт. Ми розуміємо, що технічне завдання передбачає виконання робіт з монтажу обладнання дорожньої метео станції (ДМС), але цей вид роботи не є основним. Зазначений вид робіт досить рідко зустрічається в проектах будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту автодоріг за останні роки.
При визначенні кваліфікаційних критеріїв Замовник повинен керуватися не тільки технічним завданням, а й розуміти, що однакових проектів не може бути і такий підхід до визначення кваліфікаційних критеріїв є дискримінаційним навіть по відношенню до Учасників, які мають великий досвід у будівництві доріг та транспортних споруд на автомобільних дорогах І та ІІ категорії. Нами були реалізовані десятки проектів за останні п`ять років, що відповідають вимогам тендерної документації до аналогічного договору, але нажаль в жодному з них не було передбачено виконання робіт з монтажу обладнання дорожньої метео станції (ДМС).
Тому, звертаємося до Вас з проханням видалити вимогу щодо підтвердження досвіду з монтажу обладнання дорожньої метео станції (ДМС), як таку, що значно звужує коло потенційних Учасників.
Дякуємо за розуміння!
Відповідь:
Шановні добродії! Частиною 4 розділу III «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» (далі – Методичні рекомендації) передбачена необхідність формувати вимоги Тендерної документації (далі – ТД) до предмета закупівлі та кваліфікації учасників на підставі проєктно-кошторисної документації (далі – ПКД). ПКД на об’єкт, що є предметом закупівлі, крім інших робіт передбачає монтаж обладнання дорожньої метеостанції, що є досить вартісною та специфічною роботою із безпосередньо монтажу, налаштування, проведення метрологічних робіт та приєднання ДМС до центральної диспетчерської Замовника для подальшої ефективної експлуатації ділянки автомобільної дороги. Це вимагає від майбутнього виконавця робіт із предмету закупівлі наявності певного досвіду.
Визначені частиною 17 розділу IV Методичних рекомендацій загальні вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, приведені Замовником у відповідності з предметом закупівлі, з урахуванням його специфіки, складності та техніко-економічних показників, визначених проєктно-кошторисною документацією, для досягнення Замовником головної мети закупівлі – визначення виконавця робіт, спроможного якісно, своєчасно та ефективно виконати державне замовлення, без втрат бюджетних коштів, в інтересах держави та користувачів автомобільних доріг.
На підставі викладеної інформації Замовник вважає, що монтаж обладнання дорожньої метеостанції не можна вважати другорядним видом робіт та залишає вимогу ТД про надання досвіду виконання аналогічного договору у даній частині без змін.
Дата відповіді:
11.01.2021 14:19
Відповідь надана
Відомість розрахунку обсягу ключових (основних) робіт
Номер:
bef77f6e428a4912a23422c2ca193283
Дата опублікування:
04.01.2021 16:11
Опис:
Стосовно п. 2 Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт складеної відповідно до технічного завдання (Додатку №11 до цієї тендерної документації), далі Відомість.
У п. 2 є вимога до «Влаштування дренуючого шару основи з піску – 19163 м3.»
Згідно п. 6.3.2 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» «дренуючі прошарки» відносяться до Земляного полотна.
Згідно п. 5.2.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Види ремонтів та перелік робіт» при капітальному ремонті роботи, що забезпечують стійкість земляного полотна, такі як улаштування дренажів відносяться до Земляного полотна.
Технологія робіт по зведенню земляного полотна і улаштуванню дренуючих прошарків нічим не відрізняється, окрім як, для дренуючих прошарків мають використовуватись грунти з коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 0,5 м/добу.
Просимо вас змінити умови пункту 2 Відомості таким чином, щоб для підтвердження досвіду робіт з улаштування дренуючого шару можна було використовувати роботи зі зведення Земляного полотна.
Дякуємо!
Відповідь:
Згідно до ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами), Розділ 1 Сфера застосування дані норми встановлюють технічні вимоги до нового будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування. Предметом закупівлі є капітальний ремонт автомобільної дороги. Тому вимоги п.6.3.2 зазначеного ДБН не можна застосовувати у цьому випадку.
Вимоги п. 5.2.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Види ремонтів та перелік робіт» насправді стосуються стійкості земляного полотна, тому що ставлять вимоги до споруд (дренажів), що влаштовуються для пониження рівня грунтових вод та, як наслідок, осушення земляного полотна автомобільної дороги. Предметом закупівлі передбачено влаштування дренуючого шару основи дорожнього одягу, що є окремим елементом конструкції автомобільної дороги.
Виходячи з зазначеного, п.2 Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт «Влаштування дренуючого шару основи з піску – 19 163 м3» не може бути замінена на досвід робіт зі зведення земляного полотна.
Дата відповіді:
11.01.2021 13:21