-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Торги не відбулися
3 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 600.00 UAH
Період уточнення:
16.12.2020 14:50 - 23.01.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги - Сертифікат ISO
Номер:
e8b16ffdb841428eb8572f990b7da9ff
Дата опублікування:
23.12.2020 18:58
Опис:
Відповідно до пукнту 12 Додатку 4 «Учасник повинен надати сертифікат відповідності стандарту ISO 9001:2015 області (сфери) сертифікації, зокрема, обов’язково на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібну торгівлю пальним, що виданий акредитованим органом з сертифікації (зареєстрованим у реєстрі НААУ) учаснику у 2020 році»
Абсурдність вимоги полягає в тому, що даний сертифікат є однією з моделей УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ з метою забезпечення її результативності. Замовник очевидно помилився з предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є ТОВАР, а не забезпечення результативності управління діяльності організації. Наявність або відсутність даного сертифікату жодним чином не впливає на виконання умов договору та технічного завдання та свідчить про нав’язування вимог, які
не стосуються предмету закупівлі.
Сертифікат відповідності повинен надаватися НА ТОВАР, як відповідність державним стандартам та технічним вимогам відповідно до Закону, а не для управління результативності Учасника.
Це очевидно дискримінаційна вимога, оскільки учасник, який має Ліцензію на право торгівлі пальним, поставки товару та мережу АЗС, не зможе взяти участь через відсутність Сертифікату, який не передбачений законодавством в обов’язковому порядку для суб’єктів господарювання.
Замовник не має законного обгрунтування в документації даної вимоги, що свідчить про дискримінації дії та явне обмеження кола учасників.
Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та двома рішеннями Антимонопольного комітету по аналогічним питанням, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині технічних критеріїв (додаток 4 до до тендерної документації), де вказані Сертифікат стандарту ISO 9001:2015.
У разі незадоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Законним обгрунтуванням даної вимоги є стаття 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Сертифікат на відповідність ISO 9001:2015 - це документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Даний сертифікат засвідчує, що підприємство було перевірено органом сертифікації та встановлено відповідність системи вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Наявність цього документа істотно підвищує імідж компанії, залучає нових ділових партнерів, забезпечує реальну можливість участі в державних конкурсах і тендерах на виготовлення і поставку товарів, надання послуг.
Для Замовника дане питання є принциповим з існуючої практики взаємовідносин з певним контрагентом,щодо якого на даний час вже протягом 3-х років вирішуються питання в судовому порядку, з приводу дійсності постачання паливо-мастильних матеріалів.
До того ж, вами - потенційним Учасником не доведено, яким чином даною вимогою порушуються ваші права і чому ви як Учасник не можете виконати дану вимогу.
Дата відповіді:
29.12.2020 16:01
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги Сертифікат
Номер:
3f1b700aaed949858cc82676006c9f26
Дата опублікування:
23.12.2020 18:46
Опис:
Учасник має Ліцензію на право торгівлі пальним, що цілком дозволяє йому постачати паливо.
Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає наявність в Учасника Ліцензії на впровадження господарської діяльності.
Яка стаття Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує Учасника в закупівлі, предметом якого є ТОВАР, мати «сертифікат відповідності стандарту ISO 9001:2015 області (сфери) сертифікації, зокрема, обов’язково на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібну торгівлю пальним, що виданий акредитованим органом з сертифікації (зареєстрованим у реєстрі НААУ) учаснику у 2020 році»???
Замовник не має законного обгрунтування в документації даної вимоги, що свідчить про дискримінації дії та обмеження кола учасників.
Відповідь:
Законним обгрунтуванням даної вимоги є стаття 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Сертифікат на відповідність ISO 9001:2015 - це документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Даний сертифікат засвідчує, що підприємство було перевірено органом сертифікації та встановлено відповідність системи вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Наявність цього документа істотно підвищує імідж компанії, залучає нових ділових партнерів, забезпечує реальну можливість участі в державних конкурсах і тендерах на виготовлення і поставку товарів, надання послуг.
Для Замовника дане питання є принциповим з існуючої практики взаємовідносин з певним контрагентом,щодо якого на даний час вже протягом 3-х років вирішуються питання в судовому порядку, з приводу дійсності постачання паливо-мастильних матеріалів.
До того ж, вами - потенційним Учасником не доведено, яким чином даною вимогою порушуються ваші права і чому ви як Учасник не можете виконати дану вимогу.
Дата відповіді:
29.12.2020 15:59
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги ЗАреєстрвоанан торгова марка талонів в Учасника
Номер:
10488f4389ac454f935098c5bc2d513e
Дата опублікування:
23.12.2020 18:28
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 9 Додатку 4 до документації «талони мають бути в учасника зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), у зв’язку з чим учасник повинен надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах.»
Дана вимога очевидно є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
Зазначаємо про те, що Учасник має договори з емітентами талонів. У такому випадку, торговий знак (торгова марка) ТАЛОНУ повинна бути зареєстрована на ЕМІТЕНТА ТАЛОНІВ, а не Учасника.
Таким чином, Учасник здатний виконати умови договору , маючи право на реалізацію талонів через мережу АЗС на партнерських умовах.
У принципах статті 5 Закону відсутня «Зручність співпраці із певним учасником», проте є Економія державних коштів, яка повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників, а не для певного учасника.
Керуючись статтями 5, 14 , 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни в частині додатку 1, де вказано виключне право на участь в закупівлі тим Учасникам, у яких є додатково «талони мають бути в учасника зареєстрованого торгового знаку (торгової марки)».
У разі незадоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації
Дата відповіді:
29.12.2020 15:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги ТАлони - 5, 10, 20
Номер:
d9de860060e44b0c88b2cc35ced38e31
Дата опублікування:
23.12.2020 18:19
Опис:
Шановний Замовнику!
пункт 8 Додатку 4 містить умову, що учасник повинен запропонувати заправлення на АЗС однієї мережі та талони мають бути виключно єдиного уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, а номінал талонів – 5, 10, 20.
Номінал талонів мають – 5, 10, 20 мають лише дві мережі АЗС: Авіас та Глуско.
Однак, умови по Дарницькому районі з 5 АЗС може виконати лише одна мережа АЗС. З вищезазначених.
Враховуючи цей факт, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині технічних критеріїв (додаток 4 до до тендерної документації), де вказані виключно номінал талонів – 5, 10.20.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Шановний Учасник, щодо кількості АЗС найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації. Щодо номіналу талонів, то у Замовника дійсно існує потреба у номіналах 5, 10 та 20 л для заправлення парку машин та механізмів. Дана вимога не є дискримінаційною, також для нас як Замовника не зрозуміло чим саме порушено ваші права як майбутнього Учасника.
Дата відповіді:
29.12.2020 13:44
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги ОДНА МЕРЕЖА та єдиний талон
Номер:
bd59b1fd4379401db294836066b322a1
Дата опублікування:
23.12.2020 18:15
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 6 Додатку 4 АЗС можуть бути власними, орендованими, або учасник може ними користуватись на підставі інших договорів (наприклад, договір поставки, партнерський договір тощо. Тобто, можлива мережа АЗС з різними брендами за єдиним талоном або різні бренди АЗС із відповідними талонами бренду кожної АЗС.
Однак, пункт 8 Додатку 4 містить умову, що учасник повинен запропонувати заправлення на АЗС однієї мережі та талони мають бути виключно єдиного уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, що суперечить вимозі пункту 6 Додатку 4, де учасник може мати партнерські АЗС різних брендів по єдиному талону.
Також, дана вимога очевидно є дискримінаційною в частині, що мережа має бути ОДНА та прямого обмеження учаників до закупівлі, що свідчить про орієнтацію Замовника на конкретного учасника.
Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та двома рішеннями Антимонопольного комітету по аналогічним питанням, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині технічних критеріїв (додаток 4 до до тендерної документації), де вказані виключно ОДНА мережа та єдиний талон.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Так, дійсно, Замовником встановлено вимогу щодо єдиного уніфікованого зразка та мережі АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск палива. Така вимога встановлена задля уникнення в подальшому маніпуляцій зі сторони Учасника, щодо зміни ціни на товар. Даний тендер проводиться на закупівлю товару до кінця 2021р. і як правило, протягом року відбувається коливання ціни на ринку і недобросовісні учасники починають маніпулювати Замовника, пропонуючи підвищити ціну (як правило) або пропонують товар дешевшої мережі АЗС з гіршою якістю пального.
На думку Замовника вимога, вказана у п. 8 Додатку 4 не суперечить вимозі п. 6 Додатку 4, а доповнює її.
Дата відповіді:
29.12.2020 13:33
Відповідь надана
скан Ліцензії - дискримінація
Номер:
ff4e85db20c340e289b8e961e86f4da3
Дата опублікування:
23.12.2020 17:57
Опис:
Пункт 6 Додатку 4 зазначає «На кожну із зазначених у вказаному Переліку АЗС учасник повинен надати скан ліцензії на право роздрібної торгівлі;»
Щодо аналогічного питання є рішення Антимонопольного комітету України у Ваших двох закупівлях https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-005563-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-005271-b , де дана вимога про надання визнані дискримінаційними, що передбачало усунення даних умов документації.
Рашення АМКУ зазанчало «У ході розгляді зазначеного питання встановлено наступне.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати на кожну із зазначених у вказаному переліку АЗС скан-ліцензії на право роздрібної торгівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені»
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Шановний Учасник, суть питання дублюється з попередніми питаннями, на які двічі була надана відповідь.
Дата відповіді:
29.12.2020 13:18
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги Скан ЛІцензії
Номер:
636023eb02ff4e609667d38cefa5f4e1
Дата опублікування:
23.12.2020 17:48
Опис:
Відповідно до пункту 6 Додатку 4 вимагається :
Інформація в довідках 1) та 2) пункту 6 Додатку 4 матиме всю достовірну інформацію щодо ліцензій на кожну АЗС та повинна відповідати інформації з Єдиного державного реєстру Ліцензій за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html.
ПИТАННЯ:
Чим обумовлено надання скану Ліцензії на право роздрібної торгівлі на кожну АЗС з переліку, якщо довідки 1) та 2) пункту 6 Додатку мають всю інформацію про ліцензії,???
Чим обумовлено надання скану Ліцензії на право роздрібної торгівлі на кожну АЗС, якщо Ви самі вказуєте про перевірку інформації на сайті Єдиного державного реєстру Ліцензій за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html.???
Вами не врахований той факт, що Учасник, який має партнерські договори з АЗС, теж хоче взяти участь в закупівлі, де в минулих закупівлях постійно брав участь його партнер. У такому разі, Власник АЗС (партнер)може відмовитися дати Ліцензію іншому Учаснику, щоб не допустити більшу кількість учасників, що створює дискримінаційну ситуацію та вимогу Замовника щодо скану ліцензії на кожну АЗС.
Якщо Замовник перевірятиме достовірність інформації про ліцензії на АЗС на сайті Єдиного державного реєстру Ліцензій за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html’, то надання скану Ліцензії є непотрібним та має ознаки орієнтації замовника на конкретного учасника.
Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та двома рішеннями Антимонопольного комітету по аналогічним питанням, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині технічних критеріїв (додаток 4 до до тендерної документації), де вказаний скан Ліцензії на роздрібну закупівлю
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Ч. 2 ст. 36 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) передбачено, що учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством.
Відповідно до податкового законодавства роздрібна торгівля пальним – це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального зі зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з АЗС/АГЗС/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливо- та/або оливороздавальні колонки; місце роздрібної торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на правах власності або користування.
Роздрібною торгівлею пальним можуть займатися суб’єкти господарювання (далі – СГ) усіх форм власності, у тому числі його виробники, за наявності у них відповідної ліцензії. При цьому СГ мають отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце такої торгівлі. У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю пальним СГ зазначається адреса місця торгівлі.
Партнерство – це така організація господарської діяльності, за якої двоє або більше осіб об’єднують своє майно, стають співвласниками створеного підприємства, спільно управляють виробництвом і власністю, розподіляють прибуток і відповідають за своїми зобов’язаннями.
Договором, який опосередковує партнерські відносини, є договір про спільну діяльність та договір концесії. Так, згідно зі ст. 1130 Цивільного кодексу за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов’язуються спільно діяти без створення юрособи для досягнення певної мети, що не суперечить законодавству. Спільна діяльність може провадитися шляхом об’єднання вкладів учасників (просте товариство) або без такого об’єднання. При цьому чинне законодавство у сфері ліцензування видів госпдіяльності не передбачає винятків для провадження видів госпдіяльності, що підлягають ліцензуванню, на підставі партнерських договорів без отримання відповідної ліцензії.
З огляду на вищезазначене, незважаючи на наявність в учасника партнерського договору щодо роздрібної продажі пального, для укладення договору про закупівлю такий учасник має подати належним чином засвідчену копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Тож замовником враховано це й передбачено відповідні умови в тендерній документації.
Дата відповіді:
29.12.2020 13:14
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги скан ЛІцензії
Номер:
d8d92892f60a4cbd84a85ae674c8eda8
Дата опублікування:
23.12.2020 17:48
Опис:
Відповідно до пункту 6 Додатку 4 вимагається :
Інформація в довідках 1) та 2) пункту 6 Додатку 4 матиме всю достовірну інформацію щодо ліцензій на кожну АЗС та повинна відповідати інформації з Єдиного державного реєстру Ліцензій за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html.
ПИТАННЯ:
Чим обумовлено надання скану Ліцензії на право роздрібної торгівлі на кожну АЗС з переліку, якщо довідки 1) та 2) пункту 6 Додатку мають всю інформацію про ліцензії,???
Чим обумовлено надання скану Ліцензії на право роздрібної торгівлі на кожну АЗС, якщо Ви самі вказуєте про перевірку інформації на сайті Єдиного державного реєстру Ліцензій за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html.???
Вами не врахований той факт, що Учасник, який має партнерські договори з АЗС, теж хоче взяти участь в закупівлі, де в минулих закупівлях постійно брав участь його партнер. У такому разі, Власник АЗС (партнер)може відмовитися дати Ліцензію іншому Учаснику, щоб не допустити більшу кількість учасників, що створює дискримінаційну ситуацію та вимогу Замовника щодо скану ліцензії на кожну АЗС.
Якщо Замовник перевірятиме достовірність інформації про ліцензії на АЗС на сайті Єдиного державного реєстру Ліцензій за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html’, то надання скану Ліцензії є непотрібним та має ознаки орієнтації замовника на конкретного учасника.
Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та двома рішеннями Антимонопольного комітету по аналогічним питанням, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині технічних критеріїв (додаток 4 до до тендерної документації), де вказані виключно 5 АЗС у ДАРНИЦЬКОМУ районі.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Ч. 2 ст. 36 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) передбачено, що учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством.
Відповідно до податкового законодавства роздрібна торгівля пальним – це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального зі зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з АЗС/АГЗС/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливо- та/або оливороздавальні колонки; місце роздрібної торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на правах власності або користування.
Роздрібною торгівлею пальним можуть займатися суб’єкти господарювання (далі – СГ) усіх форм власності, у тому числі його виробники, за наявності у них відповідної ліцензії. При цьому СГ мають отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце такої торгівлі. У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю пальним СГ зазначається адреса місця торгівлі.
Партнерство – це така організація господарської діяльності, за якої двоє або більше осіб об’єднують своє майно, стають співвласниками створеного підприємства, спільно управляють виробництвом і власністю, розподіляють прибуток і відповідають за своїми зобов’язаннями.
Договором, який опосередковує партнерські відносини, є договір про спільну діяльність та договір концесії. Так, згідно зі ст. 1130 Цивільного кодексу за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов’язуються спільно діяти без створення юрособи для досягнення певної мети, що не суперечить законодавству. Спільна діяльність може провадитися шляхом об’єднання вкладів учасників (просте товариство) або без такого об’єднання. При цьому чинне законодавство у сфері ліцензування видів госпдіяльності не передбачає винятків для провадження видів госпдіяльності, що підлягають ліцензуванню, на підставі партнерських договорів без отримання відповідної ліцензії.
З огляду на вищезазначене, незважаючи на наявність в учасника партнерського договору щодо роздрібної продажі пального, для укладення договору про закупівлю такий учасник має подати належним чином засвідчену копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Тож замовником враховано це й передбачено відповідні умови в тендерній документації.
Дата відповіді:
29.12.2020 13:11
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги 5 АЗС у Дарницькому районі
Номер:
31ae63d9d5e24351a29a39dce9d65036
Дата опублікування:
23.12.2020 17:12
Опис:
Шановний замовнику! У пункті 6 Додатку 4 до ТД Вимагається : «не менше як 5 (п’ятьма) АЗС на території Дарницького району м. Києва..» . Вами встановленні дискримінаційні вимоги, що суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога Очевидно є дискримінаційною у зв’язку з тим, що у документації відсутні ЗАКОННІ ПІДСТАВИ встановлення даних обмежених вимог по кількості АЗС та саме на території ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ, що свідчить про орієнтацію замовника на конкретного учасника.
Щодо аналогічного питання є рішення № 8888-р/пк-пз від 07.05.2020 року Антимонопольного комітету України у Ваших двох закупівлях https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-005563-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-005271-b , де дана вимога про кількість АЗС та саме у Дарницькому районі визнані дискримінаційними, що передбачало усунення даних умов документації.
Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та двома рішеннями Антимонопольного комітету по аналогічним питанням, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині технічних критеріїв (додаток 4 до до тендерної документації), де вказані виключно 5 АЗС у ДАРНИЦЬКОМУ районі.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації
Дата відповіді:
29.12.2020 13:05