• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Горох, морква, цибуля, капуста, яблуко, апельсин, банан, капуста молода, огірки свіжі, полуниця, буряк, лимон, мандарин, помідор, квасоля, часник, код за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи

Найменування замовника : Компаніївська селищна рада. Місцезнаходження: 28400, Кіровоградська обл., Компаніївський район, селище міського типу Компаніївка, вул. Садова, будинок 95, Ідентифікаційний код замовника: 04364911. Категорія замовника : підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівля на 2021 рік, яку оголошують у 2020 році. Місце поставки – 28400, Україна, Кіровоградська область, смт. Компаніївка, інші населені пункти, ДНЗ зазначені в 4.2 оголошення про закупівлю.Загальний обсяг поставки:4845 кг, в т.ч.: Горох код за ДК 021:2015: 03221220-4 — Горох - 94 кг; Морква код за ДК 021:2015 03221112-4 Морква- 700 кг; Цибуля код за ДК 021:2015 03221113-1 Цибуля 450 кг; Капуста код за ДК 021:2015 03221410-3 Капуста качанна- 1600 кг; Яблуко код за ДК 021:2015 03222321-9 Яблука - 335 кг; Апельсин код за ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини- 52 кг Банан код за ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани- 100 кг. капуста молода код за ДК 021:2015 03221410-3 Капуста качанна- 79 кг. огірки свіжі - код за ДК 021:2015 03221270-9 Огірки 298 кг. полуниця код за ДК 021:2015 03222313-0 Полуниця 81 кг; буряк код за ДК 021:2015 03221111-7 Буряк – 501 кг. Лимон код за ДК 021:2015 03222210-8 Лимони – 9 кг. Мандарин код за ДК 021:2015 03222240-7 Мандарини – 51 кг; Помідор код за ДК 021:2015 03221240-0 Помідори-354 кг. Квасоля код за ДК 021:2015 03221210-1 –Квасоля 105 кг. Часник код за ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі 36 кг. Очікувана вартість предмету закупівлі 65284 грн з ПДВ. Розмір мінімального кроку пониження ціни – 0,5% від загальної вартості закупівлі 326.42 грн. Всі документи, що готуються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

65 284.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 326.42 UAH
Період уточнення: 15.12.2020 19:17 - 19.12.2020 00:00
Відповідь надана

щодо документації

Номер: 8046f065e5104eff9141eaae24b6ee30
Дата опублікування: 18.12.2020 18:43
Опис: щодо договору все зрозуміло, але є договори до яких йде 1000 або 300 накладних-чи має змогу Замовник їх перевірити? до того ж видаткова накладна є платіжним документом, що може містити фінансову конфіденційну інформацію,а тому замовник не має права вимагати таку документацію.Акт приймання-передачі не є обов'язковим при постачанні продукції, а тому вимагати дану документацію Замовник не має права ,оскільки це вже є ознакою дискримінаційності. Зазвичай за позицією АМКУ на підтвердження виконання аналогічного договору Замовник вимагає позитивний відгук від Замовника-контрагента договорів , які подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Тому просимо привести дану вимогу у правове поле та конкретизувати її у всіх Ваших закупівлях,щоб не дублювати питання під кожною. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В пункті 14.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено один із передбачених Законом кваліфікаційних критеріїв, а саме підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі Вимога щодо надання копій видаткових накладних або копії актів прийомки передачі, які повинні свідчити про виконання договору в повному обсязі не містить ознак дискримінаційності. Замовник зобов'язаний перевірити повноту завантажених документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 18.12.2020 22:51
Відповідь надана

загальна

Номер: 09da560e3f924ab7b43fe8de43f7a1fe
Дата опублікування: 16.12.2020 21:58
Опис: Шановний Замовнику! Яку кількість видаткових накладних або актів прийому необхідно надати на підтвердження виконання аналогічного договору.
Відповідь: Доброго дня учаснику!. В пункті 14.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі: «Горох, морква, цибуля, капуста, яблука, апельсин, банан, капуста молода, огірки свіжі, полуниця, буряк, лимон, мандарин, помідор, квасоля, часник код за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі Учасник має надати не менше 1 копії виконаного договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та копії видаткових накладних або копії актів прийомки передачі, які повинні свідчити про виконання договору в повному обсязі
Дата відповіді: 17.12.2020 12:10