• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, ДК 021:2015 15811100-7 «Хліб»; 15812100-4 «Хлібобулочні вироби»)

Торги відмінено

64 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 320.00 UAH
Період уточнення: 14.12.2020 14:44 - 18.12.2020 16:30
Без відповіді

Розірвання договору в односторонньому порядку

Номер: acf9f6f00763471fb5813e83b20b8fe4
Дата опублікування: 18.12.2020 14:35
Опис: Відповідно до п. 11.5. проєкту договору (додаток 3 до оголошення) однією з умов розірвання договору в односторонньому порядку є одержання Замовником висновку Юридичного департаменту Полтавської облдержадміністрації, складеного за результатами юридичного супроводу публічних закупівель, та яким встановлено, що Замовником або Постачальником було порушено норми законодавства під час закупівлі, або що подальше виконання Договору суперечить законним інтересам Замовника або інтересам держави, або інтересам територіальних громад. Шановний замовнику, яке відношення юридичний департамент Полтавської облдержадміністрації має до дошкільного навчального закладу у м. Вознесенську?
Без відповіді

ПДВ

Номер: 6a2665bffd7d45348294119e133f5b94
Дата опублікування: 18.12.2020 14:31
Опис: Відповідно до пп. 6.3.10. проєкту договору (додаток 3 до оголошення) у разі, якщо Постачальник є платником ПДВ, він зобов’язаний видати Замовнику податкові накладні та зареєструвати їх в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку та строки, передбачені Податковим кодексом України. Якщо Постачальник порушує зобов’язання по видачі та/або реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, він зобов’язаний відшкодувати Замовнику завдані цим збитки. Підпуктом 7.3.7. проєкту договору визначено, що у разі неналежного виконання Постачальником п. 6.3.9 Договору, Постачальник має сплатити Замовнику штраф у розмірі суми ПДВ, на яке Замовник втратив право з вини Постачальника (неналежне виконання умов п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України). Навіщо ці положення включені до проєкту договору? Замовник є платником ПДВ і має намір отримувати податковий кредит?
Без відповіді

Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкту

Номер: 6eeff93baf1c4a2b831f786c67da73e4
Дата опублікування: 18.12.2020 14:28
Опис: Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати завірену належним чином копію Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкту (2019-2020 року) щодо відповідності санітарним вимогам з метою забезпечення продуктами харчування дитячих закладів, до якого обов’язково додається завірена належним чином копія асортиментний перелік. Просимо повідомити, яким чинним нормативним актом передбачено проведення санітарно-епідеміологічного обстеження виробників харчових продуктів та затверджено форму Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкту.
Без відповіді

Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 6bd76d8cb44d4459bc9181f7f8866b3e
Дата опублікування: 18.12.2020 14:25
Опис: Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі продукція повинна мати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну партію товару з печаткою Учасника. Просимо вказати, положеннями якого чинного нормативного акту передбачено обов'язкову наявність висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на харчові продукти.
Без відповіді

Безпечність харчових продуктів

Номер: 5221510340e0442abe91cd358e482d8d
Дата опублікування: 18.12.2020 14:08
Опис: Пунктом 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що учасник повинен надати інформацію від оператора ринку (учасника торгів), який здійснює постачання сировини та харчових продуктів, стосовно запровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів (ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). З метою підтвердження впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів учасник має надати скановану копію сертифікату(ів) на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: F (розповсюдження), G (надання послуг складування та зберігання), дійсного(их) на дату розкриття цінових пропозицій, виданого(их) установою, акредитованою Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи. У разі надання сертифікатів відповідно до стандартів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT), учасник повинен надати документальне підтвердження (копію звіту за результатами наглядового аудиту), що сертифікована система управління безпечністю харчових продуктів продовжує відповідати вимогам стандарту на систему управління. Відповідно до ч. 7 ст. 21 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Враховуючи вказану норму закону, вимагаємо прибрати з оголошення вимогу, яка суперечить положенням чинного законодаства.
Без відповіді

Забезпечення виконання договору

Номер: 1d5af31d2b504b76802a182b7a36ae24
Дата опублікування: 18.12.2020 14:04
Опис: Пунктом 12 оголошенння про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: "12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається". Пунктом 14 оголошення передбачено, що учасник повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному в оголошенні. Відповідно до п. 7.10. проєкту договору (додаток 3 до оголошення) Постачальник забезпечив виконання своїх зобов’язань за Договором в грошовій формі у розмірі __ % від суми Договору (платіжне доручення від __________ № ____ на суму _____ (прописом) грн. __ коп.). Згідно з п. 1.1. договору застави (додаток 4 до оголошення) Учасник-переможець, не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами проведення спрощеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі ______________, зобов’язаний перерахувати Заставодержателю за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі _________________ грн. (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави. Просимо замовника таки визначитись, чи потрібне забезпечення виконання договору, чи ні. Якщо все ж таки потрібне, то додатково просимо вказати відсоток від суми укладеного договору, який необхідно буде сплатити в якості забезпечення виконання договору, бо учасник повинен знати про всі свої грошові зобов'язання.