-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері глобальних мереж (розробка дизайну телекомунікаційної мережі ПАТ «Укрпошта»)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
13.03.2017 18:29 - 18.03.2017 19:00
Відповідь надана
Запитання
Номер:
3301b1fe352049b2a76b307413cc47df
Дата опублікування:
16.03.2017 17:21
Опис:
1. В Розділі 5 Технічного завдання до тендерного запиту Замовником виставлені вимоги до потенційного виконавця провести тестування запропонованих технічних та технологічних рішень, з організацією сегментів оптичної транспортної мережі та пакетної мережі, тестування рішень відмовостійкості та масштабування, а також моделювання інтеграції в існуючі системи. В Завданні відсутні детальні вимоги до цієї транспортної мережі (або її надає Замовник?), відсутні вимоги до параметрів масштабування в процесі іспитів та перелік і характеристики систем, з якими потрібно забезпечити інтеграцію. Чи надає Замовник для іспитів свої діючі системи або доступ до них і на яких умовах? Просимо прояснити ці питання.
Відповідь:
1. Замовник планує використовувати сервіси канального та транспортного рівня провідних телеком операторів України, тому достатньо буде демонстрація рішення на мережі будь-якого оператора зв’язку України. Масштабування передбачається в межах кількості підрозділів згідно типу майданчика вказаного в розділі 4. Інтеграцію потрібно зробити з існуючою корпоративною мережею, в рамках тестування потрібно продемонструвати інтеграцію с кожного з типу майданчика вказаного в розділі 4. Для іспитів Замовник надає доступ до діючих системи на умовах підписання договору NDA.
Дата відповіді:
21.03.2017 17:58
Відповідь надана
зміни до документації
Номер:
c7b31d4c4fef441e854ce92cda56d7d3
Дата опублікування:
16.03.2017 17:20
Опис:
1. В тендерній документації також присутня вимога до потенційного виконавця – мати сертифікати спеціалістів-проектувальників від компанії Cisco Systems, що не передбачає участь в проектуванні акредитованих іншими виробниками спеціалістів та рішень від інших виробників. Крім того, вимагаються сертифікати не тільки проектувальників, а й технічних спеціалістів по впровадженню, до того ж спеціалістів з побудови та підтримки центрів обробки даних (що не є предметом тендеру), отже фактично в запиті на тендер йдеться не тільки про проектування мережевої інфраструктури, але й про її побудову, а також підключення та обслуговування ЦОД. Просимо пояснити та уточнити ці вимоги, а також виключити вимогу мати сертифікати лише одного виробника.
2. В тендерній документації також висунута вимога до потенційного виконавця – мати в наявності конкретний перелік обладнання виробництва компанії Cisco Systems, що унеможливлює застосування в проекті іншого обладнання, не співпадаючого з наведеним переліком. Просимо виключити цю вимогу, як таку, що повністю нівелює можливість запропонувати альтернативне рішення, і можливо, наявне лише в одного учасника тендеру або лише в одного виробника/постачальника.
3. В Технічному завданні в описі функціональних блоків мережевої інфраструктури в розділі «4.Блок ЦЦОД» згадується «віддалений майданчик на стороні підрядника». Більше інформації про цей майданчик (його характеристики, розташування та ін.) в ТЗ немає, отже, Замовником передбачається, що якийсь потенційний учасник тендеру (підрядник?) може знати про характеристики цього майданчика та вимоги до нього, або мати його в наявності. З Технічного завдання також зрозуміло, що частину обладнання планується розташовувати в існуючих або проектованих ЦОД Замовника, по яким також відсутня інформація. Просимо надати більш детальну інформацію з цих питань.
Відповідь:
1. До кваліфікаційних вимог внесені зміни. В межах даного тендеру передбачається розробка дизайну мережевої інфраструктури ЦОД. Побудова, підключення та обслуговування не є предметом закупівлі. Технічних спеціалісти по впровадженню, побудові та підтирки ЦОД повинні входити до складу проектної команди, так як практичний досвід впровадження значно впливає на якість запропонованих рішень.
2. В перелік обладнання внесені зміни що дозволяють використовувати обладнання зазначеного класу від будь якого виробника.
3. Передбачається наявність до 3 ЦОД. Два з яких розмішені в межах м. Київ. Площа майданчиків не перевищує 20 кв.м. кількість обладнання не більш 10 телеком. шаф в кожному. Канальна ємність до 10Гбіт/с.
Дата відповіді:
21.03.2017 17:58
Відповідь надана
питання до закупівлі
Номер:
a9600ee2ab2c41459622af45f512eef5
Дата опублікування:
16.03.2017 17:19
Опис:
1. Технічним завданням до тендерної документації (Розділ 4.1. Вимоги до дизайну телекомунікаційної мережі від інформаційних прикладних систем) вказано, що «технічне рішення повинно забезпечити: функціонування як централізованих, так і децентралізованих прикладних систем; можливість впровадження нових систем; впровадження якості обслуговування(QoS) для сервісів». В розділі «3.2. Перелік та опис інформаційних прикладних систем» вказано, що використовується 37 централізованих інформаційних систем та 142 власних децентралізованих інформаційних системи. Просимо надати більш детальну інформацію (або хоча б перелік), про які саме прикладні системи та сервіси, а також нові системи йдеться, адже більше ніякої згадки про них немає, а від цих даних проектне рішення та обсяг проектних робіт можуть суттєво змінюватись.
2. Діючими в Україні нормативними документами на проектні роботи передбачається розробка кошторисної документації на розроблений проект для визначення його вартості. Нормативними документами також передбачається для державних організацій проведення державної експертизи такої кошторисної документації. В тендерній документації відсутня така вимога, отже просимо надати пояснення, чи передбачає Замовник відповідно вимогам законодавства необхідність розробки кошторисної документації та проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації, що також може вплинути на обсяг проектних робіт та їх вартість.
3. В тендерній документації відсутні вимоги до відповідності телекомунікаційної мережі , що проектується, актуальним вимогам нормативів України щодо захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, особливо в державних. Наведені лише загальний перелік характеристик інформаційної безпеки, пов’язаних з конкретним обладнанням компанії Cisco Systems, тобто з тендерного запиту очевидно, що не передбачається використання іншого технічного рішення від іншого виробника. Просимо уточнити необхідність відповідності проектованої телекомунікаційної мережі діючим в державі вимогам та передовим рішенням сучасних технологій, а також виключити фактичну вимогу використовувати рішення одного виробника.
Відповідь:
1. Існуючи сервіси є стандартними сервісами інфраструктури Microsoft та клієнтами різноманітних баз даних , перелік сервісів переможець отримає після підписання договору NDA. У майбутньому планується введення сервісів VoIP, UC, відеоспостереження, multicast TV.
2. Розробка кошторисної документації та проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації не передбачається.
3. В межах даної закупівлі не має необхідності приведення проектованої телекомунікаційної мережі діючим в державі нормативів ТЗІ. В технічному завданні не має вимог до використання обладнання Cisco Systems, до кваліфікаційних вимог внесені зміни.
Дата відповіді:
21.03.2017 17:57
Відповідь надана
питання до закупівлі
Номер:
f7b0b2878a5647d5ad0e59793bddc995
Дата опублікування:
16.03.2017 17:18
Опис:
1. В тендерній документації відсутні будь-які посилання на нормативну документацію (стандарти, норми, нормативи України), яким повинна відповідати розроблена проектна документація. В тендерній документації також відсутні вимоги до оформлення розробленої проектної документації.
В Україні проектна документація повинна розроблятись згідно з вимогами стандартів Системи проектної документації для будівництва (СПДБ) або Єдиної системи конструкторської документації (ЄСКД). Стандарти ЄСКД поширюються на вироби машинобудування і приладобудування та пов’язані з розробкою виробів або комплексних виробів (систем). Зазвичай проектна документація для засобів зв'язку або телекомунікаційних мереж розробляється згідно СПДБ, оскільки вони пов’язані з монтажем та пусконалагоджуванням обладнання, а впровадження комплексних систем зв’язку та телекомунікаційних мереж проводиться з введенням окремих пускових комплексів. З часів Радянського Союзу в Україні діє «Збірник цін на проектні роботи» (з поправочними коефіцієнтами, що постійно актуалізуються), який регламентує вартість проектних робіт, в тому числі проектних робіт в галузі зв’язку.
Обидві Системи документації передбачають наступні стадії проектних робіт взагалі та проектних робіт для телекомунікаційних мереж зокрема:
- техніко-економічне обґрунтування (ТЕО);
- техніко-економічний розрахунок (ТЕР);
- ескізний проект (ЕП);
- проект (П);
- робочий проект (РП);
- робоча документація (Р).
В залежності від складності об’єктів (яка визначається відповідним стандартом) та за наявності відповідного обґрунтування нормативними документами рекомендується виконувати проектування в одну, дві або три стадії, які перераховані вище.
Стандартами також регламентується склад проектної документації на кожній стадії проектування, а також пропонується рекомендований склад окремих документів проектної документації.
В тендерній документації присутній термін «дизайн» телекомунікаційної мережі, який відсутній у вказаній нормативні документації. В Технічному завданні присутні такі назви документів як «Високорівневий дизайн» та «Низькорівневий дизайн», які також відсутні в нормативній документації України. В Технічному завданні до тендерної документації описані вимоги до технічних та технологічних рішень та розділів документів, що їх описують, але також відсутні вимоги щодо складу проектної документації та її стадійності, передбачені нормативною документацією.
Просимо надати роз’яснення, якому з діючих нормативних типів документації має відповідати розроблена проектна документація, а також вказати передбачену стадійність проектування.
2. Українським законодавством передбачається виконання проектних робіт тільки спеціалістами, що мають відповідні сертифікати інженерів-проектувальників. В залежності від складності об’єктів проектування (яка визначається окремим стандартом) проектування може проводитись інженерами-проектувальниками відповідної кваліфікації (від інженера проектувальника до провідного інженера-проектувальника). Просимо уточнити, чи передбачається тендерною документацію враховувати ці вимоги законодавства до потенційних учасників тендеру.
3. Технічним завданням до тендерної документації (Розділ 4.Вимоги до розробки дизайну) передбачена розробка цілої низки архітектур та політик. Просимо надати деталізацію цих вимог, оскільки без розуміння їх обсягу розробка цих розділів будь-яким потенційним виконавцем (крім знайомого з реальними вимогами та характеристиками, які не вказані в тендерній документації) стає або неможливою, або дуже трудомісткою та довготривалою, або Замовник може відмовитись приймати ці розділи як такі що його не задовольняють.
Відповідь:
1. Документація має відповідати ISO/IEC/IEEE 15289:2015 або ГОСТ 34.201-89. Передбачено три стадії проектування.
2. Наявність сертифікату інженера-проектувальника буде враховано згідно чинного законодавства.
3. Деталізація і наповнення кожного пункту розділу 4 повинна відповідати вимогам розділу 6.
Дата відповіді:
21.03.2017 17:57
Відповідь надана
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
Номер:
61c49c4dff1c45c9a7b8c1fae0e8c769
Дата опублікування:
15.03.2017 12:39
Опис:
Прошу надати роз`яснення щодо строків надання послуг: у документації є суперечності щодо термінів надання послуг: в ТД (розділ I, п.4.4) зазначено термін до 01.06.2017, а в проекті Договору - 60 робочих днів з дати підписання Договору.
Відповідь:
Строки надання послуг: 60 робочих днів з дати підписання Договору.
Дата відповіді:
21.03.2017 18:02
Відповідь надана
Внесення змін до документації
Номер:
a0a9c42e42f943ce80969ad807d2eacb
Дата опублікування:
15.03.2017 12:24
Опис:
Маючи намір участі у даній процедурі, нами було детально проаналізовано вимоги документації.
Відповідно до частини 1, статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) основними принципами здійснення закупівель - є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. У свою чергу, згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію.
Ми розуміємо та погоджуємось із вимогою замовника, щодо наявності у учасників торгів відповідного досвіду, компетенцій, фахівців та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання проекту, що є предметом торгів.
Але, ми не розуміємо та не погоджуємось із встановленим замовником обмеженням щодо звуження зазначених вимог через посилання лише на одного виробника.
Враховуючи той факт, що виробник Cisco де-факто, не э ексклюзивним виробником продуктів та технологій, на базі яких замовник планує побудувати телекомунікаційну мережу, присутність у документації обмеження стосовно наявності в Учасника матеріально-технічної бази виключно з обладнання Cisco, без можливості запропонування аналогічного або кращого обладнання інших світових виробників є обмеження конкуренції Учасників, які пропонують рівноцінні технологічні рішення від декількох виробників продуктів, що є еквівалентними за своїми характеристиками.
Присутність у документації обмеження стосовно наявності в Учасника сертифікатів працівника саме від Cisco, без можливості запропонування сертифікатів аналогічних компетенцій від інших світових виробників обладнання є обмеженням конкуренції Учасників, які пропонують рівноцінні технологічні рішення від різних виробників.
Обмеження одним виробником є антиконкурентною дією з боку Замовника та завжди призводить до унеможливлення надання виробником-монополістом об’єктивно низького рівня цін на свою продукцію. Зазначаємо, як вартість проектування, так і вартість побудови телекомунікаційної мережі на базі інших світових виробників, обраних на конкурентній основі, можуть мати кращі характеристики та бути суттєво дешевшими ніж вказаний виробник Cisco.
Вимагаємо усунути зазначені елементи обмеження конкуренції шляхом внесення змін у документацію додаючи до будь-якої вимоги, де зазначено конкретного виробника фразу «, або аналог.».
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі не внесення вказаних змін, будь який Учасник аукціону зможе оскаржити результати закупівлі у встановленому Законом порядку.
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
21.03.2017 17:56