• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (м'ясо куряче)

Тушки курей охолоджені І категорії Куряче філе охолоджене Тушки курей заморожені І категорії

Завершена

1 313 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 565.00 UAH
Період уточнення: 11.12.2020 12:37 - 23.12.2020 00:00
Відповідь надана

ВИМОГА

Номер: 171b707656b04c96882696b47cffbadd
Дата опублікування: 15.12.2020 13:27
Опис: Відповідно до додатку 3 ТД замовник вимагає, від Учасників надати в складі своїх пропозицій сертифікати, що підтверджують застосування учасником вимог ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2018 з обовязковим зазначенням виду діяльності на виробника: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування; на Учасника, який не є виробником: складування, зберігання, торгівля, транспортування харчовими продуктами). Слід зазначити, що виробникта/або постачальник не зобовязанний займатись транспортними послугами чи послугами зберігання. Адже дані види діяльності мають на увазі під собою інші види послуг/робіт, які не мають відношення до предмету закупівлі. В свою чергу оптова торгівля продуктами харчування підпорядковує під собою транспортування й зберігання продуктів харчування. Замовник же має можливість перевірити спроможність Учасників здійснити транспортування /зберігання продуктів харчування дослідивши відповідні договори/документи на скаладські приміщення та/або транспортні засоби. Таким чином вимагаємо видали з вимог ТД обовязкове значення у вище зазначених сертифікатах види діяльності транспортування та зберігання, адже така вимога скорочує кількість учасників які мають намір, але не можуть прийняти участь у закупівлі через те, що не займаються послугами з перевезення та/або складським господарством
Відповідь: Дякуємо за звернення. Оскільки продукти харчування закуповуються для дітей шкільного та дошкільного віку, то Замовник повинен бути впевненим в правильному температурному зберіганні та транспортуванні до закладів освіти району. Оскільки замовник може бути як місцевим, так й з іншого регіону. У кожного виду товару (продукту харчування) є свій температурний режим. Тому в з'язку з введенням НАССР такі вимоги є обов'язковими. і не звужує кола людей Учасників, оскільки це стосується безпечності харчування дітей.
Дата відповіді: 16.12.2020 15:08
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: f5243587d23e4c3899e9767a27ff5cc8
Дата опублікування: 14.12.2020 10:12
Опис: В тендерной документації за №8680418 М'ясо(м'ясо куряче),а саме в додатку 3"Інформація про необхідні технічні,якісеі,та кількісні характеристики" вимагається надати тільки експертні висновки на пропонуємий товар,але в розділі№3"Інструкція з підготовки тендерної документації" п.7 надати"...інформацію про маркування,протоколи випробувань,або сертифікати,що підтверджують відповідність предмета закупівлі" містить інформацію про протоколи випробувань. Поясніть,будь ласка,чим відрізняються,якими саме показниками досліджень,експертні висновки від протоколів випробувань запропонованих зразків. Окрім того, чому в ТД до закупівлі№8672246"Молоко та вершки" та в ТД до закупівлі№86861112 "Молочні продукти різні",вимагається експертні висновки або протоколи,а в ТД до закупівлі№8680418"М'ясо(м'ясо куряче) тільки експертні висновки. Надайте,будь ласка,пояснення ,посилаючись на розпоряджувальні,нормативні та законодавчі акти України. І,саме цікаве,чому ТД закупівель№8672246"Молоко та вершки",№8686112"Молочні продукти різні",№8676064"Сирні продукти",не містить вимоги "..до тендерної пропозиції додається учасником дійсний сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду та медичну довідку про проходження обов'язкових попереднього та періодичного психіатричного оглядів на водія,який є працівником Учасника та буде залучений до поставки товару",а в закупівлі№8680418"М'ясо(м'ясо куряче)" це вимагається. Просимо і це питання аргументувати з посиланням на нормативні та розпоряджувальні акти України. Тому,доведіть,з посиланням на статті ЗУ"Про публічні закупівлі",що запропоновані вимоги тендерної документації по даній закупівлі№8680418"М'ясо(м'ясо куряче)",не призводять до дискримінацій умов Учасників. Тому що,скаладається враження,що Замовник зацікавленний в обмеженному колі Учасників,або конкретно в одному.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може самостійно включати будь-які вимоги щодо надання відповідних документів Учасниками в складі тендерної пропозиції, якщо це не суперечить законодавству України. Крім того, Постановою КМУ від 6 листопада 1997 р. N 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» встановлено ПЕРЕЛІК професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд, зокрема: 11. Водії транспортних засобів, у тому числі автомобілів категорії А, В, С, Д, Е, трамваїв, тролейбусів, мотоколясок, тракторів, мінітракторів і мотоблоків, які були зареєстровані в Державтоінспекції, та інших механічних транспортних засобів. Крім того, Постановою встановлено, що після проведення профілактичного наркологічного огляду і додаткового профілактичного наркологічного огляду в умовах стаціонару громадянину видається сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, в якому зазначається наявність чи відсутність у нього наркологічних протипоказань до виконання функціональних обов'язків та провадження видів діяльності згідно з переліком. Постановою КМУ від 27 вересня 2000 р. № 1465 Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих встановлено, що водії транспортних засобів проходять психіатричний огляд один раз на два роки. Отже, водії автомобільного транспорту зобов'язані проходити профілактичний наркологічний огляд за результатом якого видається сертифікат, а також проходити психіатричний огляд один раз на два роки. В такому разі, вимога про надання сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду та медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного оглядів на водія є законною, так як чинним законодавством встановлено обов'язок його отримання водіями автомобільного транспорту. Враховуючи вище викладене, Замовником було порушено вимоги чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може самостійно включати будь-які вимоги щодо надання відповідних документів Учасниками в складі тендерної пропозиції, якщо це не суперечить законодавству України. Крім того, Постановою КМУ від 6 листопада 1997 р. N 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» встановлено ПЕРЕЛІК професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд, зокрема: 11. Водії транспортних засобів, у тому числі автомобілів категорії А, В, С, Д, Е, трамваїв, тролейбусів, мотоколясок, тракторів, мінітракторів і мотоблоків, які були зареєстровані в Державтоінспекції, та інших механічних транспортних засобів. Крім того, Постановою встановлено, що після проведення профілактичного наркологічного огляду і додаткового профілактичного наркологічного огляду в умовах стаціонару громадянину видається сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, в якому зазначається наявність чи відсутність у нього наркологічних протипоказань до виконання функціональних обов'язків та провадження видів діяльності згідно з переліком. Постановою КМУ від 27 вересня 2000 р. № 1465 Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих встановлено, що водії транспортних засобів проходять психіатричний огляд один раз на два роки. Отже, водії автомобільного транспорту зобов'язані проходити профілактичний наркологічний огляд за результатом якого видається сертифікат, а також проходити психіатричний огляд один раз на два роки. В такому разі, вимога про надання сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду та медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного оглядів на водія є законною, так як чинним законодавством встановлено обов'язок його отримання водіями автомобільного транспорту. Враховуючи вище викладене, Замовником було порушено вимоги чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може самостійно включати будь-які вимоги щодо надання відповідних документів Учасниками в складі тендерної пропозиції, якщо це не суперечить законодавству України. Крім того, Постановою КМУ від 6 листопада 1997 р. N 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» встановлено ПЕРЕЛІК професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд, зокрема: 11. Водії транспортних засобів, у тому числі автомобілів категорії А, В, С, Д, Е, трамваїв, тролейбусів, мотоколясок, тракторів, мінітракторів і мотоблоків, які були зареєстровані в Державтоінспекції, та інших механічних транспортних засобів. Крім того, Постановою встановлено, що після проведення профілактичного наркологічного огляду і додаткового профілактичного наркологічного огляду в умовах стаціонару громадянину видається сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, в якому зазначається наявність чи відсутність у нього наркологічних протипоказань до виконання функціональних обов'язків та провадження видів діяльності згідно з переліком. Отже, водії автомобільного транспорту зобов'язані проходити профілактичний наркологічний огляд за результатом якого видається сертифікат. В такому разі, вимога про надання сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду є законною, так як чинним законодавством встановлено обов'язок його отримання водіями автомобільного транспорту. Враховуючи вище викладене, Замовником було порушено вимоги чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 15.12.2020 11:15