-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні пелети з лушпиння соняшника
Паливні пелети з лушпиння соняшника
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період уточнення:
08.12.2020 13:25 - 14.12.2020 13:18
Без відповіді
Незаконні вимоги документації
Номер:
ee767ad5ff7d4a9fa6b8e83b62df6062
Дата опублікування:
14.12.2020 11:44
Опис:
Згідно додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі серед якісних показників встановлено зокрема наступні вимоги: Масова частка сирого жиру на АСР, % - не більше 5,5%; Механічна міцність, % (сито №1 мм) – не більше 5%; Механічна міцність, % (сито діаметр 5мм) – не більше 15%.
Згідно п. 5.2. додатку 3 «Проект договору» «Якість Товару повинна відповідати вимогам технічної і експлуатаційної документації виробника, ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України».
На теперішній час в галузі виробництва паливних пелет з лушпиння соняшнику діє ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови». Вимоги до якості паливних пелет встановлені у п. 3.2 ДСТУ 7124:2009. Серед показників якості до паливних пелет з лушпиння соняшника, наведених у ДСТУ 7124:2009, відсутні такі показники, як Масова частка сирого жиру на АСР; Механічна міцність,(сито №1 мм); Механічна міцність, % (сито діаметр 5мм).
Тому на підставі вищенаведеного просимо пояснити, якими діючими державними нормативно-правовими актами (ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України) керувався замовник при встановленні якісних показників до паливних пелет з лушпиння соняшника? Якими діючими державними нормативно-правовими актами (ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України) встановлено необхідність надання документів стосовно Масова частка сирого жиру на АСР; Механічна міцність,(сито №1 мм); Механічна міцність, % (сито діаметр 5мм)?
Також з метою врахування вартості пакувальної тари для коректного обчислення цінової пропозиції просимо вказати в документації вид фасування паливних пелет з лушпиння соняшника.
Згідно додатку 4 «Кваліфікаційні вимоги» учасник повинен надати: «1. Копія повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства), видану або сформовану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 2. Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ.»
Згідно п.3 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник при проведенні допорогових закупівель повинен дотримуватися принципів ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.5 ст. 17 і ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Згідно Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», Реєстр платників податку на додану вартість, Інформація про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість, Реєстр платників єдиного податку є публічною інформацією, що оприлюднюється Державною податковою службою України у формі відкритих даних, а Міністерство юстиції України забезпечує доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який є відкритим єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним (згідно листа Мінекономіки України № 33-04/2361-06 від 16.01.2020).
На підставі вищевикладеного просимо привести документацію на закупівлю у відповідність з принципами ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме видалити п.1, п.2 з додатку 4 «Кваліфікаційні вимоги».
Згідно додатку 4 «Кваліфікаційні вимоги» учасник повинен надати: «6. Довідку про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні за формою…, 10. Копії сертифікатів якості/відповідності або паспорт на товар із зазначенням заводського номера і печаткою (штампом) ОТК або клеймом повірника про проходження метрологічної повірки.».
Просимо пояснити, на якій підставі замовник вимагає наявність в учасника механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, якщо замовником закуповується товар, а не роботи? Також просимо пояснити, згідно якого діючого державного нормативно-правового акту замовником встановлено вимогу стосовно наявності в сертифікатах якості/відповідності або паспорті на товар-паливні пелети з лушпиння соняшника заводського номера і печатки (штампу) ОТК або клейма повірника про проходження метрологічної повірки. Яка метрологічна повірка може бути в документах по якості паливних пелет?
Згідно п. 14.4 оглошення про проведення допорогової закупівлі «Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію та копію сертифікату відповідності на товар, або копію протоколу випробування на товар, або копію звіту про наукове дослідження зразка товару, або копію іншого документу виданого у визначений порядок відповідною установою незалежно від форми власності, що підтверджує якісні показники».
Згідно діючого законодавства, зокрема згідно ст.ст. 24,25 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» оцінка відповідності паливних пелет з лушпиння соняшника вимогам діючих ДСТУ та інших нормативно-правових актів і вимогам Замовника здійснюється органом з оцінки відповідності, який здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування відповідно до ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Тобто, таким органом є випробувальні, калібрувальні лабораторії, а також органи з сертифікації та інспектування. Крім того, згідно абзацу 2 частини 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», компетентність вказаного органу має бути підтверджена шляхом його акредитації.
Згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» і Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.07.2020 р. № 1318, акредитація органів з оцінки відповідності здійснюється Національним агентством з акредитації України.
На підставі вищевикладеного просимо привести оголошення про проведення допорогової закупівлі у відповідність з діючим законодавством, а саме: доповнити п. 14.4 вимогою, що документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, повинні бути видані установою, яка має діючу акредитацію Національного агентства з акредитації України і має відповідну сферу акредитації.