• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

Завершена

684 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 420.00 UAH
Період уточнення: 07.12.2020 09:52 - 13.12.2020 00:00
Відповідь надана

Документація

Номер: 6277a71734134ace99d36be1ed86e95e
Дата опублікування: 10.12.2020 12:20
Опис: Шановний Замовник. Ви вимагаєте сертифікат на систему екологічного управління стосовно складування, зберігання, транспортування, торгівля харчовими продуктами згідно ISO 14001:2015, виданого на учасника. На сьогоднішній день сертифікація не є обов'язковою та Державна екологічна інспекція під час своїх перевірок ніколи не вимагала сертифікацію за ISO 14001. І в уніфікованому акті перевірок, який діяв нещодавно, цього питання навіть не було. Також обов’язковість сертифікації не зазначається в екологічному законодавстві України. Тому це дискрімінація інших учасників, в яких даний сертифікат відсутній. Просимо внести зміни
Відповідь: Згідно п.5 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто ми як замовник маємо право вимагати вказані у тендерній докуемнтації сертифікати. До того ж згідно ст. 20 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку зобов'язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Дата відповіді: 14.12.2020 09:18
Відповідь надана

Уточнення ТД

Номер: 045180c4e242472fbb8b5e3aaa22a395
Дата опублікування: 10.12.2020 09:39
Опис: В додатку 5 вимагаєте акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» (виданого не раніше вересня 2020 року). Обгрунтуйте чому не раніше вересня, а якщо дана перевірка по плану проходила в літку? По Вашому даний акт не дійсний? Також вимагаєте експертний висновок, що виданий акредитованою лабораторією* на учасника процедури закупівлі не раніше IV кварталу 2020 р., про дослідження запропонованого товару на відповідність ДСТУ 4399:2015 (вмісту токсичних елементів, пестицидів, антибіотиків, органолептичних, фізико-хімічних (масової частки жиру) та мікробіологічних показників, питомої активності радіонуклідів), а також відповідність чинному законодавству: мікотоксинів, гормональних препаратів. Дані дослідження щоквартально не є обов'язковими. Тому вимагати "не раніше IV кварталу" не зовсім відповідає вимогам чинного законодавства.
Відповідь: В тендерну документацію внесені відповідні зміни згідно яких вираз "не раніше IV кварталу 2020 р." замінено на "не раніше ІІ півріччя 2020 р."
Дата відповіді: 14.12.2020 09:18
Відповідь надана

Документація

Номер: 64b23fc4ff4249ec94210de3f6ce2156
Дата опублікування: 10.12.2020 09:29
Опис: В додатку5 вимагаєте безліч сертифікатів (ДСТУ ISО 22000:2019, ДСТУ ISО 9001:2015, ДСТУ EN ISО 9001:2018, ISO 14001:2015), які повинні бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ. Необов’язковість сертифікації вказана у самих стандартах. Зокрема, прописана можливість застосування, а не обов’язковість. «Ці стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, управління безпечністю харчових продуктів ураховуючи правові й інші вимоги». Але обов’язковість сертифікації не зазначається в харчовому та екологічному законодавстві України.Тому вимагати обов'язковість сертифікатів не є законною
Відповідь: Згідно п.5 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто ми як замовник маємо право вимагати вказані у тендерній докуемнтації сертифікати. До того ж згідно ст. 20 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку зобов'язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Дата відповіді: 14.12.2020 09:16
Відповідь надана

Уточнення ТД

Номер: 7736595321344d66b2034eff6bd5f585
Дата опублікування: 10.12.2020 09:28
Опис: Доброго дня. В Додатку 3 Ви вимагаєте обов'язково наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою (рефрижераторного типу). В свою чергу вимоги до предмету закупівлі, повинно відповідати ДСТУ.(додаток 5). А згідно ДСТУ в розділі 10 ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ вказано, що: перевозять усіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються". Тому вимога обов'язково наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою (рефрижераторного типу) не законна.
Відповідь: В тендерну документацію внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.12.2020 09:06
Відповідь надана

фасовка масла

Номер: 726209db5a2e4e499f8a65e0237fef5e
Дата опублікування: 07.12.2020 13:32
Опис: масла повинно бути у пачці 200г?
Відповідь: Так, фасування пачки по 200 г.
Дата відповіді: 07.12.2020 13:52