-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване
Завершена
1 525 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 625.00 UAH
Період уточнення:
07.12.2020 09:51 - 13.12.2020 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
9739c7e43e4240f5861b253667f5558f
Дата опублікування:
10.12.2020 11:54
Опис:
Шановний Замовник. Ви вимагаєте сертифікат на систему екологічного управління стосовно складування, зберігання, транспортування, торгівля харчовими продуктами згідно ISO 14001:2015, виданого на учасника.
На сьогоднішній день сертифікація не є обов'язковою та Державна екологічна інспекція під час своїх перевірок ніколи не вимагала сертифікацію за ISO 14001. І в уніфікованому акті перевірок, який діяв нещодавно, цього питання навіть не було. Також обов’язковість сертифікації не зазначається в екологічному законодавстві України. Тому це дискрімінація інших учасників, в яких даний сертифікат відсутній. Просимо внести зміни.
Відповідь:
Згідно п.5 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто ми як замовник маємо право вимагати вказані у тендерній докуемнтації сертифікати. До того ж згідно ст. 20 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку зобов'язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Дата відповіді:
14.12.2020 09:47
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
5bab4747be5a4109ac56b137389ee139
Дата опублікування:
10.12.2020 11:42
Опис:
Шановний замовник, Ви просите надати дійсну медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом на водія, який є працівником Учасника та дійсний сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду на водія, який є працівником Учасника. Хочу Вам повідомити, що медичної довідки буде цілком достатньо, оскільки без проходження наркологічного огляду дана довідка не видається і є як заключний висновок. Давайте тоді і аналізи водія і таке інше вимагати...
Відповідь:
Надання сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду на водія, який є працівником Учасника, вилучено з умов тендерної документації.
Дата відповіді:
14.12.2020 09:46
Відповідь надана
Уточнення ТД
Номер:
7b1bc79e59e24cb296ec774103c39075
Дата опублікування:
10.12.2020 09:39
Опис:
В додатку 5 вимагаєте акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР відповідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» (виданого не раніше вересня 2020 року). Обгрунтуйте чому не раніше вересня, а якщо дана перевірка по плану проходила в літку? По Вашому даний акт не дійсний?
Також вимагаєте експертний висновок, що виданий акредитованою лабораторією* на учасника процедури закупівлі не раніше IV кварталу 2020 р., про дослідження запропонованого товару на відповідність ДСТУ 4399:2015 (вмісту токсичних елементів, пестицидів, антибіотиків, органолептичних, фізико-хімічних (масової частки жиру) та мікробіологічних показників, питомої активності радіонуклідів), а також відповідність чинному законодавству: мікотоксинів, гормональних препаратів. Дані дослідження щоквартально не є обов'язковими. Тому вимагати "не раніше IV кварталу" не зовсім відповідає вимогам чинного законодавства.
Відповідь:
В тендерну документацію внесені відповідні зміни згідно яких вираз "не раніше IV кварталу 2020 р." замінено на "не раніше ІІ півріччя 2020 р."
Дата відповіді:
14.12.2020 09:23
Відповідь надана
Документація
Номер:
5261a829aa2f48d29bd88d2fc1e6c3be
Дата опублікування:
10.12.2020 09:16
Опис:
В додатку5 вимагаєте безліч сертифікатів (ДСТУ ISО 22000:2019, ДСТУ ISО 9001:2015, ДСТУ EN ISО 9001:2018, ISO 14001:2015), які повинні бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ.
Необов’язковість сертифікації вказана у самих стандартах. Зокрема, прописана можливість застосування, а не обов’язковість.
«Ці стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, управління безпечністю харчових продуктів ураховуючи правові й інші вимоги».
Але обов’язковість сертифікації не зазначається в харчовому та екологічному законодавстві України.Тому вимагати обов'язковість сертифікатів не є законною.
Відповідь:
Згідно п.5 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто ми як замовник маємо право вимагати вказані у тендерній докуемнтації сертифікати. До того ж згідно ст. 20 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку зобов'язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Дата відповіді:
14.12.2020 09:23
Відповідь надана
Уточнення ТД
Номер:
d7a11c175fe740cf9e6dfa42327fc3cc
Дата опублікування:
10.12.2020 08:58
Опис:
Доброго дня. В Додатку 3 Ви вимагаєте обов'язково наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою (рефрижераторного типу). В свою чергу вимоги до предмету закупівлі, а саме "Код ДК 021:2015 – 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастеризоване 2,5%)" повинно відповідати ДСТУ.(додаток 5). А згідно ДСТУ 2661:2010 "Молоко коров'яче питне" в розділі 10 ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ вказано, що: "Молоко питне перевозять усіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються". Тому вимога обов'язка наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою (рефрижераторного типу) не законна.
Також обсяг закупівлі вказаний в кілограмах, а в додатку 5 споживча тара ємністю 1 літр. Літри потрібно замінити на грами, кілограм.
Відповідь:
В тендерну документацію внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
14.12.2020 09:22