• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33760000-5 «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» (Туалетний папір, паперові рушники)

- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: 33760000-5 «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки»; - Назви товару за номенклатурними позиціями предмета закупівлі: Туалетний папір, паперові рушники; - Код товару згідно з єдиним закупівельним словником, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 33761000-2 «Туалетний папір», 33763000-6 «Паперові рушники для рук»; - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі); - Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 5 976 од. (4 320 рул, 1 656 шт.); міста Київ, Херсон, Одеса (визначається у письмовій заявці покупця) (на умовах DDP, Інкотермс-2010); - Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг по 31.03.2021 (але не більше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надання письмової заявки Покупцем); - Категорія замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій - ціна (без ПДВ), питома вага - 100%, методика - оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною визначається пропозиція найнижча за вартісним показником; - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається

Завершена

61 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 615.00 UAH
Період уточнення: 04.12.2020 19:51 - 10.12.2020 10:00
Відповідь надана

ДСТУ 4267:2003

Номер: 77a86aebf5534feb83dc91c303eca164
Дата опублікування: 07.12.2020 08:45
Опис: Шановні замовники, прошу звернути Вашу увагу на той факт, що туалетний папір вже не виготовляється по ДСТУ 4267:2003. Також просимо відповісти, чи розглядаєте Ви аналогічний, по технічним характеристикам, товар з іншою торговою маркою. Так як ТМ BUROCLEAN - це лише приватна торгова марка торгівельної компанії, а не виробника? Просимо внести зміни в технічну документацію.
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що: ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови» розроблено згідно з правилами, установленими в національній стандартизації України, на заміну ДСТУ 4267:2003 «Рулончики паперу туалетного із макулатури» та введено в дію лише з 01.07.2020 року, в той час як умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) визначено, що учасник повинен надати інформацію, зокрема, що товар буде виготовлений не раніше 2020 року. З огляду на те, що протягом 2020 року на даний товар діяв як ДСТУ 4267:2003 «Рулончики паперу туалетного із макулатури», так і ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови», Замовником при розгляді пропозиції буде розглядатись як товар виготовлений згідно ДСТУ 4267:2003 «Рулончики паперу туалетного із макулатури», який діяв по 30.06.2020, так і товар виготовлений після 01.07.2020 відповідно до ДСТУ 8862:2019 «Вироби з паперу санітарно-гігієнічної та побутової призначеності. Технічні умови». Крім того, абз. 2 п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ, в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» визначено, що «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Таким чином, чинним законодавством не встановлено обов’язку для Замовника визначати, які саме аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дякуємо Вам за запитання
Дата відповіді: 07.12.2020 18:58