-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сметана 20% жирності
Завершена
119 808.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 599.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 599.04 UAH
Період уточнення:
04.12.2020 14:32 - 11.12.2020 00:00
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
5a08064670554cf394fda6bd3dfaed84
Дата опублікування:
07.12.2020 21:26
Опис:
Вимогами додатку №3 встановлено що усі документи мають бути підписані керівником учасника.
Просимо внести відповідні зміни щодо можливості підписання документів уповноваженою особою
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою. Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Дата відповіді:
09.12.2020 13:44
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
042046d66b904836a6a2234ca9092532
Дата опублікування:
07.12.2020 21:24
Опис:
Доброго дня.
Згідно додатку №1 до ТД учасники повинні надати Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію по договору, підготовлений відповідно до зразка тендерної документації*, а також копію аналогічного договору з аналогічними предметами закупівлі на кожне найменування товару (за період 2019-2020 рр.), які зазначено в даній тендерній документації з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних/акти виконаних робіт та оригіналами листів-відгуків контрагента про виконання умов договору).
Питання:
1) яка кількість договорів повинна бути надана??? За 2019 та 2020??? Чи за будь-який рік на вибір Учасника????
2) підтверджуючі документи на підтвердження поставки мають бути надані у повному обсязі чи є можливість надати від 1 до 3 видаткових накладних (так як кількість документів більше 2000 одиниць) за умови якщо лист відгук містить інформацію про повне виконання договору або про те,що договір виконується належним чином?
Враховуючи вказане просимо внести відповідні зміни до документації торгів
Відповідь:
Доброго дня! 1) Пропозиція учасника повинна містити хоча б один аналогічний договір за період 2019-2020 рр. (на вибір Учасника). У таблиці аналогічних договорів, відповідно до зразка тендерної документації* повинна бути інформація про принаймні один аналогічний договір.
2) Підтверджуючі документи щодо аналогічного договору (копії видаткових накладних/акти виконаних робіт та оригінали листів-відгуків контрагента) мають свідчити про фактичне його виконання без обмежень щодо їх кількості, а лист-відгук повинен містити інформацію про належне виконання договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
09.12.2020 13:43
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
f086c94de8ab49038103397d9e0050fc
Дата опублікування:
07.12.2020 21:17
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Згідно вимог додатку №1 до тендерної документації учасник зобов'язаний зокрема надати:
"Термін дії угоди на проведення дезінфекції транспортних засобів повинен охоплювати весь період поставки товару за договором про закупівлю, що укладається між Замовником і Учасником-Переможцем за результатами проведеної процедури закупівлі. Сума угоди на проведення дезінфекції транспортних засобів має бути не меншою добутку вартості одноразової послуги з дезінфекції перемноженої на кількість запланованих процедур з дезінфекції згідно графіку проведення дезінфекції, що долучений Учасником до угоди на проведення дезінфекції транспортних засобів."
Просимо надати обґрунтоване роз'яснення з одночасним внесення змін до документації торгів, щодо наступного:
1) чому договір дезінфекції має діяти протягом 2021 року, як показує практика та вимоги організацій, що проводять такі роботи переукладення договору здійснюється на початку кожного календарного (бюджетного року) тому просимо внести зміни та замінити вказану вимогу на надання гарантійного листа щодо продовження відповідного договору від Учасника.
2) з приводу суми договору та графіку проведення дезінфекцій ТЗ то згідно вимог цивільного та господарського законодавства договора укладаються за взаємним волевиявленням сторін (свобода договору) в якому узгоджуються основні умови договору, так як показує практика організаціями які надають послуги з дезінфекції , надаються свої типові договора, де в загальному вказується проведення дезінфекції не рідше як один раз на місяць,загальна сума згідно актів наданих послуг, а щодо внесення змін до договору ними не розглядається.\
Враховуючи викладене складається враження що документація розроблена під конкретного Учасника в якого наявні вказані у цій вимозі документи та інформація ,тому просимо внести відповідні зміни до документації торгів та надати рівний доступ до участі у закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня! Проведення дезінфекції транспортних засобів повинно проводитись упродовж всього терміну поставки товару відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що може бути підтверджене Учасником наданим Договором на проведення дезінфекції транспортних засобів з графіком її проведення та документом/-ами, що підтверджує/-жують фактичне виконання робіт (надання послуг) з дезінфекції транспортних засобів. Сума договору на проведення дезінфекції транспортних засобів має бути не меншою добутку вартості одноразової послуги з дезінфекції перемноженої на кількість запланованих процедур з дезінфекції згідно графіку проведення дезінфекції, долученого Учасником до договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, що додатково підтвердить заплановану кількість дезінфекцій транспортного засобу та мінімізує ризики забруднення. Дякуємо!
Дата відповіді:
09.12.2020 13:42
Відповідь надана
ціна
Номер:
7c2b75ffe27940cbb60263a346e2b075
Дата опублікування:
07.12.2020 14:53
Опис:
Доброго дня. Згідно ваших умов закупівлі, на суму 119 808 грн виходить 1920 кг по ціні 12,48 грн/кг. Це далеко не ринкова ціна. В закупівлі нема помилок?
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 для визначення очікуваної вартості закупівлі використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, а саме в електронній системі закупівель «Prozorro».
Одночасно повідомляємо, що розрахунок ціни 1 кг продукції здійснюється наступним чином: загальна сума закупівлі ділиться на загальну кількість товару, а саме: 119 808,00грн:1920 кг = 62,40 грн/кг. При визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалось фасування сметани 20% жирності згідно ДСТУ 4418:2005. Дякуємо!»
Дата відповіді:
09.12.2020 13:41