• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Продукти харчування та сушені продукти різні

Набори готових продуктів для осіб, які утримуються в ІТТ при відділах (відділеннях) поліції ГУНП в Київській області

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 14.02.2017 09:07 - 19.02.2017 10:00
Відповідь надана

Норма харчування

Номер: f7e7f4ffced649a1b2a7597d92e1f34f
Дата опублікування: 17.02.2017 18:44
Опис: На попереднє запитання Вами надано відповідь про те, що Згідно вимог п. 3.11 Інструкції про роботу ізоляторів тимчасового тримання органів внутрішніх справ України затвердженої Наказом МВС України від 02.11.2012 № 1002 зареєстрований в Міністерстві юстиції україни 26.11.2012 № 1977/22289 зазначено, що "Затриманим та особам, стосовно яких обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, перед доставленням в ІТТ проводиться первинний медичний огляд у закладах охорони здоров`я системи Міністерства охорони здоров`я України державної або комунальної форми власності з метою встановлення їх стану здоров`я." У разі виявлення у затриманого хвороби його госпіталізовують та забезпечуєть цілодобовий нагляд співробітниками поліції. Харчування такого затриманого здійснюється закладом охорони здоров`я. У зв`язку з тим, що закупівля продуктових наборів здійснюється орієнтовно із розрахунку середньодобового наповнення на добу в ІТТ належне забезпечення 3-х разовим харчуванням осіб, які утримуються в ІТТ відповідно до норм № 3 Б (дієтична норма) та норми № 7 (ЧАЕС) визначити та передбачити не можливо. Проте, згідно даного наказу, до закладів охорони здоров’я системи Міністерства охорони здоров’я України державної або комунальної форми власності передаються затримані особи, яким проводиться первинний медичний огляд з метою виявлення осіб, яким заподіяно тілесні ушкодження або які становлять епідемічну загрозу для оточення та потребують невідкладної медичної допомоги. Перед поміщенням у камери ці особи опитуються фельдшером, а за його відсутності - черговим про стан їх здоров’я. Після цього вони проходять санітарну обробку. У разі виявлення у них тілесних ушкоджень негайно, але не пізніше доби, письмово повідомляються органи прокуратури В даному наказі не вказано, що особи, які потребують харчування за нормою №3 Б (дієтична норма) та норми № 7 (ЧАЕС), перебувають весь час затримання у закладах охорони здоров’я. П. 9.5. Наказу МВС України від 02.12.2008 № 638 «Про затвердження Правил внутрішнього розпорядку в ізоляторах тимчасового тримання органів внутрішніх справ України» передбачено, що Якщо за висновком медпрацівника бригади швидкої і невідкладної медичної допомоги затримана або взята пвд варту особа потребує стаціонарного лікування, її направляють під охороною у відповідний лікувально-профілактичний заклад місцевих органів охорони здоров'я. Не дозволяється тримати в ІТТ хворих на психічні та інфекційні захворювання, а також осіб з ознаками гострих захворювань, за наявності відповідних медичних документів. Отже, особи, які не потребують стаціонарного лікування, але потребують харчування за нормою №3 Б (дієтична норма) та норми № 7 (ЧАЕС), можуть перебувати в ІТТ. Яким чином Ви будете забезпечувати їх належне харчування?
Відповідь: У разі доставлення до ІТТ таких осіб, питання щодо їх забезпечення харчуванням, за відповідними нормами, буде розглядатися у договорних відносинах додатково, за згодою обох сторін. Тому, що на поточний рік не можливо передбачити кількість такого харчування.
Дата відповіді: 17.02.2017 19:39
Відповідь надана

Довідки

Номер: 2f7a860a0b1343a6b6bc48cdef43848e
Дата опублікування: 17.02.2017 12:57
Опис: Відповідно до п. 5.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Оригінал довідки з банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами та відсотками, видану не раніше 15 днів до дати розкриття тендерної пропозиції. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить такого критерію учасника як наявність або відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками. Таким чином, дана вимога тендерної документації суперечить нормам діючого законодавства України, в зв’язку з чим просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь: Враховуючи Ваші рекомендації, тендерну документацію приведено у відповідність та внесено зміни.
Дата відповіді: 17.02.2017 16:48
Відповідь надана

Норма харчування

Номер: 04e15e7ec9464ce39600bbd66e16467e
Дата опублікування: 17.02.2017 12:57
Опис: Тендерною документацією визначено, що предметом закупівлі є Продуктовий набір – збалансована, розфасована, вакуумно упакована чотирьохшаровий реторт-пакет типу дой-пак, готова для вживання їжа (сніданок, обід, вечеря), яка за калорійністю та складом відповідає вимогам норми № 3 (категорія А «загальна норма») затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336. Вказаною постановою також передбачена норма харчування «дієтична», категорія Б. Чи означає це, що в ІТТ в Київській області не передбачається тримання осіб, які потребують харчування за нормою № 3 категорія Б? Якщо особи, які потребують харчування за нормою № 3 категорія Б, утримуються в ІТТ в Київській області, то за якою нормою вони будуть харчуватися? Також, постанова Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 передбачає норму харчування № 7 «для осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції, що постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС». Місто Чорнобиль входить до складу Київської області. Що передбачає можливість того, що в ІТТ в Київській області можуть утримуватися особи, які мають статус осіб, що постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Якщо особи, які мають статус осіб, що постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, утримуються в ІТТ в Київській області, то за якою нормою вони будуть харчуватися? Порушення встановлених норм харчування являється порушенням постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 та взагалі порушенням прав людини. Якщо в ІТТ в Київській області передбачається утримання вказаних осіб, просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь: Зазначена закупівля здійснюється відповідно до норми № 3 (категорія А «загальна норма») затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 . Згідно вимог п. 3.11 Інструкції про роботу ізоляторів тимчасового тримання органів внутрішніх справ України затвердженої Наказом МВС України від 02.11.2012 № 1002 зареєстрований в Міністерстві юстиції україни 26.11.2012 № 1977/22289 зазначено, що "Затриманим та особам, стосовно яких обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, перед доставленням в ІТТ проводиться первинний медичний огляд у закладах охорони здоров`я системи Міністерства охорони здоров`я України державної або комунальної форми власності з метою встановлення їх стану здоров`я." У разі виявлення у затриманого хвороби його госпіталізовують та забезпечуєть цілодобовий нагляд співробітниками поліції. Харчування такого затриманого здійснюється закладом охорони здоров`я. У зв`язку з тим, що закупівля продуктових наборів здійснюється орієнтовно із розрахунку середньодобового наповнення на добу в ІТТ належне забезпечення 3-х разовим харчуванням осіб, які утримуються в ІТТ відповідно до норм № 3 Б (дієтична норма) та норми № 7 (ЧАЕС) визначити та передбачити не можливо.
Дата відповіді: 17.02.2017 17:58
Відповідь надана

Меню

Номер: c27eea452a1d4663885cb4a0980fb3ae
Дата опублікування: 17.02.2017 12:57
Опис: У розділі 6 тендерної документації встановлена вимога що Учасники, у складі тендерних пропозицій повинні надати до кінцевого терміну: - зразки триденного меню (набори у м’якому пакуванні (чотирьохшаровий реторт-пакет типу дой-пак)) у кількості не менше 3-х різновидів (розроблене меню на добу повинно відрізнятися асортиментом та набором продуктів) трьохразового харчування згідно з вимогами норми № 3 (категорія А «загальна норма»), затвердженої постановою КМУ від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції». Просимо надати роз’яснення щодо наступного: - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зразки продуктів у відповідності до меню або ж зразки триденного меню? - Учасник повинен надати 3 триденних меню, або ж 1 триденне меню, в якому асортимент та набір продуктів на добу відрізняється? - З чим пов’язана вимога надання трьох різновидів меню, оскільки така вимога відсутня у постанові КМУ від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції»?
Відповідь: На Ваше запитання пояснюємо наступне: Вимоги щодо надання триденного меню пов`язані із забезпеченням різноманітного 3-х разового харчування для осіб, які утримуються в ІТТ при відділах (відділеннях) поліції ГУНП в Київській області. Зразки триденного меню, подаються учасником у довільній формі з розрахунку - 1 триденне меню в якому зазначається різноманітність асортименту страв. Весь асортимент та страви повинні відповідати нормі № 3 затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336. В тендерній документації здійснено відповідні корективи та внесено зміни.
Дата відповіді: 17.02.2017 17:01
Відповідь надана

Сертифікат на систему екологічного керування

Номер: ef9919bfc27f430ea6d25ae19ff96ace
Дата опублікування: 17.02.2017 12:56
Опис: П. 1.2. Розділу 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказана вимога надати у складі тендерної документації копію сертифікату на систему екологічного керування, виданого на учасника. Чинним законодавством України не передбачено вимог щодо отримання учасниками свідоцтва ISO14001:2004 для виробництва або постачання товару, що є предметом закупівлі. На офіційному веб-порталі ДП «Укрметртестстандарт» зазначено, що міжнародний стандарт ISO 14001:2004 не має жодного відношення до якості товару, виробництва товару та застосування захисту довкілля, оскільки цей стандарт є системою екологічного керування на будь-якому підприємстві. Таким чином, вимога пункту 1.2. розділу 6 тендерної документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які добровільно не отримували сертифікат на систему екологічного керування. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. П. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Разом з цим, ISO 14001:2004 або його тотожній переклад – ДСТУ ISO 14001:2006 не передбачають застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону. Таким чином, вимога щодо надання копії сертифікату на систему екологічного керування порушує вимоги ст. 3, ч. 3 ст. 5 та п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з діючим законодавством України.
Відповідь: Враховуючи Ваші рекомендації, тендерну документацію приведено у відповідність та внесено зміни.
Дата відповіді: 17.02.2017 16:47
Відповідь надана

Довідка з податкової

Номер: 9c64e911da3244049ff4cffba0adc768
Дата опублікування: 17.02.2017 12:56
Опис: Відповідно до п. 5.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал (або нотаріально завірена копія) документу з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язковим платежам) до бюджету, дійсну на дату подання. Ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" № 3302-06/1654-06 від 19.01.2017 зазначено, що Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, вимога про надання оригіналу (або нотаріально завірена копія) документу з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язковим платежам) до бюджету, дійсну на дату подання порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з діючим законодавством України.
Відповідь: Враховуючи Ваші рекомендації, тендерну документацію приведено у відповідність та внесено зміни.
Дата відповіді: 17.02.2017 16:46