• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

м'ясо

Завершена

398 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 994.50 UAH
Період уточнення: 03.12.2020 15:17 - 13.12.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 65199cbe331e4d9f9e6d72b06db72c52
Дата опублікування: 03.12.2020 16:11
Опис: 1. Умовами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено вимогу про надання сканованого оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР). Звертаємо Вашу увагу, що велика кількість потенційних учасників впровадили та отримали сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). Згідно із наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 р. №340 дію ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) буде скасовано лише 01.07.2021 р. Виходячи з цього більшість підприємств які здійснюють обіг харчових продуктів на даний час впроваджують систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) згідно із вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), проте роботу не завершено, оскільки термін дії існуючих сертифікатів не сплив. Таким чином, вимога, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів отриманого виключно відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників якими впроваджено систему управління безпечністю харчових продуктів та отримано сертифікат щодо її відповідності вимогам діючого ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), що суперечить вимозі частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Згідно з додатком 2 до тендерної документації Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції документи якості, зокрема «видаткова накладна». Просимо надати роз’яснення ким повинно бути видано вищезазначений документ та хто повинен виступати одержувачем товару? Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник, на Ваші запитання щодо вимог тендерної документації на закупівлю м’ясо свинини задня частина м’якиш охолоджене, м’ясо яловичини задня частина м’якиш охолоджене, печінка свинна охолодженна, філе куряче охолоджене, чверть куряча охолоджена (код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 15110000-2 М‘ясо) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-03-009775-b) повідомляємо наступне. Пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вищевказаної ТД встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В свою чергу, останній абзац пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначеної ТД визначає, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати відповідно до норм чинного законодавства якийсь із вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або такий учасник може у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу. Отже, будь-який учасник має право у якості аналогу сканованого оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) подати сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) з сканованим оригіналом пояснення подання аналогу даного документу відповідно до положень наказу Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 року № 340 (щодо дії ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) до 01.07.2021 року). Щодо накладної по даному предмету закупівлі роз’яснюємо: - документ повинен бути виданий Постачальником (Учасником), який приймає участь у закупівлі; - одержувачем може виступати замовник, з яким учасник вже перебував/перебуває у договірних відносинах (з наявним підписом уповноваженої особи такого замовника). Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 04.12.2020 12:34