-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 -15112130-6 - «Курятина»: чверті курячі охолоджені, тушки курячі охолоджені, філе куряче охолоджені
Торги не відбулися
1 249 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 249.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 249.00 UAH
Період уточнення:
02.12.2020 11:48 - 08.12.2020 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
2df49666b27047dfb44d45e3b3ab0715
Дата опублікування:
02.12.2020 19:05
Опис:
Pозділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 1.9. Особи, які мають намір взяти участь в закупівлі, мають скласти орієнтовний графік завозу продуктів до закладів освіти Довгинцівського району (згідно Додатку 9) з урахування дислокації закладів (згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації) та графіку Замовника, (згідно п.1.2. Додатку 1 тендерної документації) та узгодити його з Замовником до кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Графік складається в письмовому вигляді, підписується Учасником та разом з супровідним листом подається Замовнику на узгодження в робочі дні та години за адресою місцезнаходження Замовника: 50086, м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе,16. Замовник протягом одного робочого дня з моменту отримання графіку підписує та засвідчує печаткою наданий Учасником графік або повертає його на доопрацювання з обгрунтованими зауваженнями.
З даного питання винесено рішенням колегії Антимонопольного комітету України №13305-р/пк-пз від 08.07.2020 року в якому пунктом 3 визнано, що дана вимога є дискримінаційною та зобов’язала усунути вищезазначену вимогу. З повним текстом можете ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-15-002017-a
Просимо Вас внести відповідні зміни у відповідності до вимог чинного законодавства
Відповідь:
Постачання продуктів харчування до закладів освіти Довгинцівського (згідно передіку відповідно до Додатку 1 п. 1.1.відповається згідно Графіку завозу продуктів харчування на загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Довгинцівського району м. Кривого Рогу (орієнтовний) - п.1.2.
Замовник повинен бути впевнений в своєчасному, в повному обсязі, та якісному завезенню продуктів харчування (а саме продуктів першої необхідності, та ті, що швидко псуються) в заклади освіти.
Підписуючі вказаний графік Учасник лише бере на себе зобов'язання щодо дотримання вимог Замовника при постачанні продуктів харчування.
Заклади освіти району нараховують більше 10000 тисяч учнів, відділ освіти несе відповідальність за організацію безперебійного постачання продуктів харчування до закладів освіти.
З метою недопущення безвідповідального ставлення потенційних постачальників продуктів харчування та недотримання ними вимог постачання продуктів, зокрема термінів поставки у зв’язку з неврахуванням потенційними учасниками можливостей власних або орендованих транспортних засобів, часу на постачання продуктів харчування, відстані між закладами освіти району, дислокації закладів освіти, не врахуванням часу на розвантаження товару та надання документів, що посвідчують якість, не врахуванням режиму роботи закладів освіти та роботи відповідальних осіб в закладах за прийняття та перевірку товару (комірників), Замовником встановлено вимогу щодо подання узгодженого графіку постачання продуктів харчування з метою можливості узгодження з постачальником годин та термінів постачання та корегування графіку для зручності роботи закладів освіти.
Зазначена вимога встановлена Замовником з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в ст. 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Графік узгоджується Замовником в робочі дні та години, у разі перебування постачальника в іншому місті можливо шляхом листування електронною (або новою поштою).
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Насамперед, необхідно розуміти, в чому полягає принцип недискримінації учасників, а також які умови можуть вважатися дискримінаційними. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Відповідні висновки суду можна знайти в рішенні суду у справі №42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 р. та рішенні у справі №13378/05 «Бьорден проти Сполученого Королівства» від 29.04.2008 р.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Дата відповіді:
04.12.2020 11:34