-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
запасні частини до автогальмівного обладнання
запасні частини до автогальмівного обладнання
Торги не відбулися
79 442 032.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 238.37 UAH
мін. крок: 0% або 4 238.37 UAH
Період уточнення:
13.12.2016 17:03 - 25.03.2017 09:00
Відповідь надана
технічні питання
Номер:
251b4b60af6c48cc94d283f72e3b70f1
Дата опублікування:
03.02.2017 12:59
Опис:
Згідно до пункту 2.3. «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» тендерної документації «Якщо продукція виготовляється за креслеником виробника надати:
- надати скановану копію кресленика, по якому виробляється продукція, із відміткою щодо узгодження цього документу структурним підрозділом філії Науково-дослідний і конструкторсько-технологічний інститут ПАТ «Укрзалізниця»;
та
лист-погодження профільного Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», в сфері якого знаходиться використання продукції.».
Оскільки креслення є власністю виробника та не можуть передаватися третій особі для запобігання освоєння у виробництві виробів (відповідно до книги 4 Цивільного кодексу України) просимо Вас викласти даний пункт в наступному вигляді:
«Якщо продукція виготовляється за креслеником виробника надати:
- надати скановану копію кресленика, по якому виробляється продукція, із відміткою щодо узгодження цього документу структурним підрозділом філії Науково-дослідний і конструкторсько-технологічний інститут ПАТ «Укрзалізниця»;
АБО
лист-погодження профільного Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», в сфері якого знаходиться використання продукції.»
Відповідь:
Відповідно до питання було внесено зміни до тендерної документації 23.02.2017
Дата відповіді:
24.02.2017 16:36
Відповідь надана
щодо строків поставки
Номер:
7a42990d2112407383886908442ca77d
Дата опублікування:
18.01.2017 12:17
Опис:
Наше підприємство є представником російських виробників запасних частин до автогальмівного обладнання ВАТ "Транспневматика" та ВАТ МТЗ "Трансмаш".
Інформуємо Вас, що згідно чинного російського законодавства перед відвантаженням кожної партії продукції за кордон необхідно отримувати відповідний дозвіл Федеральної служби РФ по технічному та експортному контролю, що займає від 2 до 4 тижнів.
Дана процедура унеможливлює постачання продукції протягом 30 календарних днів (згідно вимог тендерної документації).
Для можливості участі у даній закупівлі, та створення конкуренції у державних закупівлях, просимо Вас розглянути можливість збільшення строку поставки продукції до 60 календарних днів.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.03.2017 17:41
Відповідь надана
технічні питання
Номер:
1bb1293121f347b4a75e5b13da58a9ef
Дата опублікування:
26.12.2016 10:25
Опис:
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин до автогальмівного обладнання. З 2011 року має позитивний досвід постачання продукції власного виробництва на підприємства ПАТ «Укрзалізниця».
Для можливості участі у закупівлі та належної підготовки пропозиції, просимо Вас надати роз’яснення щодо питань стосовно тендерної документації:
• Відповідно «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» ТД п. 2.3. передбачено: «Якщо продукція виготовляється за кресленням виробника надати скановану копію кресленика, по якому виробляється продукція, із відміткою щодо узгодження цього документу структурним підрозділом філії Науково-дослідний і конструкторсько-технологічний інститут ПАТ «Укрзалізниця». Звертаємо Вашу увагу, що погоджений кресленик не гарантує, що виробник продукції пройшов міжвідомчу комісію, постановку на серійне виробництво і найголовніше має позитивний досвід використання запропонованих запчастин на підприємствах ПАТ «Укрзалізниця». Галузевий Департамент ПАТ «Укрзалізниця» має можливість підтвердити, що продукція запропонована виробником виробляється за погодженим креслеником, виробник продукції пройшов міжвідомчу комісію, постановку на серійне виробництво і найголовніше має позитивний досвід використання запропонованих запчастин на підприємствах ПАТ «Укрзалізниця». Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення підприємства Укрзалізниці якісною продукцією, просимо Вас викласти п. 2.3 ТД в наступній редакції: «Якщо продукція виготовляється за кресленням виробника надати: - скановану копію листа-погодження галузевого Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», в сфері якого знаходиться використання продукції».
• Відповідно «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» ТД п. 1.1.2 На продукцію, яка не підлягає обов'язковій сертифікації необхідно надати: «скановану копію декларації про відповідність (з накладанням ЕЦП Учасника), складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006 та доказів відповідності відповідно до вимог ДСТУ 3498-96, а саме: результати кваліфікаційних випробувань або результати постановки продукції на виробництво, згідно ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або підтвердження акредитованою лабораторією відповідність продукції нормативній документації. Звертаємо Вашу увагу, що Галузевий Департамент ПАТ «Укрзалізниця» в сфері, якого знаходиться використання продукції, видає лист-погодження на підставі результатів кваліфікаційних випробувань або результів постановки продукції на виробництво, згідно ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або підтвердження акредитованою лабораторією відповідність продукції нормативній документації. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас викласти п. 1.1.2. ТД в наступній редакції: …«скановану копію декларації про відповідність (з накладанням ЕЦП Учасника), складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006 та з зазначенням доказів відповідності відповідно до вимог ДСТУ 3498-96, а саме: результати кваліфікаційних випробувань або результати постановки продукції на виробництво, згідно ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або підтвердження акредитованою лабораторією відповідність продукції нормативній документації або дозвіл використання продукції при ремонті рухомого складу, виданий Галузевим Департаментом ПАТ «Укрзалізниця» в сфері, якого знаходиться використання продукції.
• «Вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» ТД п. 1.1.1 та 1.1.2 передбачено надання сканованої копії сертифікату відповідності. Просимо надати роз’яснення, щодо можливості надання сканованої копії заявки до органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про необхідність проведення нової сертифікації та/або сканований гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий з поставкою продукції, у разі якщо до моменту подання пропозиції виробник не отримав необхідний сертифікат відповідності.
• Відповідно «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» ТД п. 2.3. передбачено: «…надати підтвердження відповідності продукції згідно ст. 700 Цивільного кодексу України. Якщо на продукцію є «умовний номер» то підтвердження відповідності непотрібно». Враховуючи вищевикладене, з метою належно виконання вимог ТД, просимо Вас надати роз’яснення, яке саме підтвердження відповідності продукції (а саме який документ) згідно ст. 700 Цивільного кодексу України потрібно надати. Звертаємо Вашу увагу, що в ст. 700 Цивільного кодексу України не вказано жодного документу, який є підтвердження відповідності продукції.
• Відповідно «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» ТД п.3.4. передбачено: Якщо продукція (згідно Додатку А) не підлягає обов’язковому інспекторському контролю учасник повинен надати документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва:
копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96, завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття;або документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи (оригінал або копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника); або копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (або міжнародного зразка по ISO 9001:2008), завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття. З метою належно виконання вимог ТД, просимо Вас викласти п 3.2 в наступній редакції: «Якщо продукція (згідно Додатку А) не підлягає обов’язковому інспекторському контролю учасник повинен надати сканований документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва: скановану копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96, завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття; або сканований документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи (завірений печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника); або скановану копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (або міжнародного зразка по ISO 9001:2008), завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату подання.
Відповідь:
Було внесено зміни до тендерної документації. Нова редакція тендерної документації розміщена 30.01.2017
Дата відповіді:
01.02.2017 18:16
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
3a2ac4409518498d859e0ac996fd0643
Дата опублікування:
26.12.2016 09:46
Опис:
З метою зниження витрат, що впливають на ціноутворення, просимо Вас розглянути внесення у вимоги ТД можливість надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії тавикласти п. 9.1 "Основних умов договору" у наступній редакції: "ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору ". Сподіваємось на розуміння
Відповідь:
Замовником прийнято рішення залишити без змін форму тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору
Дата відповіді:
16.01.2017 20:12
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
3be5e126aa3f4530a6febf41fa264080
Дата опублікування:
19.12.2016 12:29
Опис:
Наше підприємство являється офіційним представником виробників запасних частин до автогальмівного обладнання.
Інформуємо Вас, що останнім часом в Україні побільшало випадків продажу запасних частин до автогальмівного обладнання сумнівного походження, що може призвести до постачання неякісної та контрафактної продукції.
Згідно п 2.2. вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації: «Якщо продукція виготовляється за кресленням виробника – надати скановану копію документу, завірену тим, кому видана, про погодження цих креслень з Укрзалізницею» чого явно недостатньо, оскільки наявність погодженого креслення не гарантує, що виробник пройшов МВК, постановку на серійне виробництво і найголовніше має досвід використання аналогічних запчастин на підприємствах ПАТ «Укрзалізниця».
Враховуючи вищевикладене просимо Вас включити в тендерну документацію вимогу про необхідність надання «Лист-погодження використання при ремонті продукції запропонованого виробника від галузевого департаменту Укрзалізниці, в сфері якого знаходиться використання продукції на 2017 рік».
Відповідь:
Було внесено зміни до тендерної документації. Нова редакція тендерної документації розміщена 30.01.2017
Дата відповіді:
01.02.2017 18:16
Відповідь надана
разделение лотов
Номер:
3147018bb8134f6dad8580e902dc34a6
Дата опублікування:
15.12.2016 15:42
Опис:
ОАО МТЗ «Трансмаш» планирует принять участие в данном тендере.
В связи с длительным сроком производства, для возможности своевременной отгрузки автотормозного оборудования и увеличения уровня конкуренции просим Вас, вынести нижеперечисленный объем продукции в отдельный лот:
Воздухораспределитель 483-000 190 шт.
Магистральная часть 483А.010-01 715 шт.
Пружина большая 270.322-1 1088 шт.
Главная часть 270.023.1 410 шт.
Направляющая клапана 270.358 363 шт.
Пружина магистрального поршня 270.371 660 шт.
Стержень 483-003 186 шт.
Заглушка 483.007-2 134 шт.
Дроссель 483-013 181 шт.
Пружина 483-025-2 1060 шт.
Відповідь:
Відповідно до питання було внесено зміни до тендерної документації 23.02.2017
Дата відповіді:
24.02.2017 16:32
Відповідь надана
очікувана
Номер:
71a6d4d8fb0d4022ad964735597250d8
Дата опублікування:
14.12.2016 15:08
Опис:
Наше підприємство має бажання приймати участь в тендерних торгах оголошених Вашим підприємством (оголошення на сайті https://www.dzo.com.ua за ідентифікатором закупівлі (UA-2016-12-13-001869-b) пропозицію на які наше підприємство повинно подати до 17.01.2017 року.
Ознайомившись з усією інформацією по даним торгам на вищезазначеному сайті та уважно проаналізувавши її виявилось, що після зіставлення очікуваної вартості закупівлі з реальною закупівельною вартістю в 2017 році у виробників запасних частин автогальмівного обладнання, дані торги можна оцінити як недієздатні. Таким чином ми дійшли до висновку, що очікувана вартість закупівлі на дані торги можливо була сформована без урахування реальної ринкової вартості запчастин, а лише формально розрахована з вартості останніх закупівель.
Просимо звернути Вашу увагу на неприпустимість підходу до формального формування очікуваної вартості закупівлі, яке може привести як до придбання контрафактної продукції сумнівного походження, так і до зриву проведення вищевказаних торгів.
Враховуючи вищенаведене просимо Вас розглянути можливість переглянути очікувані ціни на запасні частини автогальмівного обладнання до їх придбання філією «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» в 2017 році врахувавши їх реальну ринкову вартість на наступний рік.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.03.2017 17:41