• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Стрічка гумова конвеєрна ШР1000 - 1000х5ЕР - 200ТГ4,0/2,0 У5 - 1000м, Стрічка гумова конвеєрна ШР800 - 800х4ЕР - 200ТГ4,0/2,0 У5 - 5000м, стрічка гумова конвеєрна ШР1200 - 1000х5ЕР - 200ТГ4,0/2,0 У5 - 200м

Стрічка гумова конвеєрна ШР1000 - 1000х5ЕР - 200ТГ4,0/2,0 У5 - 1000м, Стрічка гумова конвеєрна ШР800 - 800х4ЕР - 200ТГ4,0/2,0 У5 - 5000м, стрічка гумова конвеєрна ШР1200 - 1000х5ЕР - 200ТГ4,0/2,0 У5 - 200м

Завершена

11 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 100 000.00 UAH
Період уточнення: 12.01.2017 09:22 - 10.03.2017 10:00
Відповідь надана

Роз'яснення на питання щодо тендерної документації

Номер: 2cdbe899f226445eaa005962f8bf73c0
Дата опублікування: 02.02.2017 21:54
Опис: Тендерному комітету ДП «Шахтоуправління Південнодонбаське № 1» ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ РОЗЯСНЕНЬ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 30 січня 2017 року нами було подано через електронний майданчик запит про надання роз’яснень до тендерної документації на закупівлю товарів ДК 016:2010-2010-22.19.4 «Стрічки конвеєрні чи урухомлювальні\приводні паси з вулканізованої гуми», ЄЗС ДК 021:2015-34312600-3 «Гумові конвеєрні стрічки» (стрічка конвеєрна). 2 лютого Вами було розміщено роз’яснення відповідно до яких, питання що виникли у нас як учасника нерезидента не були роз’яснені, а саме: 1. В пункті 1 Ваших роз’яснень іде перелік нормативно правової бази, що регулює правовий статус платників податків резидентів України зареєстрованих у відповідності до Податкового кодексу України а також загальні положення, що регулюють господарські договірні відносини. З даними положеннями чинного законодавства ми повністю згодні, проте питання залишилось по суті без відповіді: Чи буде порушенням тендерної документації, якщо вартість предмета закупівлі учасник нерезидент вкаже в євро без ПДВ? Наше підприємство не зареєстроване в Україні як платник податків, не є платником ПДВ, а тому чи буде зазначення ціни предмета в євро з відміткою «БЕЗ ПДВ» трактуватись як відхід від встановленої Вами форми подання тендерної пропозиції? Крім того, не надано відповідь щодо питання складання, реєстрації в єдиному реєстрі податкових накладних та надання Замовнику податкової накладної. Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України передбачено, що тільки зареєстрований платник податку зобов’язаний скласти та зареєструвати в установленому порядку податкову накладну. Оскільки ми як учасник не резидент не зареєстровані на території України як платник податків та зборів, а тому чи можливо виключити п. 4.2, п.7.6 з форми договору (Додаток 6 тендерної документації) ? Не надано відповіді на п. 7 запиту, а саме щодо можливості передбачити в договорі розгляд спорів у Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України, а також законодавством якої держави буде регулюватись розгляд спорів, що можуть виникнути з виконання договору. Просимо надати відповідь щодо даного питання. 2. Не надано відповіді щодо п. 2, 5, 6, 10 запиту а саме, питання в цих пунктах стояло в строках, які встановлені на поставку товарів (5 днів), прибуття уповноваженого представника постачальника (3 дні), заміна неякісного товару (20 днів), а саме чи можливо збільшити зазначені строки відповідно до: поставка товарів протягом 45 робочих днів з моменту отримання пісьмової заявки, явка уповноваженого представника протягом 14 днів, заміна неякісного товару протягом 40 робочих днів, оскільки заявлені строки в тендерній документації не можливо дотриматись учасником не резидентом фізично, що створює дискримінаційні умови для участі не резидентів в процедурі закупівлі порівняно з учаниками резидентами. 3. Не надано відповіді на питання 3 попереднього запиту, а саме щодо заміни умов поставки згідно DDP на DAP, відповідно до положень Податкового кодексу України операцією з постачання товарів нерезидентів може бути лише ввезення на митну територію України покупцем таких товарів (резидентом), у якого виникає податкове зобовязання при поданні митної декларації для митного оформлення таких товарів, оскільки не резидент не зареєстрований як платник податку в Україні, що також встановлює нерівні умови для учасників процедури. 4. Не надано відповіді на п. 4 попереднього запиту, а саме документи уповноважених органів якої держави потрібно подати учанику нерезиденту переможцю торгів для підтвердження відсутності підстав передбачених ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” – України чи держави де зареєстрований учасник не резидент? На підставі вище викладеного, керуючись ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” повторно, просимо Вас надати розяснення щодо положень тендерної документації наведених вище та внести зміни в тендерну документацію передбачивши форму тендерної пропозиції для заповнення учасником не резидентом, для забезпечення рівних умов участі всіх учасників торгів.
Відповідь: На повторний запит від 02.02.2017 року щодо надання роз’яснення до тендерної документації на закупівлю товарів ДК 016:2010-2010-22.19.4 «Стрічки конвеєрні чи урухомлювальні (приводні паси з вулканізованої гуми), ЄЗС ДК 021:2015-34312600-3 «Гумові конвеєрні стрічки» (стрічка конвеєрна), повідомляємо наступне. До приамбули до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), він установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Приписами пункту 9 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Саме таку ознаку має наше підприємство. Як вже зазначалося у попередньому роз’ясненні, тендерна документація підприємством на закупівлю вказаного товару розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені вимоги до тендерної документації, у тому числі інформацію, яку вона повинна містити. Так, частиною 3 цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на це, на виконання Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, - Інструкції Держарбітражу при Радміні СРСР від 25.04.66 №П-7 (із подальшими змінами та доповненнями) - за якістю, а по кількості – відповідно до Інструкції Держарбітражу при Радміні СРСР від 15.06.65 №П-6 (із подальшими змінами та доповненнями), Податкового кодексу України, підприємством була складена тендерна документація. З урахуванням зазначеного, нами було надано повне роз’яснення від 02.02.2017 року на Ваше попереднє звернення. Враховуючи вищевикладене, підприємство (Замовник) вважає, що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.02.2017 15:07
Відповідь надана

Стосовно тендерної документації

Номер: 39fb41057bf24d4ca8c898147391f672
Дата опублікування: 30.01.2017 17:41
Опис: Тендерному комітету ДП «Шахтоуправління Південнодонбаське № 1» ЗАПИТ ЩОДО НАДАННЯ РОЗЯСНЕНЬ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Нашим підприємством було уважно розглянуто тендерну документацію на закупівлю товарів ДК 016:2010-2010-22.19.4 «Стрічки конвеєрні чи урухомлювальні/приводні паси з вулканізованої гумми», ЄЗС ДК 021:2015-34312600-3 «Гумові конвеєрні стрічки» (стрічка конвеєрна) . За результаті розгляду в нас виникла низка запитань, щодо змісту тендерної документації та положень що можуть дискримінувати учасників та не можуть забезпечувати рівність учасників. Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз'яснення щодо окремих положень тендерної документації згідно переліку: 1. В п.п. 1, 2 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначається що загальна вартість предмета закупівлі зазначається з урахуванням ПДВ, розрахунок вартості товару з обов'язковим зазначенням вартості предмета закупівлі в гривнях цифрами з ПДВ, крім того положення щодо обов'язкового урахування ПДВ при проведенні закупівлі зазначаються в п. 1, 2 розділу V Тендерної документації. В додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» в графі ціна зазначено, що учасник вказує загальну вартість предмета закупівлі в гривнях з ПДВ. В Додатку 6 «Проект договору» в п. 1.2, 3.1, 4.3 передбачено що сума договору, загальна вартість пропозиції вказується в гривнях з ПДВ, розрахунки по договору проводяться в національній валюті України. Всі перелічені положення встановлюють дискримінаційні умови для учаників нерезидентів, оскільки вони не є платнтиками ПДВ а розрахунки по поставленій продукції проводять в євро. Зазначені положення суперечать положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» а також п. 5, 6 розділу І Тендерної документації, а тому просимо надати роз'яснення з приводу зазначення валюти тендерної пропозиції та врахування в загальну вартість предмета закупівлі ПДВ для учасників не резидентів чи не платників ПДВ. 2. В додатку 1.1 , п. 5.1 Додатку 6 Тендерної документації (форма договору про закупівлю) встановлено умови поставки предмету закупівлі, відповідно до яких постачальник зобов'язаний поставити товар протягом 5-ти днів з моменту отримання письмової заявки замовника. Для учасника нерезидента незрозуміло яким чином можна дотриматись вказаних строків поставки. Дані положення неможливо виконати учаснику нерезиденту фізично, оскільки виготовлення товару, його пакування, завантаження, транспортування потребує значного відрізку часу, що ніяк не може бути 5 днів, крім того кількість товару що потрібно поставити буде визначатись в залежності від фінансування замовника. 3. В додатку 1.1 Тендерної документації встановлено що ціна включає в себе витрати на розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. Просимо роз'яснити як може ціна включати в себе витрати на розвантаження та страхування якщо в п. 5.2 додатку 6 Тендерної документації встановлено, що поставки товару здійснюються на умовах DDP згідно офіційних правил тлумачень торгових термінів Міжнародної торгової палати (Інкотермс 2010), та які саме інші витрати, які податки і збори входять в ціну товару. Дана інформація необхідна для формування ціни тендерної пропозиції учасника. Крім того, просимо роз'яснити чи можливо для учасників нерезидентів умови поставки встановити згідно DAP, оскільки вони об'єктивно не мають можливості отримати експортні\імпортні ліцензії. 4. Просимо дати роз'яснення положення додатку 5 Тендерної документації, а саме документи уповноважених органів якої держави потрібно надати учаснику не резиденту переможцю торгів для підтвердження згідно законодавства відсутності підстав, передбачених п. 2,3,5,6,8 частини першої та частини другої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», України чи держави в якій учасник нерезидент зареєстрований. 5. В п. 2.2 додатку 6 Тендерної документації (форма договору) встановлено, що у разі виявлення недоліків, дефектів поставленного товару в період гарантійного терміну представник Постачальника зобов'язаний прибути не пізніше трьох днів. Дана умова завідомо не може бути виконана учасником нерезидентом за такий короткий час. 6. Умова передбачена п. 2.3 додатку 6 Тендерної документації (форма договору) також не може бути виконана учасником нерезидентом, оскільки замінити неякісний товар протягом 20 календарних днів фізично неможливо. 7. В п. 4.2, 7.6 додатку 6 Тендерної документації (форма договору) встановлено, що Постачальник зобовязаний при поставці товару надати Замовнику податкову накладну, зареєстровану згідно п. 201.1 ст. 201 розділу V Податкового кодексу України, просимо розяснити яким чином дана норма договору може бути виконана учасником нерезидентом. 8. В п. 6.2 додатку 6 Тендерної документації (форма договору) передбачено право замовника в односторонньому порядку розірвати договір. Дана норма порушує принципи рівності прав сторін договору та принципи будування відносин на умовах паритету. 9. В п. 7.5 додатку 6 Тендерної документації (форма договору) просимо роз'яснити чи можливо передбачити розгляд спорів у Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України. 10. Просимо роз'яснити як можна застосувати положення п. 11.7 додатку 6 Тендерної документації (форма договору) до правового статусу учасника нерезидента. На підставі вищевикладеного, просимо надати офіційні роз'яснення положень тендерної документації перелічених вище в частині застосування їх до учасників нерезидентів та відповідно внести зміни в тендерну локументацію, в частині виключення або зміни положень що вставновлюють нерівні, дискримінаційні умови для учасників нерезидентів в порівнянні з учасниками резидентами та мають ознаки антиконкурентних, узгоджених дій.
Відповідь: На запит щодо надання роз’яснення до тендерної документації на закупівлю товарів ДК 016:2010-2010-22.19.4 «Стрічки конвеєрні чи урухомлю вальні (приводні паси з вулканізованої гумми», ЄЗС ДК 021:2015-34312600-3 «Гумові конвеєрні стрічки» (стрічка конвеєрна), повідомляємо наступне. 1. На пункти 1,7,8,9 Запиту Відповідно частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з Цивільним кодексом України зобов'язання має бути виражене та виконане у грошовій одиниці України - гривні. Сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті. Якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу, якщо інший порядок її визначення не встановлений договором або законом чи іншим нормативно-правовим актом. (частини перша і друга статті 524 та частини перша - третя статті 533). Відповідно до частини першої статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов'язання має виконуватися належним чином зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525Цивільного кодексу України встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Пунктом 9 частиною другою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. З огляду на це, замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації. Крім того, відповідно до п.188.1. статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). Враховуючи вищевикладене, підприємством у змісті тендерної документації визначена валюта тендерної пропозиції «гривня» та визначний порядок включення в загальну вартість предмета закупівлі ПДВ. Крім того, приписами пункту 201.1. статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. З огляду на це, на виконання статті 201 Податкового кодексу України, підприємством вказаний порядок був прописаний у тендерній документації. Разом з цим, вважаємо за необхідне повідомити, що згідно Податкового кодексу України роз’яснення органом державної податкової служби також надаються. Пунктом 166.5 Податкового кодексу України передбачено, що центральний орган державної податкової служби провадить безоплатні роз'яснення порядку документального підтвердження прав на податкову знижку та подання (заповнення) податкової декларації (п. 179.10), у тому числі шляхом проведення відповідних навчань, семінарів, конференцій тощо. За зверненням платників податків контролюючі органи надають консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства. За визначенням, наведеним у пп. 14.1.172 Податкового кодексу України, податкова податкова консультація - індивідуальна податкова консультація та узагальнююча податкова консультація, що надаються в порядку, передбаченому цим Кодексом. З огляду на це, у випадку виникнення питання щодо застосування норм Податкового кодексу України стосовно особливостей Вашого статусу, як нерезидента, Ви маєте право звернутися до відповідного контролюючого органу за роз’ясненням або консультацією. 2. На пункти 2,5,6,10 Запиту Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Приписами пункту 30 статті 1 вказаного Закону передбачено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені вимоги до тендерної документації, у тому числі інформацію, яку вона повинна містити. Так, частиною 3 цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На виконання зазначеної норми Закону у додатку 1.1. та додатку 6 тендерної документації (істотні умови договору) були включені пункти 2.2,2.3,4.2,5.2,7.5,7.6,11.7. Зазначені пункти були включені з урахуванням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Інструкції Держарбітражу при Радміні СРСР від 25.04.66 №П-7 (із подальшими змінами та доповненнями) - за якістю, а по кількості – відповідно до Інструкції Держарбітражу при Радміні СРСР від 15.06.65 №П-6 (із подальшими змінами та доповненнями). 3. На пункт 3 Запиту, Згідно з правилами Інкотермс, за поставкою на умовах DDP продавець повинен організувати перевезення товару до погодженого місця призначення. Незважаючи на те, що витрати на перевезення (фрахт) оплачує продавець, в дійсності вони оплачуються покупцем, оскільки вартість перевезення (фрахту) зазвичай включається продавцем в загальну ціну продажу. Вартість перевезення іноді включає витрати на завантаження і розвантаження товару на терміналі і його переміщення в межах порту або контейнерного терміналу. Перевізник або оператор терміналу може покласти ці витрати на покупця, який отримує товар. Таким чином, ДП «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» як покупець товару має намір уникнути подвійної оплати одних і тих же послуг: перший раз - продавцю як частина загальної ціни продажу, а другий - окремо перевізнику або оператору терміналу. 4. На пункт 4 Запиту, стосовно положень додатку 5 до Тендерної документації повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу другого пункту 11 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 була затверджена Примірна тендерна документація. Інструкцією з підготовки тендерної документації передбачено, що тендерна документація включає інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. На виконання цього наказу, підприємством була складена тендерна документація на закупівлю товарів ДК 016:2010-2010-22.19.4 «Стрічки конвеєрні чи урухомлювальні (приводні паси з вулканізованої гуми», ЄЗС ДК 021:2015-34312600-3 «Гумові конвеєрні стрічки» (стрічка конвеєрна) та відповідно додаток 5 до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.02.2017 11:57