• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка — Луганськ — Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпропетровськ і Донецьк) на ділянці км 91+970 - км 148+900 (окремими ділянками)

Завершена

110 379 364.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 552 000.00 UAH
Період уточнення: 17.02.2017 16:27 - 13.03.2017 17:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 4166ab79eff043b3a9a1e0d9a0de4a2c
Дата опублікування: 13.03.2017 13:07
Опис: • Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах. • До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (далі – СОУ), а саме: - локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ); - відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ); * - Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів. - загальновиробничі та адміністративні витрати відповідно до СОУ на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік). Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються; - розрахунок прибутку (в межах усереднених показників згідно з СОУ); - розрахунки інших витрат; Просимо надати роз′яснення яким чином виконують розрахунки нерезидентом, якщо на балансі його підприємства присутні машини і механізми на які відсутні ресурсні елементні норми експлуатації ( шифри) згідно нормативної бази України.
Відповідь: Згідно п.4.3. СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами) якщо в діючій кошторисно-нормативній базі відсутні ресурсні елементні кошторисні норми на окремі види ремонтних робіт та ресурсні кошторисні норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Розроблення таких документів здійснюється відповідно до ДСТУ –Н Б Д,1,1-6 «Настанова щодо розроблення ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи», а затвердження – відповідно до встановленого порядку. Індивідуальні кошторисні норми підлягають відповідній експертизі і застосовуються тільки для будови за даним проектом. В подальшому, пройшовши апробацію у виробничих умовах , зазначені норми затверджуються Державним агентством автомобільних доріг України за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва і вводяться в дію як галузеві (СОУ Укравтодору).
Дата відповіді: 13.03.2017 17:10