• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги приміщення за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36

Охоронні послуги приміщення за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36

Завершена

149 985.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 749.93 UAH
Період уточнення: 31.03.2017 12:31 - 05.04.2017 14:00
Без відповіді

Учасник не платник ПДВ

Номер: 50f8d1d9e9cc47a89a246f882f1f727e
Дата опублікування: 05.04.2017 13:20
Опис: У Додатку 1 до ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі - Документація) встановлена форма Пропозиції на участь в допорогових закупівлях на закупівлю послуг Охоронні послуги приміщення за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36 (ДК 021-2015– 79710000-4 – охоронні послуги). Пунктом 8 встановлена вимога вказати Загальну вартість пропозиції з ПДВ. Просимо роз’яснити: 1. Чи буде дискваліфіковано Учасника, який не є платником ПДВ і відповідно не може розрахувати загальну вартість пропозиції з ПДВ? 2. Чи можливо учаснику, який не є платником ПДВ вказати в Пропозиції загальну вартість пропозиції без ПДВ, оформивши наступним чином (або зазначте яким саме чином можливо): «8. Загальна вартість пропозиції без ПДВ: ___________________________ххх ххх, хх (сума словами) грн. (цифрами і словами) ».
Без відповіді

Місцезнаходження Учасника

Номер: 6dbeb2d33c5648d59f651584b8c64eae
Дата опублікування: 05.04.2017 13:12
Опис: В строчці 13 таблиці Додатку 4 до ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі - Документація) (Технічні вимоги) встановлена вимога щодо наявності в Учасника «діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем дислокації об’єкта Замовника», тобто за адресою дислокації об’єкта Замовника, що охороняється, зазначеної у цих же Технічних вимогах (Додаток 4 до ТД): Україна, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36. Ані Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), ані Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, не встановлена вимога для суб’єктів охоронної діяльності, щодо наявності «територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем дислокації об’єкта Замовника». На підставі наведеного просимо роз’яснити: 1. Чи розуміється під словосполученням «діючий територіальний підрозділ охорони (з офісом або представництвом) за місцем дислокації об’єкта Замовника» наявність офісу або представництва Учасника за місцем дислокації об’єкта Замовника, а саме за адресою: Україна, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36? 2. Чи будуть дискваліфіковані ті учасники, які не мають офісу або представництва за місцем дислокації об’єкта Замовника, тобто за адресою: Україна, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36?
Відповідь надана

Щодо кінцевої ціни

Номер: 6c6eac9b2a864440aac8cab6246176b1
Дата опублікування: 03.04.2017 16:20
Опис: Добрий день! Підскажіть, будь ласка, як бути у такому разі. У документації Вами прописано наступне: "Учасник повинен, протягом робочого дня, в який було оголошено результати аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів, шляхом прикріплення сканованої копії пропозиції на участь в допорогових закупівлях на закупівлю послуг. Зміст пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. Сума, зазначена в пропозиції, повинна співпадати з сумою, вказаною Учасником у третьому раунді Аукціону, на підставі якої буде укладено договір.", але технічно таку операцію може робити тільки потенційний переможець (найменьша ціна аукціону), а в УЧАСНИКА не має такої технічної можливості. Чи Ви мали на увазі саме потенційного переможця? І тільки він повинен загрузити у систему пропозицію з кінцевою ціною?
Відповідь: Доброго дня, технічно прикріпити скановану копію пропозиції учасник (потенційний переможець) може після закінчення аукціону під час проведення кваліфікації.
Дата відповіді: 03.04.2017 16:53
Відповідь надана

Уточнення строку надання послуг, оскільки ні в оголошенні, ні в документації замовника це не вказано

Номер: c066defd824b42da84d63b5c95c7ff51
Дата опублікування: 31.03.2017 17:08
Опис: В Додатку 2 до до документації на проведення допорогових закупівель вказано, що необхідно надати "кошторисний розрахунок, що відповідає сумі закупівлі послуг" (прицьому не зазначено початок надання послуг), а також, в Додатку 1 вказано, що необхідно вказати "Ціну за одиницю з ПДВ, грн" та "Загальну вартість з ПДВ, грн". Для розрахунку потрібно знати строк надання послуг (кількість календарних днів або кількість годин), оскільки, він являється однією із складових розрахунку. Просимо уточнити строк надання послуг, а також роз'яснити формулювання "Ціну за одиницю з ПДВ, грн", - це за одну годину надання послуг, чи за один місяць, чи за весь період?
Відповідь: У п.2 розділу І документації допорогових закупівель зазначений строк початку надання послуг – з дня підписання договору. Орієнтовна дата підписання договору – 14 квітня 2017 року. У формулюванні питання «Ціна за одиницю з ПДВ, грн.» одиницею вважається один місяць надання послуг.
Дата відповіді: 03.04.2017 16:35