• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

кефір та сметана

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.

Завершена

170 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період уточнення: 27.11.2020 09:06 - 04.12.2020 00:00
Відповідь надана

«COVID-19»

Номер: 0b6c334ced4c4e4ab77ffb70a9a48cb3
Дата опублікування: 30.11.2020 14:44
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник, відповідно до вимог документації учасник повинен надати "надати підтверджуючий документ стосовно контролю працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак схожих на короновірусну хворобу «COVID-19»(температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил, тощо) під час виконання робочих обов’язків працівників відповідних професій." Який саме підтверджуючий документ має бути наданий?????? Довідка у довільній формі є підтверджуючим документом??? Яким чином Замовник визначає необхіднцсть даної вимоги в документації??? Чому на закупівлі кефіру дана вимога є, а на закупівлі інших продуктів харчування не має??
Відповідь: Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що відповідно до ЗУ«Про захист населенняч від інфекційних хвороб», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до якості харчових продуктів», Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України та враховуючи ситуацію, що склалася у світі, на підприємствах різних форм власності має бути введені запобіжні заходи розповсюдження коронавіру SARS-CoV-2 та контролю співробітників щодо наявних симптомів. Учасник надає документи, які підтверджують введення запобіжних заходів та здійснення контролю саме на його підприємстві.
Дата відповіді: 01.12.2020 09:41
Відповідь надана

ДСТУ Сметана

Номер: 82d3629fb8e94f7d8bc0c49bf84de49f
Дата опублікування: 30.11.2020 14:01
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник, якому саме ДСТУ повинна відповідати Сметана? відповідно до тендерної документації ДСТУ 4418:2006!!!!! Що це за ДСТУ 4418:2006???? Можливо Ви помилилися, перегляньте будь ласка
Відповідь: Дякуємо, переглянемо і якщо будуть виявлені невідповідності - до тендерної документації будуть внеесні відповідні зміни.
Дата відповіді: 01.12.2020 09:42
Відповідь надана

2 одиниці холодильного обладнання

Номер: 8c9b5b85c41749b18aa3bfbe44576103
Дата опублікування: 30.11.2020 11:44
Опис: Доброго дня! Шановний Замовника відповідно до вимоги Вашої тендерної документаці учасник повинен надати копію договору купівлі-продажу холодильного обладнання, що планує використовувати Учасник під час виконання умов договору укладеного за результатами цієї процедури закупівлі (у договорі(ах) повинно бути зазначено щонайменше 2 (дві) одиниці холодильного устаткування). У разі якщо Учасник не має власного холодильного обладнання , він надає в складі тендерної пропозиції договір оренди такого обладнання, в якому повинно бути вказано перелік, кількість, вид призначення холодильного обладнання, рік випуску та серійний номер орендованого обладнання (устаткування) договір повинен бути дійсний впродовж строку поставки товарів (протягом 2021 року); - копію технічних-паспортів на холодильне обладнання ; Питання полягає в наступному, що мається на увазі на вимогу 2 ОДИНИЦІ ХОЛОДИЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ???? Якщо Ви вже надаєте таку увагу холодильному обладнанню, то пояснюйте вже до кінця що мається на увазі холодильне обладнання?? Це повинні бути документи на 2 простих холодильників, що знаходяться у кожного дома, чи морозильні камери, чи холодильні приміщення? Який об'єм зберігання готової продукції повинен буди в холодильному обладнанні?? І забіжимо наперед чому саме той чи інший об'єм камери? Хочемо Вам сказати, що учасник може мати холодильні камери, але не мати Договір купівлі щонайменше 2 одиниць холодильного обладнання, у зв'язку з тим, що підприємство купляло не самі холодильні камери, а скажімо їх комлектуючі, чи інші випадки можуть бути. Просимо надати пояснення, яким документом чи можливо розпорядження (головного лякаря, голов тк чи. ін. особи) нормативно – правовими актами, законами, постановами, тощо; Ви вимагаєте саме холодильне обладнання, технічні паспорти, оборотно-сальдову відомість та ще й у кількості 2 одиниць???????? Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхо видалення вищезазначеної інформації, або якщо і вимагати, то прописати вимоги так, щоб вони відповідали чинному законодавству України. Хочемо зазначити, що вищезазначені Вами вимоги ніяк не впливають на якість товару, самих поставок та інші ВАЖЛИВІ фактори при виконанні Договору, що будуть виконані тим чи іншив учасником. А тому з Вашої сторони слід булоб надати перевагу документам, які дійсно підтверджують якість продукту, що закуповується Вами, а не непотрібними, необгрунтованими та незаконними!!!
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до якості харчових продуктів» та «Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) передбачено у оператора ринку наявність холодильного обладнання, оператор ринку харчових продуктів, який здійснює свою діяльність з обігу харчових продуктів повинен мати власне холодильне обладнання власне або орендоване. Об’єм холодильного обладнання кожен оператор ринку визначає самостійно відповідно до потреб та об’ємів товарообороту. Кожен учасник надає документи на холодильне обладнання, яке має у власності або використанні.
Дата відповіді: 01.12.2020 09:37
Відповідь надана

медичні книжки

Номер: 5cf55b050bee417e9221dc58492c17d2
Дата опублікування: 30.11.2020 10:27
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник на посади яких працівників потрібно надавати медичні книжки відповідно до вигоги тендерної документації -Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). ???? Лише на посади ті, які обов'язково повинні буди на підприємтсві відповідно до вимог Вашої документації, чи лише на водіїв, вантажників, комірників, експедиторів , чи на всіх праціючих на підприємстві???? Адже Ви вимагаєте ще надати копію штатного розпису, а відповідно до штатного розпису у учасника може бути 300-500 чоловік на підприємстві. Потрібно надавати медичні картки на ВСІХ (300-500 осіб)???????? Просимо внести зміни до документації, а саме в частині де вимагаються медичні книжки персоналу, вказати яких саме посад працівників.
Відповідь: Шановний учасник! У п. 5.21 зазначено надати медичні книжки осіб, які Учасник зазначає у Довідці про наявність працівників та переліченої у документації, відповідно Класифікатора професій.
Дата відповіді: 01.12.2020 09:34
Відповідь надана

картка огляду осіб

Номер: 386b405c24ed4b4c99fea09356cb464c
Дата опублікування: 30.11.2020 10:09
Опис: Доброго дня! шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону учасник повинен надати - Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я;. Які маєть на увазі картки? відповідно до Форми №140-5/о "Медична картка огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльно сті за станом здоров'я"????? Шановний Замовник ВИ Є закладом охорони здоров'я, а тому мали б знати наступне та не вимагати те, що є не законним: відповідно до Закону України "Про інформацію" від 02.10.1992 №2657-ХІІ до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про стан здоров'я (ч.2ст.11). Окрім цього визначення, статтею 40 Закону України "Основи законодавства України прот охорону здоров'я" від 19.11.1992 №2801-ХІІ визначено правовий статус лікарської таємниці, зокрема, що медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їхні результати, інтимний і сімейний боки життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків. Для підтвердження інформації про те, що у працівника відсутні протипоказання для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику Форму№1-ОМК "Особиста медична книжка" (форма №1-ОМК), затверджену накозом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року №150. Дана Форма №140-5/о вкладається в особисту медичну картку працівника, яка зберігається у відповідному закладі охорони здоров'я. Тому, враховуючи вищевикладене, відсутні правові підстави ВИМАГАТИ ФОРМУ №140-/5о "Медична картка огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я". Просимо внести зміни до документації, а саме прибрати вимогу про надання документу (Форми огляду) яка НЕПРАВОМІРНО вимагається, або ж надати пояснення відповідно до якого ПЕРЕДБАЧЕНОГО ЗАКОНОДАВЧОГО АКТУ дана вищезазначена інформація виманається.
Відповідь: Дякуємо за увагу! Повідомляємо, що якщо Учасник немає змоги, або не повинен надавати документи зазначені у вимогах до документації згідно чинного законодавства, в такому випадку Учасник надає пояснення.
Дата відповіді: 01.12.2020 09:30
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 71f8f25bd26c45cca5b30f98c8318a49
Дата опублікування: 27.11.2020 11:00
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику чи буде розглядатися пропозиція Кефір 2,5% жирності, виготовленого згідно ДСТУ 4417:2005 з фасуванням 500 гр та Сметана 20% жирності, виготовлена згідно ДСТУ 4418:2006 з фасуванням 400 гр? Дякую!
Відповідь: Так, буде розглядатися
Дата відповіді: 27.11.2020 11:08