-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Краматорського та Сєвєродонецького ЛВУМГ)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-14-007075-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Торги не відбулися
35 515 493.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 355 154.93 UAH
мін. крок: 1% або 355 154.93 UAH
Період уточнення:
26.11.2020 12:58 - 19.12.2020 00:00
Відповідь надана
Щодо невідповідності вимог до контрольних манометрів в Блоці очистки (підготовки) газу
Номер:
e88513d74c2449e59e152a04969f9e57
Дата опублікування:
16.12.2020 14:58
Опис:
Питання по Блоку очистки (підготовки) газу: В Додатку І до Додатку 1 до тендерної документації в технічних характеристиках фільтрів-сепараторів газу "Основні характеристики блоку очистки (підготовки) газу ГРС м. Бердянськ" (Таблиця 1) передбачено манометр з верхньою межею вимірювань 6,0 МПа. При проведенні розрахунку випробувального тиску згідно Технічного регламента обладнання, що працює під тиском (п.53) величина випробувального тиску (виходячі з максимального робочого тиску 5,4МПа) складає - 7,1 МПа. Згідно Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, при проведенні періодичних технічних оглядів потрібно проводити випробування обладнання. Таким чином, випробувальний тиск буде перевищувати верхню межу вимірювань манометра. Потрібно відкорегувати значення по верхній межі вимірювань контрольних манометрів блоку очистки газу у вищезазначеній таблиці.
Відповідь:
Доброго дня.
Тендерна документація на зазначену закупівлю містить в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладені в Додатку 1 до тендерної документації містять детальний опис послуг та обладнання, необхідного для надання послуг, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Тендерна документація корегуванню не підлягає.
Дата відповіді:
18.12.2020 09:38
Відповідь надана
Нулуьовий кошторис
Номер:
1354c0e6f3e34e5987bb7defb64358d0
Дата опублікування:
15.12.2020 10:16
Опис:
Для вірного розрахунку вартості робіт просимо надати нульовий кошторис в форматі інформаційної моделі
Відповідь:
Добрий день. Стосовно вимоги, щодо завантаження кошторисного розрахунку повідомляємо наступне: в п.п. 5.4, 6.4, 7.5 додатку 1 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) наведено склад і об’єми робіт, що є достатніми для проведення кошторисного розрахунку вартості тендерної пропозиції. Вимоги до проведення такого розрахунку наведені в додатку 3.1 до додатку 3 (Вимоги до документів, що надаються Переможцем торгів, порядку і строків їх надання) до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.12.2020 09:44
Відповідь надана
Вимоги до лічильників газу не відповідають чинному законодавству України
Номер:
6aadb9a3a3f34e58b822c864c17154ec
Дата опублікування:
09.12.2020 09:28
Опис:
В додатку Б «Вимоги до технічних характеристик лічильників газу» до додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає, що «Підрядник при постачанні продукції повинен надати (на кожний лічильник газу): 1.Свідоцтво про повірку згідно до чинного законодавства України (оригінал); » . Але у відповідності до ст.13 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання» №2740-VIII від 06.06.2019р. нові лічильники не проходять повірку (поняття «первинна повірка» анульоване). Свідоцтво про повірку на лічильники газу згідно до чинного законодавства України оформлюється у відповідності до «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 08.02.2016 № 193), тобто на новий лічильник, який має сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки та не перебуває в експлуатації, не може бути оформлено свідоцтво про повірку. Просимо привести технічні вимоги до лічильників газу у відповідність до чинного законодавства України і виключити вимогу до Постачальника надати при поставці обладнання свідоцтво про повірку лічильників газу, як таку, що не відповідає чинному законодавству України
Відповідь:
Доброго дня! Замовником опрацьовані поставлені питання. За результатами розгляду до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни у редакції замовника.
Дата відповіді:
10.12.2020 11:54
Відповідь надана
О подготовке документаов
Номер:
24ab55f4c5b44e3a85d190946a90d5c9
Дата опублікування:
08.12.2020 11:23
Опис:
Здравствуйте.
В Приложении №2 к тендерной документации, пунктом 1.2.4 требуется предоставить "1.2.4. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія технічної документації виробника або офіційного представника виробника*,...". Знак "*" в сноске описан как "* В разі надання такої документації (надання посилання на сайт) офіційного представника виробника Учасник повинен завантажити документальне підтвердження статусу офіційного представника виробника запропонованого обладнання (лист та/або сертифікат та/або договір про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження, який наданий виробником запропонованого обладнання тощо)".
- Означает ли это, что Участник должен быть представителем производителя оборудования и комплектующих, которые входят в состав блоков учёта и очистки и предоставить соответствующие документы? И почему поставщик блоков не может, не являясь представителем производителя, приобрести у производителя необходимые комплектующие и изготовить блоки учёта и очистки?
- Или же, пожалуйста, разъясните более подробно эти требования.
Відповідь:
Доброго дня!
Учасником не вірно трактуються вимоги п.1.2.4 Додатку 2 до тендерної документації.
Для виконання вимог п.1.2.4 учасник повинен надати оригінал/-и та/або електронну/-і копію/-ї та/або скановану/-і копію/-ї технічної документації виробника/-ів або офіційного/-их представника/-ів виробника/-ів - тобто автором цієї технічної документації повинні бути або виробник або офіційний представник виробника. Такими документами можуть бути паспорт/-и та/або формуляр/-и та/або настанова/-и з експлуатації, які учасник може надати у вигляді оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії у складі тендерної пропозиції або шляхом надання посилання у Додатку 2.1 даного додатку на відповідний документ, що розміщений на сайті/-ах виробника/-ів запропонованого обладнання або офіційного/-их представника/ів виробника/-ів запропонованого обладнання.
При цьому, статус офіційного представника виробника повинен бути підтверджений документально шляхом надання листа та/або сертифікату та/або договору про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження, який наданий виробником запропонованого обладнання.
Звертаємо увагу на відсутність в тендерній документації вимоги, що виробник вузлів та блоків повинен одночасно бути і виробником або офіційним представником виробника обладнання чи комплектуючих, що входять до складу блоків.
Вимоги щодо надання документації на блоки обліку та підготовки газу наведені у п.1.2.3 Додатку 2 до тендерної документації. Тому учасник, який є виробником блоків, надає власну технічну документацію на такі блоки, зокрема: паспорт/-и та/або формуляр/-и та/або настанова/-и з експлуатації.
Дата відповіді:
10.12.2020 11:51