-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)»
Завершена
107 986 914.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 619 803.71 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 619 803.71 UAH
Період уточнення:
25.11.2020 13:14 - 13.12.2020 00:00
Відповідь надана
щодо розширення вимоги підтвердження наявності асфальтобетонного заводу з можливістю застосування учасниками мобільного АБЗ без підтвердження дозволу на викиди
Номер:
bd6ecd8a07744822bfe0cf83787cb51a
Дата опублікування:
09.12.2020 19:30
Опис:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод. Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ. Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту). ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км. Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску. Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт. Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу. Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі. Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим. Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки. Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо). Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо). Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі. Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою посилення конкуренції саме у Вашому регіоні, просимо Вас у разі залучення учасниками мобільного заводу:
1. Виключити вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції та щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин.
2. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині
Дата відповіді:
10.12.2020 08:36