• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з фізичної охорони об’єктів Сумської обласної прокуратури» (ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги»)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Місце знаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000 Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону) Код товару чи послуги, що визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі :код ДК 021:2015:79713000-5 "Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони" Закупівля послуги на 2021 рік

Торги відмінено

4 229 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 294.00 UAH
Період уточнення: 24.11.2020 14:39 - 22.12.2020 00:00
Відповідь надана

Вогнепальна зброя

Номер: b7d97316bd7a4a39820bfd07acc6eaeb
Дата опублікування: 26.11.2020 16:32
Опис: У документації наявна вимога, що всі охоронники мають бути забезпечені вогнепальною зброєю Дана вимога є суто дискримінаційною по відношенню до учасників даної закупівлі з наступних причин: Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади Тобто, ТАКУ ЗБРОЮ можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, виключити вимогу Тендерної документації. Даною вимогою ви позбавляєте право брати участь у закупівлі приватні охоронні компанії, тим самим лобіючи інтереси конкретних учасників. У випадку необґрунтованого відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав та інтересів.
Відповідь: Відповідь на вимогу Шановний Учасник! Тендерний комітет Сумської обласної прокуратури, розглянув вашу вимогу та роз’яснює. Розслідування та процесуальне керівництво досудовим розслідуванням кримінальних правопорушень часто пов’язані з ризиком для життя і здоров’я слідчого, прокурора. Відповідно до п. 7 статті 16 Закону України «Про прокуратуру» незалежність прокурора забезпечується визначеними законом засобами забезпечення особистої безпеки прокурора, членів його сім’ї, майна, а також іншими засобами їх правового захисту. Одним із таких засобів є вогнепальна зброя. Питанням використання вогнепальної зброї присвячені як окремі норми законів, так і підзаконні нормативно-правові акти України – постанови Кабінету Міністрів України, накази Міністерства внутрішніх справ України, Генерального прокурора України. Право застосування вогнепальної зброї закріплено у пункті «а» статті 3 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» (далі Закон). Відповідно до п. 1 ст. 2 цього Закону прокуратура – правоохоронний орган. Згідно ст. 7 Закону залежно від ступеня загрози для життя і здоров’я працівнику правоохоронного органу може видаватися зброя. Рішення стосовно охорони об’єктів обласної прокуратури із застосуванням вогнепальної зброї приймаються згідно ст. 17 Закону, про вжиття спеціальних заходів щодо безпеки працівників суду і правоохоронних органів. Ці рішення є обов’язковими для виконання. Вогнепальна зброя може бути застосована тільки для припинення нападу на працівників прокуратури, а не інших правопорушень проти них (злісної непокори законному розпорядженню або вимогам, ненасильницькому опору, тощо). Тому в тендерній документації вказані ще й спеціальні засоби, що повинні знаходитися на озброєнні охоронників. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимога щодо вогнепальної зброї є необхідною й обов'язковою та жодним чином не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 30.11.2020 09:56