-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Навчально-виховний комплекс "Інженерно-економічна школа-Львівський економічний ліцей" по вул. М.Хвильового,35 у м. Львові.»
Торги не відбулися
400 405.73
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 004.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 004.00 UAH
Період уточнення:
24.11.2020 13:58 - 27.12.2020 00:00
Відповідь надана
Лист від ДСНС
Номер:
6d3742062ee54feaa0eba7d830e8c3c3
Дата опублікування:
02.12.2020 15:26
Опис:
Добрий день. Вимога: довідку/лист від територіального органу ДСНС про згоду в участі вищезазначеної комісії, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об’єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального органу ДСНС, для прийняття робіт/перевірки відповідності робіт. Замовником вимога регулюється ДБН.В.2.5.-56:2014 та Законом України №124-VIII від 15.01.2015р. «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Відповідно до ст. 24 Законом України №124-VIII від 15.01.2015р. «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
Так в Додатку И ДБН.В.2.5.-56:2014 зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися лише за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: як учасник може подати у складі пропозиції довідку/лист від територіального органу ДСНС про згоду в участі вищезазначеної комісії, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об’єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального органу ДСНС, для прийняття робіт/перевірки відповідності робіт, якщо ініціатором залучення третьої сторони може бути лише Замовник? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
Таким чином, по-перше, оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах. По-друге, орган з оцінки відповідності (ДСНС)ся до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором саме між Замовником, та інспекційним органом, а не Виконавцем та інспекційним органом.
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлюючи вказану Вами вимогу замовник користується своїм правом по залученню до перевірки систем протипожежного захисту - інших установ та організацій, для підтвердження відповідності змонтованої пожежної сигналізаціі всім вимогам та нормам, та поряд з тим, замовник делегує ці повноваження - учаснику переможцю. Оскільки, терміни виконання та перевірки робіт є стислі, учасник повинен підтвердити свою спроможність щодо створення відповідної комісії та залучення представників ДСНС відповідним листом або довідкою у найкоротші терміни.
Дата відповіді:
04.12.2020 12:59
Відповідь надана
1-ПВ
Номер:
4638d2b179a648ef81e8172afb885ac0
Дата опублікування:
02.12.2020 15:17
Опис:
Добрий день. Вимога: копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.Відбір підприємств для звітування за формами № 1-ПВ (місячна) проводять відповідно до Методики формування сукупності для проведення обстеження підприємств із питань статистики праці, затвердженої наказом Держстату від 26.01.2016 р. № 14. Про необхідність подання тієї чи іншої форми державного статистичного спостереження респондентів повідомляють територіальні органи державної статистики. Нашому підприємству не надходило повідомлення про необхідність подання даного звіту. Для отримання офіційного листа від органу статистики потрібно 30 днів. Отже, Учасники, які не складають даний звіт, не мають можливості отримати даний лист, а тому перебувають у невигідному становищі відносно інших учасників. Саме в тому в даній вимозі вбачається дискримінаційна складова. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Загальне запитання 1-ПВ від 02.12.2020 року розглянуто і прийнято рішення видалити виставлену нами вимогу у Додатку №2, надання "Копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою".
Дата відповіді:
07.12.2020 15:21
Відповідь надана
Аудиту стану охорони праці
Номер:
84c3332caec04cf2baf2dd070e51efa3
Дата опублікування:
02.12.2020 14:45
Опис:
Добрий день. У ТД наявна вимога надати висновок аудиту стану охорони праці та безпеки суб’єкта під час виконання заявлених робіт (роботи на висоті понад 1,3 м. та роботи з електроустановками) за останні два роки або відповідний сертифікат ISO на вищезазначені роботи.
Шановний Замовнику, не могли б Ви зазначенити, яким нормативно-правовим актом передбачено надання висновуц аудиту стану охорони праці та безпеки суб’єкта? Крім того, хотілось би уточнити, який саме сертифікат ISO Ви просите?
Звертаємов вашу, увагу, що для виконання зазначеного виду робіт необхідна наявність виключно декларації з охорони праців на виконання робіт на вистоті 1.3 метри. Жодних інших документів постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 "Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», не передбачено, тому просимо видалити дискрмінаційну вимогу.
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру. Однак, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Дата відповіді:
04.12.2020 12:58