• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал»; 54055, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична,161; 31448144,; 4 категорія. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та викладені іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою перекладачем з нотаріальним засвідченням підпису перекладача або перекладом зробленим бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

2 277 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 000.00 UAH
Період уточнення: 24.11.2020 08:26 - 15.12.2020 00:00
Відповідь надана

Договір

Номер: 506b7c0cdc2448a08852a15a5e6a31b2
Дата опублікування: 26.11.2020 15:26
Опис: У вашій тендерній документації встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції договору з територіальним Управлінням поліції охорони . Прохання надати роз’яснення на яких законодавчих підставах встановлена дана вимога? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі! Ми прекрасно розуміємо, що ви вже маєте потенційного переможця і за роки співпраці не хочете розлучатися, але ж ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласкаві проводьте її відповідно до букви Закону. ЗУ Про публічні закупівлі, визначає, що ви шановний Замовник не можете встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тим самим ви порушуєте принцип здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Ви закуповуєте послуги з охорони. Даний вид діяльності провадиться на основі отриманої ліцензії МВС. Ніяких інших, документів на провадження охоронної діяльності, передбачених Законом Учасник не повинен мати. І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстримальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників поліції. Учасники не повинні укладати такі договори, це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом. Тобто Учасники, які відповідають вимогам але не мають такого договору не можуть взяти участі у закупівлі. Ви ж розумієте, що Учаснику-Переможцю не буде проблемою на стадії підписання договору укласти такий договір з поліцією. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги або зобов’язати учасників надати гарантійний лист про те, що у разі визначення переможцем процедури закупівлі Учасник укладе такий договір з поліцією. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими та такими, що повинні охоронятися державними службами охорони. Не дивлячись на ситуацію в країні, АМКУ працює в режимі онлайн, тож оскаржити вимоги вашої документації немає жодних проблем.
Відповідь: Відповідно до Пункту 1 додатку 4 до тендерної документації визначено, що Об’єкт охорони - насосна станція та водозабірник водогону «Дніпро – Миколаїв», відповідно до Закону України №2245-2001 «Про об’єкти підвищеної небезпеки», Постанови КМ України від 05.09.2018р №715 – є об’єктом критичної інфраструктури, з високим ступенем ризику від провадження господарської діяльності. За інформацією уповноважених правоохоронних органів він має наявну загрозу вчинення диверсійних та терористичних актів. Згідно Постанов КМ України від 24.04.1999 №675-019 «Щодо затвердження Переліку об'єктів, які підлягають охороні і обороні в умовах надзвичайних ситуацій і в особливий період», від 13.12.2000р. №1833-034 "Про затвердження об’єктів державного значення, що підлягають охороні та обороні в умовах надзвичайного стану та особливого періоду", відповідного Розпорядження Миколаївської ОДА від 14.06.2018р. №18-р. даний об’єкт в умовах надзвичайної ситуації та особливого періоду повинен оперативно посилюватись нарядами та постами озброєної охорони. Тому вимога на відповідне реагування нарядів поліції охорони, які мають вогнепальну нарізну зброю, є обґрунтованою. Територіальні управління поліції охорони, які дислокуються у всіх регіонах України, мають право укладати угоди на охороні заходи з фізичними та юридичними особами незалежно від їх місця реєстрації на території держави. В той же час ми погоджуємось з Вашою вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації, а саме: частину 6 п.3 (Вимоги до Учасника) додатку 4 до тендерної документації викласти в новій редакції: «- на час укладення з Замовником договору, якщо він не є підрозділом поліції охорони, мати договір з територіальним Управлінням поліції охорони про надання послуг з термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про скоєння правопорушення на об’єкті МКП «Миколаївводоканал» (надається учасником відповідний лист – гарантія щодо зобов'язання укладення договору з територіальним Управлінням поліції охорони, який буде дійсний до кінця 2021 р.)». Зміни будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 30.11.2020 15:24