• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

офісні крісла та стільці

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період уточнення: 23.11.2020 15:30 - 27.11.2020 10:00
Без відповіді

Дискримінаційна вимога

Номер: 41434e2a89ac431eadb27162df92feda
Дата опублікування: 25.11.2020 13:06
Опис: В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме: Учасник, пропозиція якого, за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною та перебуває на етапі «розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника», зобов’язаний на вимогу замовника протягом 3 (трьох) робочих днів з дати проведення електронного аукціону надати замовнику на його адресу зразки запропонованого товару (всі позиції), які є предметом закупівлі. Зразки повинні цілком відповідати технічній специфікації, мати товарний вигляд. Учасник зобов’язаний надати зразки саме того товару, що зазначений у його пропозиції. Зразки товару повинні надаватись з прикріпленою етикеткою, на якому вказуються: реквізити учасника торгів та виробника товару, що постачатиметься. Після випробування зразків товару, якщо такі/такий не відповідають технічним і якісним вимогам замовника, пропозиція може бути відхилена як така, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі. У разі відхилення пропозиції учасника – зразки Товару повертаються такому учаснику на письмове звернення (за власний рахунок учасника). Зразки товару учасника, якого визначено переможцем спрощеної закупівлі зараховуються під час загальної поставки товару за договором про закупівлю. З цього приводу зауважимо наступне. Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцінку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Згідно рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року №11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року № 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вважаємо, що умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не будь-яких інших обставин. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права.