-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 150.00 UAH
мін. крок: 0% або 150.00 UAH
Період уточнення:
20.11.2020 15:30 - 27.11.2020 00:00
Відповідь надана
Про пульт
Номер:
efd5b20497e14700bc96ea45869a3842
Дата опублікування:
24.11.2020 15:56
Опис:
У документації наявна ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА, що учасник повинен надати для підтвердження наявності пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві, учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду. Якщо Учасники мають власні пульти спостереження в інших містах, то чим їх функціонал відрязняється від пульта, що знаходиться у м. Миколаїв? Такою вимогою ви штучно обмежуєте коло потенційних учасників закупівлі, які не мають пульта у м. Миколаїв. Вимагаємо видалити дану вимогу. В противному випадку, ми будемо змушені звертатися для захисту своїх прав до АМКУ. Вважаємо, що даною вимогою ви ставите учасників у нерівне становище, адже тим самим зобов'язуєте укладати договори оренди пульта чи купляти пульт у м. Миколаїв. ФУНКЦІОНАЛ пультів однаковий, а значить має можливість передавати сигнал на будь-якій дистанції. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу і внести відповідні зміни
Відповідь:
За результатами розгляду Вашої претензії про виключення вимоги про надання документів власності або оренди на пульт центрального нагляду, розміщений в м. Миколаєві, повідомляємо наступне. Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Охоронні послуги (послуги фізичної охорони об’єктів та послуги технічної охорони об’єктів), а саме охорона приміщень КНП ММР «Центра первинної медико-санітарної допомоги №2» щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі-Закон) та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Відповідно до ст. 5 Закону одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає, саме, у збереженні матеріальних цінностей Замовника. Згідно п.31 ч.1 ст.1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - «Для підтвердження наявності пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві, учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду» (вимога п 1 додатку 3 до тендерної документації). Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в м. Миколаєві діють охоронні підрозділи багатьох охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та технічної охорони об’єктів, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Миколаєві на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Миколаїв, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ охорони, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Миколаєві. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання державних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією також передбачено підтвердження наявності груп швидкого реагування. Якщо учасник подає у складі пропозиції інформацію про можливість реагування в м. МиколаЇв власними групами швидкого реагування, але не в змозі підтвердити документально свою фактичну присутність в нашому місті , достовірність цієї інформації викликає сумніви, оскільки малоймовірно, що група швидкого реагування такого учасника, знаходячись в м. Миколаєві, не має опорного пункту для базування, не діє, не надає послуги. Крім того, організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечення матеріально-технічної бази для виконання вимог, зазначених в нашій тендерній документації, в м. Миколаєві може здійснити будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Дата відповіді:
25.11.2020 19:59