• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі для друку

Торги не відбулися

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період уточнення: 20.11.2020 15:29 - 26.11.2020 00:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 0e2ec3305203436ab027a92ee289b4ee
Дата опублікування: 25.11.2020 13:33
Опис: Добрий день. Просимо розтлумачити вимогу надати у складі пропозиції: «Копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) системи контролю якості ISO 9001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій; Копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій.» Згідно положень Додатку № 4 Тендерної документації Замовник планує закупити у відкритих торгах «картриджі» у зв’язку з чим просимо: 1. поясніть потребу надання документів на виробників товару «компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)», що не є предметом закупівлі, а тому згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не може вимагатися від учасників торгів; 2. надайте обґрунтування необхідності встановлення вимоги до виробника товарів, який не є учасником процедури закупівлі; 2. обґрунтуйте потребу відображення у сертифікатах ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 інформації про розроблення, виробництво не просто «витратних матеріалів», а саме «еквівалентних» витратних матеріалів, з деталізацією у вигляді перерахування усіх товарів, а саме «тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)»; 3. наше підприємство пропонуватиме у торгах продукцію іноземних суб’єктів господарювання, які не оформлюють сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 з вказаним Замовником ступенем деталізації. При цьому за роки взаємодії з іноземними виробниками нами жодного разу не зустрічалися документи оформлені подібним способом, як того вимагає Замовник у Додатку №4 до Тендерної документації. Тому, просимо перерахувати іноземних виробників у яких в сертифікатах ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 наявне формулювання «розробка, виробництво ЕКВІВАЛЕНТНИХ витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи))»; 4. поясніть чому в процесі підготовки Тендерної документації було не враховано положення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у яких зазначено, що допускається встановлювати вимоги виключно до предмету закупівлі та до учасників, а не до третіх осіб, зокрема іноземних підприємств, які за вітчизняним законодавством не зобов’язані вказувати у сертифікатах ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 «розробка, виробництво ЕКВІВАЛЕНТНИХ витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи))».
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. 6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Наявність сертифікату ISO 9001 в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001: 2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. В свою чергу, належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. Стандарт ISO 14001: 2015 пов'язаних з системами екологічного управління, який допомагає організаціям мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище; відповідає чинному законодавству, правилам та іншим екологічно орієнтованим вимогам; і постійно вдосконалюватися у вищезазначеному. 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються: — підвищення екологічної дієвості; — виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог; — досягнення екологічних цілей. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості. Цей стандарт може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліпшувати екологічне управління. Проте, твердження щодо відповідності цьому стандарту не є прийнятним, якщо всі його вимоги не буде охоплено системою екологічного управління організації та їх не буде виконано без винятку. Наявність вказаного сертифікату у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту ISO 14001: 2015 гарантує, що у учасника впроваджена система заходів із захисту довкілля, що передбачено ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виробництва матеріально-технічну базу. Орган, який сертифікував у підприємства учасника систему менеджменту повинен бути Офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України. Для підтвердження отримання акредитації, орган акредитації має бути наявним в переліку акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ. Окрім того, Учасник постачає одну з складових елементів обладнання фотокопіювальної техніки, що не є окремим діючим пристроєм. Самостійне використання картриджів без обладнання (наприклад - принтери, багатофункціональні пристрої, друкувальні машини, персональних пристроїв, і т.д.) або периферійного друкувального пристрою, що підключається до комп'ютера не надають змогу друкувати текстову та іншу графічну інформацію на папері. Також слід зауважити, що Учасник має альтернативний вибір подачі інформації відповідно до вищезазначених норм законодавства.
Дата відповіді: 30.11.2020 10:27
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 55e5a04a7d014cc1827262719d438b1e
Дата опублікування: 25.11.2020 13:32
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року встановлено заборону дискримінації учасників торгів. Проте, Ви свідомо дискримінуєте учасників встановлюючи вимогу у Додатку №4 до Тендерної документації: «Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.» Зазначена вимога обмежує коло учасників торгів, спричиняє залежність від третіх осіб та встановлює завідомо дискримінаційні умови, у зв’язку з чим просимо: 1. надати обґрунтовану відповідь про причини вимоги надання підтвердження у формі сертифікату, який виступає в ролі гарантії на товар, адже у чинному законодавстві передбачено лише такі види гарантії як: банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ; 2. пояснити вимогу виключно сертифікату, а також аргументувати, чому інші документи, зокрема, накладні не можуть слугувати доказом постачання товару від виробника, що закуповується; 3. пояснити навіщо Вам потрібна авторизація учасника, та як її відсутність впливає на якість запропонованих витратних матеріалів.
Відповідь: Шановний Учаснику! 1)Вимога про надання Учасником «…. повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.», є документальним підтвердженням походження товарів,  що в свою чергу надає змогу Замовнику бути впевненим, що  товари не є предметом будь–якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій та мають легальне походження на території України.   Водночас, вказана вимога захищає Замовника  від товарів незаконного обігу, контрафактної (підробленої) продукції, тобто надання Учасником завірені копії сертифікатів, які гарантують авторизацію Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером виробника, (або офіційним представником) виробника/імпортера є документальним підтвердженням, що товари запропоновані Учасником є оригінальними, легально завезеними на територію України та стосовно яких сплачено податки та збори згідно законодавства (регулюється положеннями Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»). Оскільки Товар, який закуповується, є складовими частинами обладнанням до фотокопіювальної техніки, Замовник керується постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»  п.3 Загальні вимоги «Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно.» Окрім того, на офіційних сайтах виробників фотокопіювальної техніки встановлені вимоги щодо гарантійних зобов’язань для обладнання, наприклад: «Компанія (не вказується, відомий світовий виробник) надає на обладнання стандартну гарантію, яка покриває виробничі дефекти, терміном на 12 місяців з дати продажу нового (що не було у використанні) обладнання першому кінцевому замовнику. Гарантія Компанії виробника поширюється на обладнання, ввезене на територію держави особами та організаціями, прямо уповноваженими Компанією виробником, в інших випадках на ввезене обладнання в країну гарантійні зобов'язання несе продавець обладнання. Гарантія передбачає ремонт обладнання авторизованою сервісною організацією за рахунок Компанії виробника при наявності несправностей, що виникли з вини виробника (гарантійний ремонт). Гарантія покриває частини і матеріали, необхідні для відновлення працездатності обладнання, а також трудовитрати з ремонту в разі виявлення виробничого дефекту і за умови використання обладнання відповідно до рекомендацій Компанії виробника і відповідності його іншим умовам гарантії Компанії виробника. Гарантійному ремонту не підлягає обладнання, що вийшло з ладу в результаті порушення правил експлуатації, описаних в інструкціях і інструкціях, які додаються до обладнання, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин, невиконання періодичних профілактичних робіт, механічного пошкодження, а також внаслідок виникнення форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха, тощо.)»
Дата відповіді: 30.11.2020 10:28