• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)

Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими. 79714000-2 Послуги зі спостереження - 1 послуга

Завершена

4 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Період уточнення: 20.11.2020 15:22 - 28.01.2021 00:00
Відповідь надана

еквівалент квадрокоптерів

Номер: 6c8b4b4666bf4334936537d9e134823d
Дата опублікування: 09.12.2020 00:50
Опис: В п.п.2.1.п. 2 Додатку 2, зазначено, що учаснику необхідно надати витяг з інвентаризаційного опису Учасника торгів, що підтверджує перебування у нього на балансі: «…квадрокоптерів для здійснення спостереження за важкодоступними ділянками на об’єкті, що залучається у разі потреби.». Замовник визначив для здійснення спостереження за важкодоступними ділянками на об’єкті лише квадрокоптер. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, ця вимога може суттєво скорочує перелік майбутніх учасників. Чи має учасник право надати інший пристрій (безпілотну платформу самольотного типу або безпілотну платформу мультироторного типу) у якості еквіваленту квадрокоптеру з усіма необхідними характеристиками? Нагадаємо Замовнику, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон). Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При цьому, як передбачено законодавцем у ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників. Конституційний Суд України у рішенні від 22.09.2005 № 5-рп/2005 у справі № 1-17/2005 зазначив, що із конституційних принципів рівності і справедливості випливає вимога визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі. З огляду на вищезазначене, замовник не повинен встановлювати таких вимог, які обмежували б конкуренцію та призводили до дискримінації учасників. А тому перелік документів, які підтверджують інформацію учасників про відповідність їх тому чи іншому кваліфікаційному критерію, хоч і визначає замовник самостійно, проте, обов’язково відповідно до принципів, установлених ст. 5 Закону.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 10.12.2020 14:56
Відповідь надана

завищена кількість рацій та телефонів

Номер: d98e71b1c8c0439db914fd9f97bf5af1
Дата опублікування: 09.12.2020 00:47
Опис: В п.п.2.1.п. 2 Додатку 2, зазначено, що учаснику необхідно надати витяг з інвентаризаційного опису Учасника торгів, що підтверджує перебування у нього на балансі: «… засобів зв’язку: службові мобільні телефони та радіостанції в кількості не менше 24-х штук потужністю не менше 2 Вт..» . Відповідно до Технічного завдання визначеного у додатку №1 до тендерної документації, Регіональні об’єкти Центральної філії УДЦР: м. Дніпро, проспект Сергія Нігояна, 41; м. Запоріжжя, вул. Нижня, 48; м. Кропивницький, вул. Зої Космодемянської, 5. Склад чергової зміни сторожування – 1 людина на кожний об’єкт. Якщо на Регіональних об’єктах знаходиться 1 людина на посту. З ким одна людина повинна підтримувати контакт та обмінюючись голосовими повідомленнями і для чого їм взагалі тоді потрібні радіостанції? Зважаючи на те, що радіостанція служить для обміну інформацією людей що знаходяться ДВОХ або більше групах, а у Регіональних об’єктах Центральної філії УДЦР ОДНА людина на пост, навіщо Замовник вимагає від учасника наявність радіостанції у кількості не менше 24-х штук?
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 10.12.2020 14:56
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги щодо квадрокоптерів

Номер: 1e624858a4494d3cad07e7c717f6d0e2
Дата опублікування: 09.12.2020 00:37
Опис: Встановивши вимогу щодо надання у складі пропозиції у п.п.2.1.п. 2 Додатку 2, зазначено, що учаснику необхідно надати витяг з інвентаризаційного опису Учасника торгів, що підтверджує перебування у нього на балансі: «…квадрокоптерів для здійснення спостереження за важкодоступними ділянками на об’єкті, що залучається у разі потреби.» замовник автоматично звузив коло потенційних учасників і такі вимоги замовника є дискримінаційними, з огляду на наступне. Предмет закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування), який регулюється ЗУ "Про охоронну діяльність". Відповідно до вищезазначеного Закону, суб'єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії згідно ст. 5 надає такі охоронні послуги: 1) охорона майна громадян; 2) охорона майна юридичних осіб; 3) охорона фізичних осіб. Наявність в учасника та перебування у нього на балансі квадрокоптерів для здійснення спостереження за важкодоступними ділянками на об’єкті не передбачена ЗУ "Про охоронну діяльність". Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" п.3 "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників", про те ж ви своєю вимогою автоматично звузили коло потенцйних учасників. Рекомендуємо вам внести зміни до тендерної документації, оскільки вимоги вашого тендеру будуть оскаржені в АМКУ та ваша процедура знову затягнеться на не визначений термін.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 10.12.2020 14:56
Відповідь надана

рації та телефони

Номер: 1f3c6ff421e54f5fabf30a3461499a34
Дата опублікування: 06.12.2020 21:51
Опис: В п.п.2.1.п. 2 Додатку 2, зазначено, що учаснику необхідно надати витяг з інвентаризаційного опису Учасника торгів, що підтверджує перебування у нього на балансі: «… засобів зв’язку: службові мобільні телефони та радіостанції в кількості не менше 24-х штук потужністю не менше 2 Вт..» . Навіщо Замовник вимагає від учасника наявність службових мобільних телефоні ТА радіостанції кожного у кількості не менше 24-х штук, а разом не менше ніж 48 штук, якщо для надання послуг сторожування в регіонах надання послуг достатньо експлуатації у службових цілях АБО телефонів в кількості не менше 24-х штук, АБО радіостанції в кількості не меньше 24-х штук?
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.12.2020 15:05
Відповідь надана

щодо трекерів , обмеження кола учасників

Номер: 11e4e15854a4475995aa27f65c1d000b
Дата опублікування: 06.12.2020 21:50
Опис: В п.2 Додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає : «Довідка у довільній формі про наявність в Учасника можливості моніторингу шляхів пересування сторожів. У довідці зазначити кількість «GPS-трекерів», їх моделі та коди ІМЕІ), що необхідні для відслідковування маршрутів пересування сторожів на території центрального офісу УДЦР. Додатково надати фото трекерів, де чітко видно коди ІМЕІ..». Чому замовник вимагає надання учасником лише «GPS-трекерів», можливо щоб зменшити коло учасників? Так як у іншого учасника може бути в наявності аналогічний пристрій для дистанційного спостереження за пересуванням охоронця, на приклад: персональні GPS маячки, Алет, прилад контролю Стимул. Чому учасник не має право надати інший пристрій, який за технічними характеристиками має такі ж можливості як і трекер? В той же час інформуємо Вас, налагоджена система моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту дозволяє фіксувати лише переміщення об’єкту стеження лише у горизонтальній площині, та не фіксує переміщення об’єкту у вертикальній площині. Також в своїй роботі GPS трекери надають похибку пересування об’єктів приблизно в 50 метрів. Таким чином використання системи моніторингу шляхів пересування охоронників по об’єкту за допомогою GPS трекерів в середині приміщення не має жодного підґрунтя та реалізація GPS стеження за охоронниками на ваших об’єктах. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, ця вимога може суттєво скорочує перелік майбутніх учасників. Також з технічної точки зору дана вимога є безглуздою, та виглядає, як прописування особливих умов під свого заздалегідь визначеного переможця, що призводить до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками та суттєвому порушенні Закону України «Про публічні закупівлі». Нагадаємо Замовнику, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон). Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При цьому, як передбачено законодавцем у ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників. Конституційний Суд України у рішенні від 22.09.2005 № 5-рп/2005 у справі № 1-17/2005 зазначив, що із конституційних принципів рівності і справедливості випливає вимога визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі. З огляду на вищезазначене, замовник не повинен встановлювати таких вимог, які обмежували б конкуренцію та призводили до дискримінації учасників. А тому перелік документів, які підтверджують інформацію учасників про відповідність їх тому чи іншому кваліфікаційному критерію, хоч і визначає замовник самостійно, проте, обов’язково відповідно до принципів, установлених ст. 5 Закону. Тому, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах, та всі вимоги відповідали визначеному Вами технічному завданню та ст.16 кваліфікаційних вимог, Просимо Вас прибрати дану вимогу як дискримінаційну, та як таку що по суті не відповідає технічному завдання, які були чітко визначені Вами ж при розробленні документації.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.12.2020 15:04
Відповідь надана

сторож не охоронник

Номер: 7c3e24e514e0435c99e16477e87e8824
Дата опублікування: 06.12.2020 21:25
Опис: В п.2 Додатку 2 до тендерної документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід замовник вказує наступні вимоги п.п. 3.4.: «Свідоцтва про проходження працівниками, які будуть зазначені в довідці про наявність працівників, навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) відповідної робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду». Предметом закупівлі Замовника є - Послуги щодо сторожування, Згідно Державного стандарту Міністерства освіти і науки України, Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) Професія: Охоронник Код: 5169. Вимоги ІІІ розряду: - попередній освітньо-кваліфікаційний рівень - Охоронник 2-го розряду; - за умови підвищення кваліфікації стаж роботи за професією охоронник 2-го розряду - не менше 1 року. Навіщо Замовник вимагає підтвердження в учасника наявності працівників робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду, отримання якого передбачає стаж роботи за професією охоронник 2-го розряду - не менше 1 року, під час надання послуги щодо СТОРОЖУВАННЯ. Для надання послуги щодо СТОРОЖУВАННЯ учасник може людей з Професією: Сторож (Код: 9152 за Класифікатором професій України (ДК 003:2010)), а не людей з Професією Охоронник (Код: 5169 за Класифікатором професій України (ДК 003:2010))?
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.12.2020 15:04
Відповідь надана

щодо документів на працівників

Номер: 289e9df1ad6545409b96075b3f95c0cb
Дата опублікування: 06.12.2020 21:22
Опис: В п.2 Додатку 2 до тендерної документації, замовник вказує наступні вимоги : «Трудові книжки (перші сторінки та сторінки з відмітками про працевлаштування на теперішній час на підприємстві – Учаснику) працівників, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. До цих документів додається повідомлення про прийняття працівників на роботу з підтвердженням отримання його органом Державної фіскальної служби” Повідомлення про прийняття працівників на роботу - містить реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта**, а також прізвище ім’я по батькові такого працівника(страхувальника). Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається. Таким чином, вимога Тендерної документації про необхідність надання повідомлення про прийняття працівників на роботу з підтвердженням отримання його органом Державної фіскальної служби учасника процедури закупівлі, залежить від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику, та оприлюднення такої інформації, яка стане загально-достіпною будь-яким особам. Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Вас з вимогою виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання повідомлення про прийняття працівників на роботу з підтвердженням отримання його органом Державної фіскальної служби.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.12.2020 15:04
Відповідь надана

виключення можливості працювати за трудовими договорами

Номер: 13a9efb8779f4610bfd3223f66706e92
Дата опублікування: 06.12.2020 21:05
Опис: п.2 Додатку 2 до тендерної документації, замовник вказує наступні вимоги : «Трудові книжки (перші сторінки та сторінки з відмітками про працевлаштування на теперішній час на підприємстві – Учаснику) працівників, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. До цих документів додається повідомлення про прийняття працівників на роботу з підтвердженням отримання його органом Державної фіскальної служби” Згідно ч.3 ст. 21 КЗпП України, Працівники мають право укладати трудові договори на одному чи одночасно на кількох підприємствах, якщо інше не передбачено законодавством, колдоговором або угодою сторін. На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуть лише за місцем основної роботи. Отже, замовник, вимагаючи від учасника надання трудових книжок виключає можливість підтвердження рудових відносин з працівниками учасника за трудовим договором, тим самим звужуючи коло осіб учасників.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.12.2020 15:03
Відповідь надана

Порушення закону прот захист економічної конкуренції

Номер: 8cd82155a7884fd0aef91c8576599432
Дата опублікування: 06.12.2020 21:01
Опис: В п.2 Додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає : «Довідка у довільній формі про наявність в Учасника можливості моніторингу шляхів пересування сторожів. У довідці зазначити кількість «GPS-трекерів», їх моделі та коди ІМЕІ), що необхідні для відслідковування маршрутів пересування сторожів на території центрального офісу УДЦР. Додатково надати фото трекерів, де чітко видно коди ІМЕІ..». В р. 3 п.6 до тендерної документації вказано «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Чому Замовник в п.2 додатку 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» конкретно вказує про наявність у учасника тільки «GPS-трекерів» а не еквівалент? В технічних характеристиках даного пристрою моніторингу вказано, що GPS-трекер надає не чітке місцезнаходження суб’єкта а з похибкою. На ринку є і інші пристрої моніторингу шляхів пересування суб’єктів. Замовник даною вимогою лобіює інтереси конкретного учасника, та заздалегідь обмежує коло учасників в яких є в наявності аналогічна система спостереження. Даною вимогою Замовник порушує ст. 6 , ст. 8. Ст. 50 ч.2 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.12.2020 15:03
Відповідь надана

Наявність посвідчень_ пожежна безпека та надання першої допомоги потерпілим

Номер: 9611afd6015f465580fcd00272536800
Дата опублікування: 03.12.2020 17:19
Опис: В Технічному завданні 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування) ДК 021:2015 – 79710000-4 (Додаток №1 до Тендерної документації) зазначено: «Усі сторожі повинні знати та вміти вести свою службову документацію, мати навички дій при виникненні надзвичайних подій (знання з пожежної безпеки та щодо надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, що підтверджується наданням копій посвідчень сторожів про проходження спеціального навчання у відповідному навчальному закладі/центрі).» Ця вимога суттєво звужує потенційне коло учасників. 1) Відповідно до розділу 3 пункту 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) обов’язкове навчання та перевірка знань з питань охорони праці передбачені для керівників, заступників керівників, головних спеціалістів, керівників основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт. Вони отримують відповідні посвідчення. Персонал, що здійснює охорону (сторожі) не відносяться до перелічених керівних посад. Цим переліком не передбачається обов’язкове навчання для безпосередніх виконавців робіт (надавачів послуг). Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. 2) Посадові особи обов’язково проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). В Технічному завданні не зазначено, що охорона (сторожування) на Ваших об’єктах пов’язана з підвищеною пожежною небезпекою. Тому, працівники (сторожі), що будуть задіяні для надання послуг на Вашому об’єкті «при прийнятті на роботу та щороку за місцем роботи проходять ІНСТРУКТАЖ з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.» Окрім того, в Додатках до свідоцтв про проходження працівниками навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) відповідної робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду, що будуть надані на Вашу вимогу, чітко зазначено, що «під час навчання опановано такі предмети (навчальні курси), в тому числі : «Пожежна безпека» та «Перша медична допомога». Просимо Шановного замовника пояснити підстави (передбачені законодавством) для висування вимоги щодо надання (ДОДАТКОВО) копій посвідчень сторожів про проходження спеціального навчання з пожежної безпеки та щодо надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків у відповідному навчальному закладі/центрі. У випадку не надання законодавчо обгрунтованих пояснень, просимо виключити дану вимогу та внести відповідні зміни в тендерну документацію. З повагою.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 07.12.2020 17:18