-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Виготовлення проектно-кошторисної документації систем блискавко-захисту будівель, протипожежного захисту(системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)
№ 47
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Період уточнення:
19.11.2020 19:44 - 25.11.2020 00:00
Відповідь надана
привести тендерну документацію у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі"!!!!!
Номер:
14bc16ac0d8c4eba974fda1589da477d
Дата опублікування:
24.11.2020 11:18
Опис:
Враховуючи значне розповсюдження коронавірусної інфекції (COVID-19), учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання та затверджену Замовником.
Якими нормами законодавства України керується Замовник, коли прописує вказану вимогу в тендерній документації. На яких законних підставах Замовник буде затверджувати вказану програму.
Опишіть алгоритм дій Замовника, по затвердженню вказаної програми!
Відповідь:
Шановний Учаснику, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Учасник може надати таку програму, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, Замовнику під час огляду об’єктів, де необхідно виконати роботи (надати послуги). Після ознайомлення з нею, уповноважена особа Замовника, затверджує програму шляхом проставлення підпису та/або печатки на наданому документі.
Дата відповіді:
26.11.2020 16:06
Відповідь надана
уточнення
Номер:
61335a7cbe4d4b19b318e13d9d89c27b
Дата опублікування:
23.11.2020 16:57
Опис:
Шановний Замовник! В ТД є вимога:
До початку виконання проектних робіт передбачити обов’язковий виїзд проектувальни-кам на об’єкти з метою визначення об’єму проектування, уточнення технічних вимог та проектних рішень.
Уточніть будь-ласка, проектувальник повинен здійснити виїзд на об'єкти до початку подачі тендерної пропозиції учасником?
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Так, згідно тендерної документації, До початку виконання проектних робіт передбачено обов’язковий виїзд проектувальникам на об’єкти з метою визначення об’єму проектування, уточнення технічних вимог та проектних рішень.
Дата відповіді:
26.11.2020 16:06
Відповідь надана
вимоги
Номер:
4dc18829c85b4023ac9d12c2dce6aec3
Дата опублікування:
22.11.2020 00:32
Опис:
заказчик просто мудило, прописавший условия под нужного победителя
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що на усіх етапах закупівлі, Замовник буде керуватися усіма принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
25.11.2020 17:12
Відповідь надана
уточнення
Номер:
90626ecba75b4fa3a746b7a06f8e2703
Дата опублікування:
20.11.2020 18:16
Опис:
В ТД наявна вимога "на керівника робіт додатково надається посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цивільного призначення) у сфері цивільного захисту", що це за таке навчання??? згідно яких нормативно правових актів встановлена дана вимога???
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ст.91 Кодексу цивільного захисту України, особи керівного складу та фахівці органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у перший рік призначення на посаду і періодично один раз на три - п’ять років зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту у відповідних навчально-методичних центрах сфери цивільного захисту.
Дата відповіді:
25.11.2020 17:16
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
c1ada610a828492a84933fdb9e831df5
Дата опублікування:
20.11.2020 18:14
Опис:
На яких підставах Замовник вимагає проходження навчання інженерами - проектувальниками з охорони праці та пожежної безпеки, якщо вони безпосередньо не залучатимуться до виконання робіт з протипожежного захисту, а виконуватимуть лише проектування на підставі своїх кваліфікаційних сертифікатів????
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.2. Типового Положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 4 квітня 1994 року N 30, усі працівники, які приймаються на роботу, і в процесі роботи проходять на підприємстві навчання, інструктаж з питань охорони праці, подання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, про правила поведінки при виникненні аварій.
Відповідно до пункту 16 Постанови КМУ від 26 червня 2013 р. № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», особи у разі прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Таким чином, встановлена вимога відповідає нормам чинного законодавства України.
Дата відповіді:
25.11.2020 17:16
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
33249e86ee7744c9bcf57d729eeb1192
Дата опублікування:
20.11.2020 18:11
Опис:
Довідку з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах.
Відповідно до ЗАКОН УКРАЇНИ «Про звернення громадян» затвердженого Верховною радою України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Статті 20. «Термін розгляду звернень громадян» встановлено, що Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Це означає, що, отримати відповідь від податкової інспекції у термін встановлений Замовником є НЕМОЖЛИВО, оскільки Замовник обмежує Учасників у часі.
Хочемо зауважити, що дану Довідку або відповідь від інспекційного органу в складі пропозиції може надати лише Учасник, який заздалегідь знав про дану Закупівлю, та вчасно подав запит до відповідного органу. Замовник навмисне продовжує час подання, тому що ЛОБІЮЄ інтереси певного учасника!
Звертаємо Вашу увагу, що отримати повноцінну інформацію про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, можна безпосередньо в банках, у яких ці рахунки відкриті, на фірмовому бланку, за підписом та печаткою керівника установи, чи її уповноваженої особи.
Отже, для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо довідки/відповіді або іншого документу з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, та не в змозі її отримати в такий короткий встановлений проміжок часу, оскільки звернення громадян розглядаються в термін одного місяця, а для подачі пропозиції ми маємо лише 14 днів. Тому дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує наші законні права та інтереси.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що така довідка також видається Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом.
Така довідка належить до звичайних періодичних документів суб’єкта господарювання, може мати будь-яку дату її видачі, а не саме від дати публікації оголошення, що не буде порушенням умов зазначеної закупівлі.
Щодо строків її отримання, то звертаємо Вашу увагу, що законодавство України встановлює строк не більше 14 днів з дня їх надходження запиту, тому така довідка може бути отримана і за короткий період.
Таким чином, дана умова не є дискримінаційною, а встановлена з метою підтвердження наданням Учасником достовірної інформації щодо наявності в нього поточного рахунку з усіх обслуговуючих банків.
Така інформація є важливою для Замовника торгів, з метою ефективного використання бюджетних коштів.
Тому, така умова не є дискримінаційною, та залишається незмінною в умовах оголошення про закупівлю.
Дата відповіді:
25.11.2020 17:17
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
ea4d0f927c344e01b57ff5cd52f467f1
Дата опублікування:
20.11.2020 18:01
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник, у тендерній документації Ви вимагаєте надати лист від виробника на базі якого буде проводитися проектування, підтвердження щодо проходження навчання інженерів - проектувальників.
Данна вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання інженерів проектувальників у виробників обладнання!!!!! Інженери - проектувальники здійснюють свою діяльність на підставі кваліфікаційних сертифікатів, які дають їм право займатися діяльністю!!!
Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації!!!
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому, така умова не є дискримінаційною, а встановлена з метою отримання Замовником якісних послуг, які будуть надаватися професійними працівниками, які мають достатній обсяг знань для цієї закупівлі.
Дата відповіді:
25.11.2020 17:18
Відповідь надана
уточнення
Номер:
77138ad33f424d96adc4edbbfa45bbe3
Дата опублікування:
20.11.2020 17:55
Опис:
Вимога в ТД - "Враховуючи значне розповсюдження коронавірусної інфекції (COVID-19), учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидію поширенню коро-навірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівни-ків інших суб’єктів господарювання та затверджену Замовником." - яким нормативно правовим актом керувався Замовник при встановленні даної дискримінаційної вимоги???
Виходячи з даної вимоги Замовник прагне Затвердити дану прогрму Учаснику, який не відомо чи стане переможцем??? Цим Ви як Замовник порушуєте законодавство, адже Ви законодавчо не маєте права домовлятися та погоджувати з Учасниками документи які вони надаватимуть в складі пропозиції!!!!
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки жодний нормативно-правовий акт не регламентує те, що працівники, які залучаються до надання послуг, повинні обов’язково проходити інструктаж, отримувати програми з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19.
Додатково хочемо зазначити, що в зв’язку з складною епідеміологічною ситуацією, яка склалася в нашій країни цього року, а саме COVID-19, Зміни до ЗАТВЕРДЖЕНОГО наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. N 15 та Зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 15 лютого 2005 р. за N 231/10511 «НПАОП 0.00-4.12-05 ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАННЯ І ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ» не вносилися. Тобто законодавство не передбачає проходження обов’язкового інструктажу та отримання програм з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19.
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу!
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючу складну епідеміологічну ситуацію, вимога встановлена з метою захисту життя та здоров’я працівників, учнів Університету, в тому числі, з урахуванням Постанови КМУ Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, тому вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
25.11.2020 17:19