-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15510000-6 «Молоко та вершки»
Молоко коров’яче пастеризоване 2,6% жирн. – 43 000л.
Завершена
794 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 973.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 973.20 UAH
Період уточнення:
09.03.2017 16:56 - 14.03.2017 17:00
Відповідь надана
Документація
Номер:
849145bf5cca446bbec6a55bf9019cd6
Дата опублікування:
14.03.2017 16:51
Опис:
Відповідно до умов документації, "строкок придатності на момент поставки молока повинен бути не менше ніж 95 % від загального строку зберігання."
Відповідно до ДСТУ 2661-2010, строк придатності молока 72 години. Отже, відповідно до вашої документації, від моменту виробництва до доставки до вашого закладу, дозволено лише мати 3 з половиною години.
Також, до вас повинна бути доставка кожного дня.
Це є обмеженням конкуренції, бо унеможливує взяти участь у тендері нікому крім виробника з Одеси.
Будемо вимушені звертатися до АМКУ з цього приводу з подальшим зтягенням з вас збитків у разі визнання ваших вимог неправомірними.
Відповідь:
Доброго дня! Фактична поставка вказаного товару поставляється дійсно 6 разів на тиждень, тому і зазначено такий строк придатності. Дискримінаційних дій з боку Замовника не вбачаємо.
Дата відповіді:
15.03.2017 08:29
Відповідь надана
Документація
Номер:
37f0079593054fa4ac875d7399e4e27c
Дата опублікування:
14.03.2017 16:42
Опис:
1. Відповідно відкритих джерел, Спеціалізований Одеський санаторій "Салют" - це санаторій для учасників ВОВ, інвалидів ВОВ, ліквідувальників наслідків Чорнобильскої катастрофи. Яким чином та виходячи з чого в документаціїї знеска на «Інструкції з
організації харчування дітей у дошкільних закладах» затвердженої спільним наказом Міністерств освіти і науки та охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227).
Якщо Ви маєте на увазі сан паспотри на автомобілі для доставки продукції, то на підставі чого і хто їх зараз видає, бо служба, яка їх видавала на піставі вищезначної інструкції, не має змоги та повноважень для цих дій.
Відповідь:
Доброго дня! Згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційними ураженнями людей. Крім того статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яка встановлювала вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Статтями 43 та 44 зазначеного Закону встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, призначених для торгівлі. Оформлення санітарних паспортів на транспортні засоби цими статтями не передбачене. На підставі вищевикладеного повноважень щодо видачі Головним управлінням Держсанепідслужби у Одеській області санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення харчових продуктів, чинним законодавством не передбачено. Однак вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування залишаються чинними. Згідно з ними вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку (суб’єктів господарювання). Крім того, транспорт для перевезення харчових продуктів по мірі необхідності, але не рідше ніж 1 раз на 10 днів, потрібно мити і дезінфікувати, у звязку з чим у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір та довідку з відповідними саписами про проходження дезінсекції транспорту.
Дата відповіді:
15.03.2017 08:22