• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистилятори (Дизельне паливо (скретч-картки або еквівалент))

Для спеціалізованих бригад ШМД, підстанцій ШМД Дніпровського району (Лівобережна), Дніпровського району (Правобережна), Хортицького району, Комунарівського району, Олександрівського району, Шевченківського району, Заводського району.

Торги відмінено

1 099 805.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 499.03 UAH
Період уточнення: 18.11.2020 14:42 - 15.12.2020 00:00
Відповідь надана

дискримінація учасників, порушення законодавства України

Номер: 9302ad1a85a44525b4e6cdc9e9202b62
Дата опублікування: 23.11.2020 23:32
Опис: Вимога тендерної документації: Учасник надає -довідка (довідки), видана банківською установою (обслуговуючим банком) де відкрито рахунки учасника, про залишки коштів на рахунку(ках), станом не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання пропозицій Згідно з вимогами частини 4 статті 26 Господарського кодексу України Держава забезпечує захист комерційної таємниці суб'єктів господарювання відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відповідно до частини 1 статті 36 Господарського кодексу України, окрім іншого, встановлено, що відомості пов’язані з фінансовою діяльністю суб’єкта господарювання можуть бути комерційною таємницею. При цьому, розголошенням комерційної таємниці є ознайомлення іншої особи без згоди особи, уповноваженої на те, з відомостями, що відповідно до закону становлять комерційну таємницю. Відповідно до статті 21 Закону України «Про інформацію», окрім іншого, конфіденційною є інформація доступ до якої обмежено юридичною особою. При цьому, стаття 162 Господарського кодексу України встановлює, що суб’єкт господарювання який є володільцем комерційної інформації має право на захист від незаконного використання цієї інформації третіми особами, за умов, що ця інформація має комерційну цінність у зв'язку з тим, що вона невідома третім особам і до неї немає вільного доступу інших осіб на законних підставах, а володілець інформації вживає належних заходів до охорони її конфіденційності. Інформація про залишок коштів на рахунках підприємства відома виключно уповноваженим особам підприємства та банківській установі в якій обслуговується підприємство, таким чином комерційна інформація невідома третім особам і до неї немає вільного доступу, а підприємство як володілець вживає належні заходи з охорони її конфіденційності. Більше того, текстова інформація довідки про стан залишку коштів на рахунках підприємства відноситься до банківської таємниці, у відповідності до статті 60 Закону України «про банки і банківські діяльність». Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 60 банківською таємницею є фінансово-економічний стан клієнта банку. Важливо зазначити, електронна система закупівель та онлайн сервіс, окрім іншого забезпечують автоматичне розміщення інформації, в тому числі на авторизованих електронних майданчиках і така інформація може бути доступна будь-якій особі, яка має доступ до мережі «Інтернет». При цьому, відповідно до інформації міжнародного союзу електрозв’язку при Організації Об’єднаних Націй в світі до мережі «Інтернет» станом на 2019 рік має 4,1 мільярд осіб (джерело: офіційний веб-сайт https://www.itu.int/en/ITU-D/Statistics/Pages/stat/default.aspx). Таким чином, надання відомостей, а саме довідки про стан залишку коштів на рахунках підприємства, яка за своїм змістом відноситься до комерційної таємниці, є вимогою, яка не відповідає національним актам права, а її розміщення в електронній системі закупівель порушить вимого конфіденційності інформації та призведе до її розголошення необмеженому колу осіб. На підставі вищевикладеного, наполягаємо на виключенні вищенаведеної вимоги.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! В частині 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Отже, якщо Ви вважаєте, що така інформація є конфіденційною, задля уникнення розголошення необмеженому колу осіб конфіденційної інформації – учасник має право обґрунтовано визначити таку інформацію, як конфіденційну.
Дата відповіді: 25.11.2020 12:20
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: 816f9f683b0b444493d30537c3542e16
Дата опублікування: 23.11.2020 23:13
Опис: Вимога ТД: У разі якщо в попередні роки с Замовником були укладанні аналогічні договори, Учасник повинен надати Лист-відгук від Замовника про те що всі умови договорів були виконані в повному обсязі, не було необґрунтованого підняття цін та заперечень щодо якості товару не надходили. Листи повинні бути підписані не раніше дати оприлюднення тендерної документації. Або довідку в довільній формі, про те що раніше аналогічні договори с Замовником не укладались Таке формулювання вимоги ставить у нерівне становище учасників, які виконували договори з Замовником. Враховуючи наведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук по договору за попередні періоди від Замовника, який сам і оголосив закупівлю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Наполягаємо на виключенні.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Зазначена Вами умова тендерної документації жодним чином не містить в собі дискримінацію по відношенню до учасників, які мали укладені договори з Замовником в минулому. Окремо варто зауважити, що умова тендерної документації дозволяє приймати участь в закупівлі тим учасникам, які не мають укладених договорів з Замовником – «Або довідку в довільній формі, про те що раніше аналогічні договори с Замовником не укладались». Вимога повністю відповідає зазначеним в Законі кваліфікаційним критеріям. В частині 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваше звернення в цій чатині не містить запиту до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Також Ваше звернення у своїй суті не містить вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оскільки Ви не визначли яку саме норму Закону України «Про публічні закупівлі» порушено Замовником і на якій підставі Замовник має внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на вищезазначене, враховуючи відсутність аргументованих заперечень та/або пояснень – нами прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Дата відповіді: 25.11.2020 12:19
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: c93ae9b4767e4d5bbb0f0572c93d7d3d
Дата опублікування: 23.11.2020 22:08
Опис: Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини), крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами. Такими дискримінаційними вимогами Замовник, обмежує доступ до участі в публічних закупівлях, оскільки у багатьох Учасників є випадок припинення Договору за згодою сторін, як це передбачено ЦК України, тобто відсутність санкцій та будь-яких претензій щодо постачальника, за своєю природою, саме це розірвання не є достроковим розірванням договірних відносин . Враховуючи вищенаведене, наполягаємо на виключенні даної вимоги
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Звертаємо Вашу увагу на той факт, що в Вашому запитанні Ви самі собі надали відповідь. Факт наявності у учасника розірваного договору за взаємною згодою сторін і факт припинення договірних відносин у зв'язку з неможливістю надання товару з боку учасника – є різними подіями. Якщо сторони не досягають згоди – вони на взаємному порозумінні припиняють дію договору, що відрізняється від події, коли Постачальник відмовляється поставляти товар. Учасник не довів та документально не підтвердив яким саме чином зазначена вимога обмежує його в праві на участь в закупівлі. Ваше звернення в цій чатині не містить запиту до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Також Ваше звернення у своїй суті не містить вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оскільки Ви не визначли яку саме норму Закону України «Про публічні закупівлі» порушено Замовником і на якій підставі Замовник має внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.11.2020 12:18
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: 0af0a25868f445a2b303a3db06b0a009
Дата опублікування: 23.11.2020 21:57
Опис: П 4.Додатку 1 до тендерної документації- «Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін.» Інформація перевіряється Замовником на http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/. До того ж виникає запитання, чому саме Замовником обрані саме ці два інтернет-ресурсу? Які саме показники (ціни конкретної мережі АЗС, ціни по Запорізької області, а можливо ціни по Україні або ціни конкретного виду палива….) збирається враховувати Замовник при визначенні «дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав». Крім того, звертаємо увагу, що Замовник не має права звертатися до будь-кого, щодо отримання від будь-яких органів інформації, яка Учасником не надавалась у складі тендерної пропозиції та відповідно до вимог Закону Замовник ненаділений правом звертатися до будь-яких осіб щодо отримання будь-якої інформації стосовно аналогічних робіт (послуг), про виконання яких учасником не вказувалося у відповідній довідці і інформація про які відсутня у тендерній пропозиції Учасника. Відповідно, будь-яка інформація, яка не надається Учасником у складі тендерної пропозиції не має бути перевірена або спростована, тим паче не, яким чином не може вплинути на відхилення пропозиції відповідного учасника. На підставі тендерної документації Замовника, підставою для відхилення тендерної пропозиції може бути лише відсутність досвіду виконання аналогічного договору та дії які з ним пов’язані, а не будь-які власні оціночні роздуми чи судження Замовника на тему підвищення ціни на поставку аналогічного товару «без документально підтверджених підстав», (відгуків) щодо досвіду виконання аналогічного договору. Тому, з метою дотримання норм законодавства у сфері публічних закупівель, наполягаємо на виключені вищенаведеної вимоги .
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Надаємо відповідь на Ваші питання: 1. (Чому саме Замовником обрані саме ці два інтернет-ресурси.) В частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 2. (Які саме показники (ціни конкретної мережі АЗС, ціни по Запорізької області, а можливо ціни по Україні або ціни конкретного виду палива….) збирається враховувати Замовник при визначенні «дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав».) При перевірці інформації, наданої учасниками Замовник буде враховувати середньо ринкові ціни по Україні на конкретний вид палива. 3. Щодо іншої інформації в запитанні варто зазначити, що за змістом вона не містить у собі запитання або уточнення інформації, В частині 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваше звернення в цій чатині не містить запиту до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Також Ваше звернення у своїй суті не містить вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оскільки Ви не визначли яку саме норму Закону України «Про публічні закупівлі» порушено Замовником і на якій підставі Замовник має внести зміни до тендерної документації. В статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено підстави для відхилення пропозиції учасника, і виключно ними Замовник буде керуватися при оцінці тендерних пропозицій. Зважаючи на вищезазначене, враховуючи відсутність аргументованих заперечень та/або пояснень – нами прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Дата відповіді: 25.11.2020 12:18