• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

5011 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м. Одеса)

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період уточнення: 18.11.2020 13:11 - 24.11.2020 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо усунення порушення

Номер: ea4a1bbe08dd42e99176df05e7aa7d2a
Дата опублікування: 23.11.2020 19:40
Опис: Підпунктом 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що Учасники у складі Тендерної пропозиції повинні надати: – Гарантійний лист, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua.) від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог). Дана вимога є такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінації учасників, оскільки в Одесі є лише один офіційний дилер автомобілів марки Renault, то лише він має змогу виконати дану вимогу Замовника і взяти участь у закупівлі. Можливість участі інших потенційних учасників залежить від того чи надасть їм гарантійний лист офіційний дилер автомобілів марки Renault , який також є потенційним учасником даної процедури закупівлі, а отже зацікавлений в обмеженні конкуренції. Отже, вищевказана вимога Замовника обмежує нас та інших потенційних учасників взяти участь у даній процедурі закупівлі. На підставі вищенаведеного, з метою усунення порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, вимагаємо виключити пункт щодо надання «Гарантійного листа, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua.) від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог». Замовник може попросити Учасника надати будь-який інший документ від свого імені про можливість здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника.
Відповідь: На Ваш запит стосовно гарантійного листа, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua. від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог) повідомляю наступне. Замовником не виявлено порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників. У Замовника є транспортні засоби у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік №2 Технічних вимог), а відповідно до Закону та договору вони мають обслуговуватися виключно на авторизованих станціях марки Renault. Ця вимога поширюється виключно на автомобілі наведені у переліку №2 Технічних вимог. Замовник не може попросити Учасника надати будь-який інший документ від свого імені про можливість здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника тому, що без відповідних повноважень (ділерський договір, довіреність, тощо) Учасник надати такі гарантії немає права.
Дата відповіді: 24.11.2020 11:01
Відповідь надана

Надання роз’яснень стосовно тендерної документації

Номер: 8c6c9bba2b994583b026918d1085aaef
Дата опублікування: 23.11.2020 19:20
Опис: Підпунктом 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що Учасники у складі Тендерної пропозиції повинні надати: «Сертифікат (свідоцтво визнання) про акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів, або дилерський договір від уповноваженої установи, організації, підприємства, або договір про співпрацю з авторизованою станцією технічного обслуговування». Просимо пояснити, який саме сертифікат (свідоцтво визнання) повинні надати Учасники? Які вимоги встановлюються для даного документа?
Відповідь: На Ваш запит щодо сертифікату (свідоцтво визнання) про акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів повідомляю: що це є документ, який засвідчує акредитацію СТО транспортних засобів. Стосовно того, як виглядає такий документ – форми наведені у вільному доступі в мережі інтернет під назвою «Сертифікат (свідоцтво визнання) про акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів». З повагою, Замовник.
Дата відповіді: 24.11.2020 11:00
Відповідь надана

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 6e15a5a434744eb287c84b5d4eddd9d3
Дата опублікування: 20.11.2020 18:01
Опис: У пункті 1 Додатку № 1 До тендерної документації "Технічне завдання" Замовником встановлено : "Обсяг послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ Замовника складається з: - обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ: 245 людино-годин; - обсягу запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ, який становить не більше 300 % від вартості обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ". Замовником у Додатку № 1 До тендерної документації наведена Специфікація транспортних засобів, які підлягають сервісному обслуговуванню на СТО, яка містить лише Перелік №1 "транспортних засобів, які підлягають технічному обслуговуванню та ремонту на СТО" та Перелік №2 "транспортних засобів, які підлягають обслуговуванню на авторизованих або спеціалізованих СТО", проте не містить переліку послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та переліку запчастин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі": У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі": Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Статтею 25 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлено, що істотними умовами договору про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу є перелік робіт з технічного обслуговування чи ремонту та термін їх виконання та перелік складових частин (матеріалів), використаних виконавцем, а також наданих замовником виконавцю для виконання робіт із технічного обслуговування або ремонту транспортного засобу. Через відсутність у тендерній документації технічної специфікації з описом усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічних, функціональних та якісних характеристик, відсутність переліку послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та переліку запчастин та витратних матеріалів, в тому числі для гарантійних автомобілів, потенційний Учасник, який не є офіційним дилером автомобілів марки Renault та Hyundai, не може визначити в якому саме обсязі йому потрібно залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця: в обсязі більше або менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. А отже, Потенційний Учасник не зможе виконати вимогу Замовника щодо "надання інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю", що призведе до відхилення його тендерної пропозиції та порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, незрозуміло, чому Замовником встановлено, що обсяг послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ складає саме 245 людино-годин, а обсяг запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг, становить саме не більше 300 % від вартості обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ, а не 100% або 200%? На підставі вищенаведеного, через те, що у Тендерній документації відсутній перелік послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та перелік запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг, жоден з потенційних Учасників не може розрахувати вартість своєї тендерної пропозиції. Таким чином, Замовником було порушено один з головних принципів здійснення публічних закупівель, а саме принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, крім того було порушено ч.6 ст.11 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме те, що під час організації та проведення процедури закупівлі повинно бути забезпечено об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника. На підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації "Технічне завдання", а саме: чітко прописати технічну специфікацію з переліком послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та переліком запчастин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ.
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником було надано у специфікації перелік автомобілів для яких можливо буде потрібно (а можливо не буде потрібно) проведення ремонту КТЗ та технічне обслуговування. Передбачити, яка саме машина буде потребувати ремонту і якого саме ремонту взагалі не можливо, а тому Замовник вказує ті автомобілі, які є в нього на балансі та які можуть потребувати ремонту для того, щоб учасники торгів могли вирішити самі для себе чи зможуть вони забезпечити ремонт автомобілів у разі такої потреби. А тому ніяких порушень ст. 22 закону немає. Наступні роз’яснення стосуються цінової Пропозиції учасника: Початкова вартість, при плануванні обсягу закупівлі, однієї години роботи працівника СТО прийнята 460 грн. Виходячи с запланованої вартості послуг ремонтування та технічного обслуговування ТЗ на 2021 рік у 450 тис. грн., та статистичне співвідношення вартості робіт та запасних частин при обслуговуванні колесних транспортних засобів як 1 до 3 (100% та 300%), запланована вартість робіт(загальна вартість людино-годин) має складати 450000грн./(1+3) = 112,5 тис. грн. А з урахуванням початкової вартості однієї години роботи працівника СТО (однієї людино-години) 460 грн., обсяг людино-годин складає 112500грн./460грн=244,56 людино-години. З округленням приймаємо 245 людино-годин. – це обсяг послуг, який складає предмет закупівлі. Виходячи з вартості однієї години роботи працівника СТО (однієї людино-години) Учасник повинен провести зворотній розрахунок остаточної вартості цінової пропозиції.
Дата відповіді: 24.11.2020 10:01