• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

34110000-1 Легкові автомобілі: Легкові автомобілі RENAULT DUSTER (або еквівалент)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 944 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 720.00 UAH
Період уточнення: 17.11.2020 19:51 - 24.11.2020 00:00
Відповідь надана

Шановний Замовнику! Тендерна документація має дискримінаційні ознаки, прописана під одного виробника та виключає можливість запропонувати еквівалент!

Номер: 759b0c09489142ee8cf3b23f8d0388fc
Дата опублікування: 20.11.2020 15:35
Опис: Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 5, 22,23 Закону та інших нормативно-правових актів з питань публічних закупівель з наступних підстав: 1) Всі технічні характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю Renault DUSTER. Прописані конкретно характеристики обраного Замовником автомобіля виключають можливість запропонувати еквівалент, оскільки технічні вимоги містять конкретні одиниці виміру кожної з характеристик та опис конкретної комплектації цієї марки автомобіля. Провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що є автомобілі, що мають схожі технічні характеристики. Проте, технічні характеристики таких авто не відповідають тим, що заявлені у Замовником ТД, а отже – будуть відхилені Замовником як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. 2) Неправомірною є вимога щодо норми токсичності не менше «ЄВРО-6». Так, згідно норм Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів», Митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2025 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2024 року включно. 3) Також ТД є дискримінаційною в частині інших характеритик, а саме: «Передні і бічні подушки безпеки водія і переднього пасажира (з кнопкою виключення)», «Передні і задні ремені безпеки з піротехнічними преднатяжителями», «Оббивка сидінь Essential» виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля Renault DUSTER. Проте, аналогічні за своїми технічними характеристиками автомобілі, можуть мати більш технічно досконалі параметри, що мають інші назви відповідно до технічних характеристик заводу-виробника, проте в повній мірі є аналогами за цільовим призначенням. Така вимога як «Оббивка сидінь Essential» взагалі не впливає на технічні характеристики транспортного засобу. Крім цього, об’єм двигуна та кількість циліндрів, потужність та обертальний момент чітко визначені Замовником також виключають можливість запропонувати будь-який еквівалент, крім автомобіля Renault DUSTER, оскільки в одиницях виміру таких характеристик відсутні варіювання «не більше/не менше», що також носить суто дискримінаційний характер. Таким чином ми, як потенційний Учасник, готові запропонувати автомобіль, що є більш технічно доскональним та економічно вигіднішим: однак в силу дискримінаційних положень ТД ми позбавлені даної можливості. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В даному випадку Замовник не надав аргументованого обґрунтування вибору саме автомобіля марки Renault DUSTER. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/. За фактом аналогічних порушень прокуратурою Сумської області оскаржено процедуру державної закупівлі бульдозера марки Т-170. За результатами оскарження відповідна процедура скасована, а договір купівлі-продажу визнано недійсним. (Рішення Господарського суду Сумської області у справі №920/55/17 від 22.03.2017 року та Постанова Харківського апеляційного господарського суду у справі №920/55/17. Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішенням № 2735 -р/пк-пз від 12.03.2019 по аналогічному предмету закупівлі ID:UA-2019-01-25-001170-c.c2 Замовника зобов’язано внести зміни до тендерної документації у зв’язку з не доведенням наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, керуючись. ст. 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо посилання на конкретну марку автомобіля, відсутності варіювання в одиницях виміру технічних характеристик , обладнанню та дизайну предмета закупівлі. Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує, що в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 25.11.2020 16:12