-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
3319 (33192000-2) – Меблі медичні
3319 (33192000-2) – Меблі медичні
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період уточнення:
16.03.2017 14:25 - 21.03.2017 16:00
Без відповіді
Загальне
Номер:
bb104336fbec4160bf1b165697c46369
Дата опублікування:
21.03.2017 15:05
Опис:
Ви невірно тлумачите вказаний наказ,оскільки еквівалент є обовязковим, а замовник лише може уточнити які еквіваленти він згоден прийняти. Наказ є підзаконним нормативним актом. Вищу юридичну силу має Закон.
Відповідь надана
еквівалент
Номер:
6fa91ce3ef554ae5a326ef97478b8901
Дата опублікування:
16.03.2017 20:13
Опис:
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону № 2289-VI документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Дії Замовника в частині встановлення умов Документації порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону № 2289-VI та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону № 2289-VI, а саме – недискримінація учасників.
Посилання на те, що Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
є наслідком недостатньої правової кваліфікації як співробітників замовника так і заводів виробників.
Так, як в зазначеному пункті вказаного порядку У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які саме аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Відповідь:
Доброго дня!!!
Проведення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35.
Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Документ на який Ви посилаєтесь, а саме Закон України "Про публічні закупівлі" застосовується при проведенні конкурентних процедур, а саме на відкритті торги, вартість яких є вищою за 200 000,00 грн.
Дата відповіді:
21.03.2017 14:54