• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях гуртожитку

10. Місцезнаходження замовника: 32440, Україна, вул. Центральна, 1А, с. Балин, Дунаєвецький район, Хмельницька обл.. 11. Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 12. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.

Завершена

915 726.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 578.63 UAH
Період уточнення: 16.11.2020 18:31 - 29.11.2020 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: d7e2be472f36401e8e846ed1acc1c0c1
Дата опублікування: 18.11.2020 10:43
Опис: Вимога, щодо надання "Лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України." є дискримінаційною! Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник ймовірно керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Що прямо суперечить 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником, тим більше, якщо ці документи не передбачені «Ліцензійними вимогами» згідно яких Виконавцям робіт надаються повноваження займатися відповідним видом діяльності «Протипожежного призначення»! Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу з ТД!
Відповідь: Доброго дня. Беручи до уваги аналогічне питання, повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту. Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. По-перше, Замовник даною вимогою не дискримінує учасників в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та не обмежую їх коло, оскільки таку вимогу мають можливість виконати потенційні Учасники, що забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому. По-друге, щодо ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що на вимогу абз.4 п.4 Додатку 2 до тендерної документації Учасники додатково мають надати відповідний документ що не суперечить та відповідає вимогам ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 23.11.2020 18:01
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 1670c68739344459a513b20526594d3b
Дата опублікування: 18.11.2020 10:40
Опис: Добрий день. Відповідно до вимоги Документації необхідно надати: Ліцензію на об’єктах з високим ступенем ризику. Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги " або ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного чи Наказу про її видачу.
Відповідь: Доброго дня. В даній частині ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 23.11.2020 18:01
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 6fbc447950974eabb1583b91c670e8fd
Дата опублікування: 18.11.2020 10:38
Опис: Вимога що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника САМЕ У ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ є дискримінаційною. Чому саме в період уточнень? На нашу думку, ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачу пропозицій. Встановивши обмеження у часі, Ви позбавляєте можливість Учасників, які знаходяться на великій відстані брати участь у Вашій закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. В даній частині ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 23.11.2020 18:00
Відповідь надана

уточнення

Номер: 8b6c0c66b69945eeafdb515602d2153d
Дата опублікування: 18.11.2020 10:36
Опис: Доброго дня, чи може Учасник на підтвердження наявномті у власності обладнання та матеріально технічної бази надати накладні в складі пропозиції???
Відповідь: Доброго дня. Учасники на підтвердження наявності матеріально-технічної бази можуть надавати накладі. Звертаємо увагу, що накладі можуть бути підтверджуючим документом на певний перелік матеріально-технічної бази. Тобто, для підтвердження наявності (для прикладу) автомобіля має бути виключно копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірена учасником в разі використання власних транспортних засобів; або нотаріально завірені договори оренди/лізингу/позички надання послуг транспортних засобів та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Дата відповіді: 23.11.2020 18:00
Відповідь надана

Про недоречність погодження в органі ДСНС

Номер: 33d4b92e5c1a4f998f04d2396684737b
Дата опублікування: 17.11.2020 16:54
Опис: З 1 листопада 2019 р. набрала чинності Зміна №1 до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» вилучено додаток И «Перевірка відповідності». Тому навіщо представники територіального органу ДСНС незрозуміло. Я розумію, що Ви як замовник цього хочете але навіщо мені як виконавцю ставити підпис та печатку на недіючому в Україні документі. Для того щоб працювала сигналізація з Вашої сторони достатньо заключення договору з ліцензованою організацією на обслуговування та вивдення сигналів на пульт
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту. Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Замовник даною вимогою не дискримінує учасників та не обмежую їх коло, оскільки таку вимогу мають можливість виконати потенційні учасники.
Дата відповіді: 20.11.2020 20:03