-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
16.11.2020 17:13 - 22.11.2020 00:00
Відповідь надана
Питання щодо надання копії експертного висновку на підтвердження рівня гарантій Г2 коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 та захисту інформації від несанкціонованого доступу у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99
Номер:
be2983d4450f493cab16d8dca07d4816
Дата опублікування:
21.11.2020 22:04
Опис:
Додатки до Тендерної документації вимагають надання копії експертного висновку на підтвердження рівня гарантій Г2 коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 та захисту інформації від несанкціонованого доступу у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99.
Зокрема:
1) Додаток 1 в розділі «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» вимагає надання документу «Копія чинного експертного висновку з додатками, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України , що підтверджу рівень гарантій Г2.»
2) Додаток 2 в розділі «ІІІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» вимагає:
«7.5. Базове ліцензійне програмне забезпечення повинно забезпечувати:
7.5.1. рівень гарантій Г2 коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99, що підтверджується наданням копії чинного експертного висновку, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України;
7.5.2 захист інформації від несанкціонованого доступу у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99, що підтверджується наданням копії витягу з чинного експертного висновку, зазначеному у пункті 7.5.1, який засвідчує реалізацію зазначеної вимоги.»
3) Аналогічну вимогу містить Таблиця 3.1 Додатку 3.
4) Таблиця 2 Додатку 3 вимагає: «1.4. Надання копії чинного експертного висновку з додатками, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України , що підтверджу рівень гарантій Г2.»
З іншого боку, такий експертний висновок містить відомості, чутливі з точки зору забезпечення захисту інформації в Системі і розкриття його тексту у повному обсязі в публічному доступі є нераціональним.
Просимо відповісти на питання:
1. Чи очікує Замовник надання копії експертного висновку у повному обсязі і невиконання цієї вимоги призведе до відхилення пропозиції учасника?
2. Чи учасник може надати тільки витяг (не повний документ) з експертного висновку (сторінку, яка підтверджує наявність експертного висновку, його реквізити, наявність рівня гарантій Г2; сторінки, які підтверджують виконання вимоги щодо захисту інформації від несанкціонованого доступу у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99)?
Відповідь:
Замовник очікує копію чинного експертного висновку з додатками, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, що підтверджує рівень гарантій Г2. Невиконання в повному обсязі умов тендерної документації призведе до відхилення пропозиції Учасника.
Дата відповіді:
24.11.2020 16:23
Відповідь надана
Щодо відповідальності Замовника за невиконання умов договору
Номер:
6fe6e22577a3487bbf1e3afcbada89f8
Дата опублікування:
21.11.2020 21:08
Опис:
П.7.5 проекту договору (Тендерна документація, додаток 8) викладений у наступному вигляді: «У разі зменшення або відсутності бюджетних асигнувань, затримки відкриття асигнувань Замовник не несе матеріальної відповідальності перед Виконавцем за несвоєчасне виконання умов Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.»
Але в інших місцях проекту договору відсутні умови щодо відповідальності Замовника перед Виконавцем за несвоєчасне виконання умов договору (або за невиконання умов договору взагалі).
Просимо внести до проекту договору умови щодо відповідальності Замовника перед Виконавцем за порушення умов договору (зокрема, порушення строків оплати), симетрично умовам відповідальності Виконавця перед Замовником.
Відповідь:
Відповідно до ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Разом з цим в проекті Договору у пункті 10.1 зазначено, що Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Дата відповіді:
24.11.2020 16:23
Відповідь надана
Щодо віднесення «Постачання програмного забезпечення» до «послуг»
Номер:
2c6c8575866e472fa2257595411178fc
Дата опублікування:
21.11.2020 20:53
Опис:
«Постачання програмного забезпечення» в проекті договору (додаток 8 до Тендерної документації) та в додатках до проекту договору визначено як «послуги».
При цьому, «постачання програмного забезпечення» (яке звільняється від оподаткування ПДВ) не є «послугою».
Просимо внести відповідні зміни до тексту проекту договору (включаючи додатки), які б не визначали «Постачання програмного забезпечення» як «послугу».
Відповідь:
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» у разі придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам застосовується код економічної класифікації видатків бюджету 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Дата відповіді:
24.11.2020 16:23
Відповідь надана
Питання щодо терміну надання послуг етапу 2 Календарного плану
Номер:
ef86ee1c0b8e48e599fa5e2bc2710b52
Дата опублікування:
21.11.2020 20:52
Опис:
Етап 2 Календарного плану до проекту договору, який надається у складі Тендерної документації (додаток 8) передбачає надання послуг «Встановлення та налаштування (найменування програмного продукту, його версія): моделювання (обстеження всіх функцій та процесів, розробка моделі майбутніх процесів) та конфігурування (конфігурація згідно моделі всіх майбутніх процесів, а також проведення контрольного прикладу на обмеженому обсязі даних)» в термін «грудень 2020 року».
Але, виходячи з норм Закону України про публічні закупівлі, даної Тендерної документації, дати проведення аукціону (03.12.2020), укладання договору за результатами даної процедури закупівлі може відбутись в самому кінці 2020 року (або навіть вже у 2021 році), коли у виконавця не буде фізичної можливості надати відповідні послуги за етапом 2 Календарного плану до кінця грудня 2020 року.
Яким чином планується врегульовувати дану ситуацію?
Чи можливе в такому випадку перенесення терміну надання послуг за етапом 2 на розумний термін в межах 2021 року (наприклад, шляхом застосування п.3.2.3 проекту договору)?
Відповідь:
Відповідно до Етапу 2 Календарного плану до проекту договору, який надається у складі Тендерної документації (додаток 8), передбачається надання послуг «Встановлення та налаштування (найменування програмного продукту, його версія): моделювання (обстеження всіх функцій та процесів, розробка моделі майбутніх процесів) та конфігурування (конфігурація згідно моделі всіх майбутніх процесів, а також проведення контрольного прикладу на обмеженому обсязі даних)» в термін «грудень 2020 року», що виконуються на обмеженому обсязі даних апарату Державної казначейської служби України. Тобто такий обсяг робіт можливо надати до кінця 2020 року, тому перенесення терміну надання послуг за етапом 2 на 2021 рік не передбачається.
Дата відповіді:
24.11.2020 16:23
Відповідь надана
Питання щодо міграції диних
Номер:
9f938e1bb1ba4f0689092d12718f60cd
Дата опублікування:
21.11.2020 15:49
Опис:
Згідно Тендерної документації, від виконавця вимагається забезпечити послуги з міграції даних з існуючої облікової системи ПЗ «Парус-Бюджет. Версія 8».
Яку технічну інформацію зможе Замовник надати майбутньому виконавцю щодо існуючої облікової системи ПЗ «Парус-Бюджет. Версія 8» (наприклад, опис форматів вивантаження даних (якщо наявні реалізовані нестандартні для ПЗ «Парус-Бюджет. Версія 8» формати чи механізми вивантаження), технічні описи, інструкція користувача та адміністратора тощо)?
Відповідь:
Державна казначейська служба України стосовно Вашого запитання повідомляє наступне. Учасник, у разі розгортання Системи, має забезпечити міграцію даних з існуючої системи Замовника до системи, яка запроваджується. Виконавцю буде надано технічний опис структури бази даних поточного комплексу.
Дата відповіді:
24.11.2020 16:19
Відповідь надана
Питанння щодо технічних вимог
Номер:
5597005d1a0e429aa11c9c14d8604c12
Дата опублікування:
21.11.2020 15:48
Опис:
Вимога Тендерної документації, Додаток 2, розділ «ІІІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ», пп. 3.9, 6.1: «Система забезпечує: ... - інтеграцію (інформаційну взаємодію) з іншими системами;», «Компонент інформаційної взаємодії з іншими системами має можливість інтеграції з іншими інформаційно-комунікаційними системами, що є або можуть бути у розпорядженні Замовника (наприклад, інформаційна система управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати).»
Просимо навести перелік систем, з якими необхідно забезпечити інтеграцію, а також більш детальні вимоги до такої інтеграції по кожній з таких систем: прикладі вимоги до обміну, форма його технічної реалізації (наприклад, файловий обмін, API (і на якій технології)), періодичність тощо. Також просимо уточнити, чи буде забезпечена можливість інтеграції з боку цих інших систем, з врахуванням термінів надання послуг, які вимагаються Тендерною документацією.
Відповідь:
Державна казначейська служба України повідомляє, що перелік систем, з якими необхідно забезпечити інтеграцію наведено в підрозділі 6. Інформаційна взаємодія розділу ІІІ. Технічні вимоги до програмного забезпечення додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність, у тому числі відповідна технічна специфікація Тендерної Документації, а також зазначено в проекті договору Тендерної документації (додаток 8).
Дата відповіді:
24.11.2020 16:19
Відповідь надана
Питанння щодо технычних вимог
Номер:
b5d35865427f4b06b88b0af54b4e6b65
Дата опублікування:
21.11.2020 15:47
Опис:
Вимога Тендерної документації, Додаток 2, розділ «ІІІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ», п.3.4 : «Система повинна підтримувати можливість функціонування на засадах «хмарних технологій» з використанням програмно-апаратних ресурсів Замовника.»
Просимо надати роз’яснення фрази «можливість функціонування на засадах «хмарних технологій»» (конкретизувати дану вимогу, наприклад, чи означає це тільки необхідність забезпечення функціонування Системи в межах апаратно-програмного комплексу, наявного у Замовника, чи щось інше), а також надати відомості щодо промислового та тестового моделюючого апаратно-програмних комплексів, на яких вимагається забезпечити функціонування Системи в промисловому та тестовому режимі (апаратні ресурси, операційні системи, системи керування базами даних, їх версії тощо).
Відповідь:
Державна казначейська служба України стосовно Вашого запитання повідомляє наступне. Учасник має забезпечити функціонування Системи в межах апаратно-програмного комплексу Замовника. Промислову Систему планується розгортати з використанням наявного у Замовника гіпервізора VMware та серверних операційних систем Microsoft Windows.
Дата відповіді:
24.11.2020 16:18