-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Папір офісний 2 Лоти
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
13.11.2020 16:30 - 20.11.2020 00:00
Відповідь надана
щодо поставки між містами
Номер:
083c08746453419087efdf2cc5f0aa84
Дата опублікування:
18.11.2020 11:27
Опис:
добрий день, шанвовний замовнику - вже задавалося питання, але просимо про уточнення щодо поставки між містами - Львів, Рівне, Луцьк. Партія товару буде розподілена між цими містами для одноразвовї поставки, чи поставка по цим містах теж буде ділитися на партії? Чи можива одноразова посатвка товару в кожне з цим міст в кількості визначеній вами?
Відповідь:
Замовник здійснює закупівлю примірної потреби, оскільки наша установа є досить великою, та має забезпечувати безперебійну роботу всіх відділень у трьох областях України, тож визначити чітку кількість товару кожної партії просто неможливо. Замовнику потрібно буде кожного разу різний обєм товару, який має поставити Учасник, залежно від сформованої заявки щодо кожної окремої партії для кожної з областей.
Дата відповіді:
18.11.2020 22:39
Відповідь надана
щодо поставки
Номер:
6542c2e3c5a14692bb30c943f3e2ab7e
Дата опублікування:
18.11.2020 11:25
Опис:
шановний Замовнику, згідно договору - пункту 4.1. Строк поставки товару: до кінця грудня 2020 р. Питання - чи можлива поставка товару в січні 2020 року, враховуючи що підписання документів переможця орієнтовно відбудеться між 15-25 грудням 2020 і відповідно є ризики потрапити у багато вихідних.
Відповідь:
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, Замовник здійснює закупівлі відповідно до статті 4 Закону, до того ж нами сформована потреба містить строки поставки тільки до кінця 2020 року.
Дата відповіді:
18.11.2020 22:35
Відповідь надана
щодо оплати
Номер:
adca26ad89b34b11928f22315f8bc8c1
Дата опублікування:
14.11.2020 11:33
Опис:
Шановний Замовнику,
прошу повідомити, який термін оплати почтавленого товару?
Відповідь:
Доброго дня. Замовник здійснює 100% післяоплату на протязі 30 колендарних днів з моменту фактичної поставки товару.
Дата відповіді:
17.11.2020 14:59
Відповідь надана
щодо поставки
Номер:
9b7bf4500bcd470c8596dae90642f81e
Дата опублікування:
14.11.2020 11:28
Опис:
шановний Замовнику. В тендерній документції розписано 3 місця поставки:
пл. Шашкевича, 1, м.Львів, 79000;
м. Рівне, вул. Замкова 29, 33001;
м. Луцьк, вул. Володимирська, 1, 43006
Яким чином плануєте розподіляти між цими місцями по кількості товару по Лоту №1?
Відповідь:
Доброго дня. Поставка товару буде здійснюватись за трьома адресами, а детальна кількість буде визначена відповідно до заявок замовника, під час кожної окремої поставки.
Дата відповіді:
17.11.2020 14:57
Відповідь надана
щодо поставки
Номер:
0a393a19dec64034b9136e30bb457933
Дата опублікування:
14.11.2020 11:26
Опис:
шановний Замовнику,
Якими партіями плануєте замовляти папір? Яи це має бути одноразова поставка?
Відповідь:
Доброго дня. Замовник буде замовляти папір партіями, а сама кількість визначається відповідно до заявок.
Дата відповіді:
17.11.2020 14:55