• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Монтаж системи протипожежного захисту на об’єкті Стеблівський психоневрологічний інтернат) За адресою: 19451смт.Стеблів,Корсунь-Шевченківського району,Черкаської області.

Відповідно до умов Договору та згідно наявної потреби у закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника - 19451, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, селище міського типу Стеблів, ВУЛ. КОЗАЦЬКА, будинок 34. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - відкриті торги - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Мова якою повинна готуватися тендерна пропозиція-українська

Торги не відбулися

1 760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 800.00 UAH
Період уточнення: 13.11.2020 15:43 - 09.12.2020 00:00
Відповідь надана

Дискримінаціна вимога

Номер: 684531b4fd544bd1bebea745d584b438
Дата опублікування: 17.11.2020 17:10
Опис: Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги п.1 Додатку №5: Учаснику необхідно ознайомитись з об’єктом, про що складається акт обстеження об’єкта в період уточнень закупівлі, підписаний замовником та учасником (про прибуття для ознайомлення учасник повинен попередити замовника (письмово засобами поштового зв’язку, та/або вручити повідомлення особисто, та/або засобами електронного документообігу , попередньо повідомивши про застосування данного виду повідомлення в телефонному режимі) не пізніше ніж за 48 годин до дати прибуття до об’єкту Стеблівський психоневрологічний інтернат. Повідомлення разом з Актом обстеження входить до складу тендерної пропозиції). Крім того, замовником чітко зазначено, що у випадку відсутності звернень від Учасників протягом терміну уточнень, це розцінюються як погодження з усіма умовами тендерної документації, невиконання будь-якої вимоги буде підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
Відповідь: Шановний учасник, Ваша думка стосовно того що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників є суб’єктивною, бо в даному випадку дискримінаційними є всі закупівлі , так як постачальники , виконавці з інших регіонів завжди несуть більше затрат на послуги з логістики . Згідно частини 3. Статті 22 Закону - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з обсягами робіт, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, врахувати всі нюанси та особливості об`єкта, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у Законі України «Про публічні закупівлі». Особливо враховуючи той факт що строки монтажу визначеної системи передбачають 4 роки, змін до тендерної пропозиції та договору в подальшому, не передбачається. Окрім цього здача об’єкта включає в себе підключення до пульту ДСНСУ, відповідно вам потрібно підключення системи згідно всіх норм та стандартів, що передбачає різні типи обладнання для окремих приміщень. Вас ніхто не обмежує в вашому праві огляду об’єкта. Таким чином дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту що регламентується виключно статті 20 та 22 Закону.. . Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 18.11.2020 10:03
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: c8243ee7b2b2452a955c2991cc8ad5eb
Дата опублікування: 17.11.2020 10:58
Опис: Доброго дня, чу ТД наявна вимога надати Сертифікат системи менеджменту якості ISO 9001:2015, дійсний на момент розкриття пропозиції. Чи можна у складі пропозиці надати вітчизняний аналог даного ертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, і чи не стане це підставою для відмови тендерної пропозиції?
Відповідь: Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або його міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціоную на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перерив функціонування системи управління якості на підприємстві, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. В Україні згідно з наказом Національного органу по стандартизації № 221 від 31.12.2015 з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів»
Дата відповіді: 17.11.2020 17:02