-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
телевізори
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період уточнення:
13.11.2020 11:56 - 19.11.2020 10:00
Відповідь надана
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Номер:
c591c57c246e441ab456a16d8f7b2766
Дата опублікування:
17.11.2020 18:05
Опис:
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Спрощена закупівля (далі – Закупівля) здійснюється Замовником шляхом використання електронної системи закупівель (далі – Система) у порядку, передбаченому Законом України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон). Терміни, які використовуються під час проведення Закупівлі, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення Закупівлі здійснюється в електронному вигляді через Систему.
Відповідно до частини шостої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в Системі, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена Законом, розміщується в Системі безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в Системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення Закупівлі та проект договору про закупівлю, а також зміни до оголошення про проведення Закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі у встановлені Законом терміни.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону оголошення про проведення Закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники Закупівлі мають право звернутися до замовника через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в Системі без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників Закупівлі, які оприлюднюються в Системі, та/або внести зміни до оголошення про проведення Закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене по суті Вашого звернення через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі повідомляємо про наступне.
Вимоги до предмета закупівлі містять зокрема і інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також посилання на конкретні марку чи виробника.
Вимоги до предмета закупівлі не забороняють можливість учасникам пропонувати еквівалент до предмета закупівлі за умови, що технічні та якісні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. При цьому, у випадку надання учасником еквіваленту він повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого Товару з технічними та якісними характеристиками Товару, зазначеними у вимогами до предмета закупівлі.
Таким чином, у випадку, якщо учасником буде запропонований еквівалент Товару, технічні та якісні характеристики якого будуть не будуть гіршими ніж ті що вимагаються Замовником, у тому числі і щодо рівня позиціонування на ринку бренда компанії-виробника, то така пропозиція буде розглядатись замовником.
Дата відповіді:
18.11.2020 22:56