-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Капелюхи та головні убори - за кодом ДК 021:2015 – 18440000-5 (Лот 1 – Берет; Лот 2 – Блайзер спеціальний; Лот 3 – Шапка зимова; Лот 4 - Кокарда до кашкету та кокарда до берету)
Завершена
272 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 180.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 180.00 UAH
Період уточнення:
28.02.2017 12:38 - 06.03.2017 11:00
Відповідь надана
Підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника
Номер:
1a3c5018de124dfd8befe94af00e556e
Дата опублікування:
03.03.2017 16:16
Опис:
Доброго дня!
Згідно документації, Замовником вимагаються нижчезазначені документи:
- зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника або інструкція з експлуатації або інші документи, що підтверджують якісні характеристики товару.
Напишіть, будь ласка, більш докладно, що мається на увазі під зразок сертифікату якості/зразок етикетки (в якому вигляді надавати зразок сертифікату якості та зразок етикетки)
Відповідь:
Будь який із перелічених документів у сканованому вигляді в форматі PDF
Дата відповіді:
06.03.2017 09:47
Відповідь надана
Подання пропозиції
Номер:
8deda23b42eb45cb8f82892ebb78b4b4
Дата опублікування:
03.03.2017 09:38
Опис:
Доброго дня. В звязку з внесенням Замовником суттєвих змін до Тендерної документації, просимо продовжити термін прийому пропозиції, для вчасної та якісної підготовки пропозиції Учасника.
Відповідь:
Оголошення про проведення відкритих торгів було розміщене 28.02. 2017, останні зміни Замовником були внесені 02.03. 2017 (тобто на другий день після розміщення оголошення). Звертаю Вашу увагу щодо того, що Постачання товарів має бути здійснене Учасником за адресою Замовника до 30 квітня 2017 року. З урахуванням обставин, що склалися у Замовника відсутня можливість продовження термінів прийому пропозицій.
Дата відповіді:
03.03.2017 14:33
Відповідь надана
формат сканування
Номер:
c881b9e84a1743bfb52329ce70194170
Дата опублікування:
02.03.2017 16:26
Опис:
В якому форматі повинні бути отскановані документи?
Відповідь:
Якщо в запитанні мається на увазі формат файлів електронних копій документів у складі тендерної пропозиції - то як варіант PDF.
Дата відповіді:
03.03.2017 11:37
Відповідь надана
щодо ТУ
Номер:
05189be99f8c4248887d2e81d0d837f4
Дата опублікування:
02.03.2017 16:21
Опис:
В техничних вимогах шапка виготовляється згідно ТУ У 14.1-132-00034022:2016, у вищевказаному ТУ є сповіщення про зміни № 1. Ці зміни потрібно враховувати?
Відповідь:
Якщо Ви маєте на увазі Сповіщення ШЗ-02:2016 від 28.11.2016 - так, враховувати.
Дата відповіді:
06.03.2017 09:50
Відповідь надана
документальне підтвердження наявності МТБ
Номер:
d535c4d310a447a0af1f31d3dd02d2ab
Дата опублікування:
02.03.2017 12:58
Опис:
Добрий день, в переліку документів для підтвердження наявності матеріально-технічної бази вказані такі документи, як акт санітарно-епідеміологічного обстеження складських приміщень, санітарні паспорти для транспортних засобів та медичні книжки водіїв. Ці документи стосуються для транспортних засобів та приміщень, котрі перевозять та зберігають харчові продукти.
Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні", зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568, та санітарним законодавством передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль. Водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду. Те ж саме стосується складських приміщень для харчових продуктів.
Відповідь:
У новій редакції тендерної документації зазначені вимоги видалені. Більш детально дивіться у новій редакції тендерної документації зі змінами.
Дата відповіді:
02.03.2017 15:36
Відповідь надана
Маркування
Номер:
22877f8a7daa4166bbb447c1219e9425
Дата опублікування:
02.03.2017 09:35
Опис:
Напишіть, будь ласка, чи повинно мати маркування символіку Державної прикордонної служби України?
Відповідь:
Так. Маркування повинно мати символіку Державної прикордонної служби України.
Дата відповіді:
03.03.2017 13:48
Відповідь надана
Маркування
Номер:
f9f569f931ce4efba8f49e9e2b0748e3
Дата опублікування:
02.03.2017 09:26
Опис:
Доброго ранку!
Напишіть, яке маркування повинен мати блайзер спеціальний?
Відповідь:
Маркування товару "Блайзер спеціальний" має включати:
- назва товару;
- символіка Державної прикордонної служби України;
- склад;
- дата виготовлення;
- виробник;
- посилання на власність Державної прикордонної служби України;
- інформація щодо догляду за виробом.
Решта необхідної інформації зазначається на розсуд учасника (виробника).
Дата відповіді:
03.03.2017 13:55
Відповідь надана
щодо сертифікації та зразка виробу
Номер:
8fa33bfe417d4e80b66495f982809870
Дата опублікування:
01.03.2017 18:09
Опис:
Добрий день, просимо надати роз'яснення щодо:
- у додатку 2 п. 4 пп. 4.7 прописані документи для підтвердження відповідності вимогам Замовника, а саме сертифікати відповідності без вказівки на що повинні бути (на виріб або на матеріали).
- коли саме потрібно подавати зразок на виріб (коли переможець або Учасник з найменшою ціною або для участі в тендері)?
Відповідь:
- У додатку 2 п. 4 пп. 4.7(нова редакція тендерної документації) видалений.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно - технічній документації надати один з наступних документів:
1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видану органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або їх нотаріально засвідчені копії.
2. Оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності;
3. У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні - оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки з органу сертифікації про це, виданої не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій, та декларацію постачальника (виробника) про відповідність.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника слід надати:
1. Довідка учасника щодо року виготовлення, гарантійного терміну експлуатації, та найменування виробника товару;
2. Зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника, або інструкція з експлуатації або інші документи, що підтверджують якісні характеристики товару.
3. Копії документів (ту) щодо якісних характеристик предмета закупівлі (для нерезидентів).
- Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів, з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, має надати Замовнику зразки товарів для кваліфікації переможця аукціону.
Дата відповіді:
02.03.2017 15:34