• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування

Послуги гарячого харчування

Торги відмінено

2 302 244.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 511.22 UAH
Період уточнення: 17.02.2017 16:26 - 27.02.2017 16:10
Відповідь надана

Щодо звіту 1ДФ

Номер: aada0cb897e1423d9942c9c190f3bb5b
Дата опублікування: 24.02.2017 14:51
Опис: Учасники зобов’язані надати копію звіту 1ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітний період. Прошу роз’яснити чи достатнім буде надання копії звіту, направленого за допомогою сервісу електронної звітності, із завіренням його відповідною квитанцією про направлення звыту? Чи в даному випадку вимагається саме надання копії звіту завіреного печаткою такого органу?
Відповідь: Учасник може надати копії звіту 1 ДФ (за останній звітний період), направленого за допомогою сервісу електронної звітності, із завіренням його відповідною квитанцією про направлення звіту
Дата відповіді: 27.02.2017 15:17
Відповідь надана

Щодо надання послуги навіть під час аварійних та/або веєрних відключень енергоносіїв на території Замовника

Номер: 5dc0a8efa2e043d792949e1bcf33b2be
Дата опублікування: 24.02.2017 14:51
Опис: З метою забезпечення можливості Учасника надати послуги навіть під час аварійних та/або веєрних відключень енергоносіїв на території Замовника, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують можливість Учасника забезпечити гарячим харчуванням підопічних навіть в разі час аварійних та/або веєрних відключень енергоносіїв (договорів на виробництво готової їжі та доставку їжі до місця надання послуг гарячою з додержанням санітарних норм та правил, та ін.). Вважаємо таку вимогу такою, що суперечить суті закупівлі та підлягає виключенню з тендерної документації, в т.ч. проекту договору, оскільки місцем надання послуг відповідно до тендерної документації є місцезнаходження замовника (харчоблок). Надання послуг поза межами харчоблоку суперечить суті послуг та потребує від учасника додаткових умов та витрат, що не передбачено при формуванні тендерної пропозиції, та передбачає надання послуг, вартість яких не буде компенсована при виконанні договору через законодавчо встановлене обмеження збільшення суми договору. Більше того, Додаток 1 “Розрахунок вартості харчування” не передбачає зазначення вартості надання послуг на території Замовника та поза її межами, при цьому вартість надання послуг за різних обставин суттєво відрізняється. Так, відповідно до ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім конкретно визначених пунктів. Зміна місцезнаходження надання послуг не є підставою для зміни істотних умов договору про закупівлю, тож не є зрозумілим яким чином буде розраховано та оплачено послуги, надані не на території Замовника. Більше того, замовником не надано конкретного переліку обладнання та матеріально-технічої бази, а також документів, що необхідно мати учаснику, при цьому мають місце фрази “в тому числі, але не виключено” та “та ін.”, що може неоднаково тлумачитись замовником при розгляді тендерних пропозицій. Враховуючи викладене прошу: - виключити зазначену вище вимогу з тендерної документації,в т.ч. проекту договору; - надати конкретний(однозначний) перелік обладнання та матеріально-технічої бази, і документів, що необхідно мати учаснику без застосування фраз “в тому числі, але не виключено” та “та ін.”; - роз’яснити яка вартість має бути наведена учасником, з урахуванням вартості виробництва/зберігання/транспортування готових страв поза межами харчоблоку чи тільки вартість надання послуг в харчоблоці замовника? - роз'яснити яким чином вартість надання послуг поза межами території Замовника буде розрахрвана та оплачена Замовником та чи враховано такі затрати при формуванні запланованої суми закупівлі.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 28.02.2017 17:11
Відповідь надана

Щодо наявності працівників

Номер: f57941b7d71e4bd7b8d2d8e3548504c8
Дата опублікування: 24.02.2017 14:49
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації Учасники зобов’язані надати довідку про наявність осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно якої кількість працівників необхідних безпосередньо для виконання умов договору. Учасник повинен зазначити перелік працівників, необхідних для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі. Враховуючи технічні вимоги до закупівлі послуг гарячого харчування прошу навести конкретний перелік посад, та їх кількість, що буде відповідати вимогам Замовника та типовим штатам загальноосвітніх шкіл-інтернатів для безперебійного забезпечення організації складного процесу харчування вихованців в закладі.
Відповідь: Кожен учасник самостійно повинен визначити необхідну та достатню кількість працівників для надання послуг їдалень, виходячи з власного досвіду роботи в галузі та враховуючи п.8, п. 11 Додатку 1.1 до тендерної документації "Технічні вимоги" (завдання).
Дата відповіді: 28.02.2017 16:36
Відповідь надана

санітарні паспорти на автотранспорт

Номер: 9cd53ab3a61449a29f5e7df3e9717acd
Дата опублікування: 20.02.2017 20:31
Опис: Згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційними ураженнями людей. Крім того статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яка встановлювала вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Статтями 43 та 44 зазначеного Закону встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, призначених для торгівлі. Оформлення санітарних паспортів на транспортні засоби цими статтями не передбачене. На підставі вищевикладеного повноважень щодо видачі Головним управлінням Держсанепідслужби області санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення харчових продуктів, чинним законодавством не передбачено. Прошу роз'яснити чому вимоги ТД порушують вишезазначені норми Законів та містить вимогу про обов'язкове представлення учасниками санітарних паспортів на кожен автомобільний транспорт? Чи будуть відхилені пропозиції учасників, які керуючись вишезазначеними нормами Законів не представлять санітарні паспорти на автотранспорт?
Відповідь: Дійсно, ст. 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яка встановлювала вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, на сьогодні з Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» виключено. Разом з тим, відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон). У статті 44 Закону викладені гігієнічні вимоги до транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, які повинні виконуватись операторами ринку. Тому, оператори ринку харчових продуктів повинні надати документ, виданий Держпродспоживслужбою, який підтверджує виконання зазначених вимог, а саме – про відповідність автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини.
Дата відповіді: 22.02.2017 13:14