-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги служби коротких повідомлень (SMS)
Завершена
12 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 500.00 UAH
Період уточнення:
12.11.2020 10:37 - 04.12.2020 00:00
Відповідь надана
уточнення щодо п.п. 1.4.2 і п.п. 1.4.3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЙОГО ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Номер:
f60e8004ab4d4dbdb97786bb68086d04
Дата опублікування:
03.12.2020 16:04
Опис:
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-VIII), надалі Закон, учасником процедури закупівлі (далі – учасник) є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ї статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Водночас, правовий статус іноземних юридичних осіб та порядок їх діяльності на території України не є предметом регулювання законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо Вас уточнити нормативні акти згідно яких компанія нерезидент має надати документи згідно п.п. 1.4.2 і п.п. 1.4.3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЙОГО ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.
Відповідь:
Так відповідно до пункту 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» тендерної документації у повній відповідності до пункту 37 частини першої статті 1 та частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Водночас, згідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Законодавство України містить особливості оподаткування послуг, що надаються нерезидентами та території України.
Відповідно до підпункту 141.4.2 пункту 141.4 статті 141 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) податок з доходу, отриманого в Україні нерезидентом (крім постійного представництва такого нерезидента в Україні), сплачують до бюджету резидент, що виплатив такий дохід або постійне представництво нерезидента.
Постійним представництво нерезидента уважається постійне місце діяльності, через яке нерезидент повністю або частково веде свою господарська діяльність в Україні. Зокрема, це можуть бути: місце управління, філія, офіс тощо (підпункт 14.1.193 пункту 14.1 статті 14 Кодексу).
Підпунктом 14.1.139 пункту 14.1 статті 14 Кодексу визначено, що представництво нерезидента, що не має статусу юридичної особи, може бути особою для цілей розділу V Кодексу.
У випадку реєстрації представництва нерезидента платником податку на додану вартість, на нього поширюються норми Кодексу, передбачені для платників податку на додану вартість.
Відповідно до підпункту 141.4.7 пункту 141.4 статті 141 Кодексу суми прибутків нерезидентів, які провадять свою діяльність на території України через постійне представництво, оподатковуються в загальному порядку. При цьому таке постійне представництво прирівнюється з метою оподаткування до платника податку, який провадить свою діяльність незалежно від такого нерезидента.
Порядок реєстрації представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності в Україні регулюється Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність», згідно з яким іноземні суб’єкти господарської діяльності, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність на території України, мають право на відкриття своїх представництв на території України. Реєстрацію представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності (крім філій і представництв іноземних банків) здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку (Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України).
Згідно зі статтею 64 Кодексу підставою для взяття на облік в контролюючих органах відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації, у тому числі постійного представництва нерезидента, є належна акредитація (реєстрація, легалізація) такого підрозділу на території України згідно із законом.
Процедуру взяття на облік/зняття з обліку у контролюючих органах відокремлених підрозділів іноземних компаній, організацій, як платників податків, встановлено Податковим кодексом і Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (далі – Порядок № 1588).
Документом про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) для представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності на території України, на яких поширюється дія Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність», відповідно до підпункту 3 пункту 3.4 Порядку № 1588, є свідоцтво про реєстрацію представництва, видане Мінекономіки.
Взяття на облік відокремлених підрозділів іноземних компаній, організацій як платників податків та як платників єдиного внеску проводиться контролюючим органом у день отримання відповідних заяв та підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру за формою № 34-ОПП (пункт 3.10 Порядку № 1588).
Дата відповіді:
07.12.2020 17:40
Відповідь надана
вайбер
Номер:
77d12697636d48308d59f0dc6e657059
Дата опублікування:
03.12.2020 14:05
Опис:
Подскажите пожалуйста какого характера будут сообщения в вайбер, реклама или тразакция? Если и тои другое, то какое соотношение?
Відповідь:
Орієнтовна кількість повідомлень-транзакції – 99 %, рекламних повідомлень – близько 1 %.
Дата відповіді:
04.12.2020 08:38
Відповідь надана
документи
Номер:
c6334653a29a4c31b926481a5b2f4cc2
Дата опублікування:
02.12.2020 16:17
Опис:
Подскажите пожалуйста, в пункте 2,1 указано что нужно предоставить договора с нашими клиентами . Но по политике конфидициальности мы не можем предоставлять данную иформацию. Подскажите , рекомендационные письмо может подойти?
Відповідь:
Згідно вимоги пункту 2.1 додатку 1 до тендерної документації учасник закупівлі на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» повинен надати у складі своєї пропозиції інформаційна довідку та вказаний у довідці договір(-и).
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію.
Ненадання будь-якого з документів, що вимагається тендерною документацією, фактично є непідтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію у спосіб встановлений тендерною документацією, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Одночасно звертаємо увагу, що наданий аналогічний договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
Дата відповіді:
03.12.2020 12:16
Відповідь надана
Питання щодо переліку документів для учасника-нерезидента
Номер:
00a607d0684d401aa92af370ef1fb2e1
Дата опублікування:
17.11.2020 14:59
Опис:
Доброго дня. Просимо Вас уточнити перелік документів для учасника -нерезидента України, згідно додатку 1.
Відповідь:
За пунктами 1.1–1.2 розділу 1, розділами 2–5 додатку 1 до тендерної документації учасник-нерезидент надає документи, визначені в тендерній документації.
За пунктом 1.3 замість статут (з відміткою державного реєстратора про реєстрацію) учасник-нерезидент надає довідку від компетентного органу, яка містить реєстраційні відомості та взяття на облік учасника-нерезидента, легалізовані проставленням штампу апостиль (для країн-учасників Гаазької конвенції від 5 жовтня 1961 року) або посвідченні консульською легалізацією (для країн, що не є учасниками Гаазької конвенції від 5 жовтня 1961 року).
Дата відповіді:
19.11.2020 10:45
Відповідь надана
Питання щодо повідомлення до іноземних операторів рухомого мобільного зв’язку
Номер:
e86287a832e64df1b555d6df002f52ed
Дата опублікування:
14.11.2020 23:07
Опис:
Доброго дня. Просимо Вас уточнити, чи можливо виділити повідомлення до іноземних операторів рухомого мобільного зв’язку на окремий Лот або видалити взагалі з Технічного завдання?
Відповідь:
У пункті 2.1 розділу «Вимоги до послуг» додатку 5 «Технічні вимоги» до тендерної документації визначено, що розсилка повідомлень проводиться як на абонентів всіх операторів рухомого мобільного зв’язку України, включаючи операторів CDMA, в тому числі, якщо Користувач знаходиться у роумінгу, так і іноземних операторів рухомого мобільного зв’язку.
Враховуючи що розсилка повідомлень буде як на номери користувачів яв вітчизняних так і іноземних операторів, виключення послуг надсилання повідомлень на номери іноземних операторів, або виділення їх в окремий лот (договір) є неприйнятним
Дата відповіді:
17.11.2020 10:01
Відповідь надана
Повідомлення до іноземних операторів рухомого мобільного зв’язку
Номер:
9c3c72f10deb4a8a92b0c9752921bccd
Дата опублікування:
14.11.2020 23:06
Опис:
Доброго дня. Просимо Вас уточнити детально, на які іноземні оператори рухомого мобільного зв’язку будуть відправлятися повідомлення? Необхідно конкретизувати напрямок.
Відповідь:
Відповідно до пункту 4.3 розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначений та пункту 1.2 розділу «Вимоги до послуг» додатку 5 «Технічні вимоги» до тендерної документації обсяг послуг становить до 37 500 000 SMS-повідомлень (37 200 000 повідомлень для абонентів операторів рухомого мобільного зв’язку України та 300 000 повідомлень до іноземних операторів рухомого мобільного зв’язку).
Водночас замовник не має прогнозних показників для детального розрахунку відношення користувачів до конкретних іноземних операторів рухомого мобільного зв’язку
Дата відповіді:
17.11.2020 10:01