-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: Городоцький ліцей №4 Городоцької міської ради Хмельницької області в м Городок, вул. Київська, 20, Городоцького р-ну, Хмельницької обл.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 до Оголошення. Критеріями оцінки є – «Ціна» з ПДВ. Питома вага критерію «Ціна» - 100 %. Замовником не вимагається надання забезпечення пропозицій учасників. Замовником не вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Завершена
517 796.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 588.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 588.98 UAH
Період уточнення:
11.11.2020 16:43 - 17.11.2020 18:00
Без відповіді
Про надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Номер:
cf4dc45305ea48738c0656c8d6034eb2
Дата опублікування:
17.11.2020 17:53
Опис:
У Додатку 3 Ви зазнаачєте, що учасник має надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. Той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Тому вимагаємо прибрати дану вимогу та внести відповідні зміни!
Без відповіді
Про недоречність погодження ДСНС
Номер:
52d30ea134f4416e8790102b210399c3
Дата опублікування:
17.11.2020 16:56
Опис:
З 1 листопада 2019 р. набрала чинності Зміна №1 до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» вилучено додаток И «Перевірка відповідності». Тому навіщо представники територіального органу ДСНС незрозуміло. Я розумію, що Ви як замовник цього хочете але навіщо мені як виконавцю ставити підпис та печатку на недіючому в Україні документі. Для того щоб працювала сигналізація з Вашої сторони достатньо заключення договору з ліцензованою організацією на обслуговування та вивдення сигналів на пульт
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
8c621643c9f0414db207543112976d19
Дата опублікування:
12.11.2020 15:13
Опис:
1. Відповідно до Додатку 2 Документації Замовник встановив кваліфікаційну вимогу, що Учасник, в період уточнень, повинен отримати лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне:
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Наголошуємо, що зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу ДСНС України, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
б) виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: орган ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про залучення? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів!
Тому вимагаємо виключити вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції лист погодження від органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт у якості третьої сторони.
До того ж, відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Тобто, з огляду на дану норму, розгляд звернення може досягнути 45 (сорок п’ять) днів
Таким чином, навіть у випадку звернення до органу ДСНС, учасник може не встигнути отримати відповідь на звернення у встановлений строк періоду уточнень, що ставить у нерівне положення і призводить до дискримінації учасників. Вважаємо, що така вимога була прописана Замовником для учасника, який завчасно знав про дану вимогу і мав можливість звернутися до органу ДСНС, з метою лобіювання інтересів конкретного учасника.
Відповідь:
Добрий день. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником згідно вимог Додатку №2 до Оголошення передбачено, що Учасник, в період уточнень, повинен отримати лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України. Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог Оголошення, адже будь який Учасник спрощеної закупівлі не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом. Крім того, відповідно до И.1.2. ДБН.В.2.5.-56:2014 для оцінки (перевірки) відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій та представників третьої сторони тощо. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт. Враховуючи вищевикладене, замовником прийнято рішення зазначити в Оголошенні вимогу, щодо надання учасниками листа погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі. В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами як Замовником торгів прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо навчального закладу та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Що стосується обмежених часових строків, то будь-який виконавець робіт (учасник процедури закупівлі) не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом і з вказанням у ньому вимоги щодо обмежених часових проміжків для надання відповіді.
Враховуючи вище викладене, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребує змін. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
13.11.2020 16:57