-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти ( Бензин , Дизельне паливо )
Категорія замовника: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів (пункт третій частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Завершена
8 204 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 440.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 440.00 UAH
Період уточнення:
11.11.2020 13:06 - 04.12.2020 00:00
Відповідь надана
Зберігання товару
Номер:
21390ed0480a4ac1aeef0b4fc0cd1c78
Дата опублікування:
03.12.2020 16:31
Опис:
Замовником в проекті договору щодо поставки пального по талонам не зазначено. як буде відбуватися зберігання товару. Пальне буде зберігати Замовник, у нього є відповідні ємкості та ліцензії чи зберігати пальне необхідно буде Постачальнику до моменту отримання товару на підставі талонів, який повинен мати ліцензію на зберігання пального на кожне місце зберігання (на кожну запропоновану АЗС). Просимо зазначити Замовника, як буде відбуватися зберігання пального
Відповідь:
Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
04.12.2020 13:40
Відповідь надана
Невідповідність вимог тендерної документації ст.41
Номер:
fda4fcfcfbfd4d07b1a97fba517bc7b0
Дата опублікування:
02.12.2020 09:22
Опис:
Замовник в розділі 6 п.4, зазначив зміну істотних умов договору відповідно до ст36. в старій редакції Закону, Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та зазначити зміну істотних умов відповідно до ст41, а також внести зміни в проект договору відповідно до нового Закону
Відповідь:
Внесено зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
03.12.2020 13:03
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
590931e06b594a459872fc665f562492
Дата опублікування:
30.11.2020 15:04
Опис:
У своїй відповіді до попереднього питання Замовник зазначив, що встановлення замовником територіальних меж у тендерній документації є обґрунтованим, а саме що дана вимога встановлена виключно зі специфіки послуг, що надає РШЕУ місту Рівне і специфіки виконуваних робіт, а саме 4-ох змінної роботи водіїв по зимовому утриманню вулиць міста Рівне, що передбачає швидке реагування при різкій зміні погодних умов. Тобто замовник зазначив, що буде надавати послуги з обслуговування вулиць по м. Рівне, тобто не частини міста в межах 3 км. від Замовника, а вцілому по місту. Крім того не зрозуміло чим Замовник аргументує відстань саме 3 км. Замовник зазначив, що в даних територіальних межах достатня конкуренція для торгів, але чому тоді Замовник не врахував, що є інші мережі АЗС в м. Рівному, які мають достатню кількість АЗС в м. Рівному та мають щонайменше 1 АЗС на відстані не більше 4 км. від Замовника (АЗС WOG, а також АЗС Олас), які збільшили б можливу конкуренцію в торгах та могли б запропонувати найбільш економічно вигідну ціну. Важаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки вона обмежує кількість Учасників, які мають в наявності АЗС в м. Рівне, але знаходяться на відстані більше ніж три кілометри від Замовника. Даною вимогою Замовник порушує основні принципи публічних закупівель, а саме- недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки дана вимога обмежує більшу кількість потенційних Учасників, тим самим порушується принцип максимальна економія, ефективність та пропорційність. Тому просимо Замовника видалити вимогу, яка стосується відстані до Замовника не більше 3 км. або змінити її на відстань не більше 4 км. до Замовника.
Відповідь:
Діяльність Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг по утриманню вулиць, доріг міста Рівне в належному санітарному стані здійснюється відповідно до нормативно-правових та технічних вимог до виконуваних робіт з утримання доріг м. Рівне, передбачених відповідними «технологічними картами», при яких автомобільне може відхилятись від завданого маршруту. Саме тому, дозаправка автомобіля під час роботи зміни є виключеною.
Специфіка даних робіт, а саме 4-ох змінної роботи водіїв передбачає швидке ( миттєве) реагування при різкій зміні погодних умов( при виникненні надзвичайних ситуацій). На початок робочої зміни машина повинна заправлена пальним , укомплектована відповідним обладнанням, засобами для виконання з об’єму робіт упродовж робочої зміни. Тобто заправлення автомобілів паливом здійснюється на АЗС, що розташована на найбільш економічно вигідній відстані від місця розміщення підприємства. При підготовці тендерної документації Замовник, керувався ч.1. ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, про що свідчить проведений попередній моніторинг цін на предмет закупівлі та наявність потенційних учасників процедури закупівлі. Зокрема, в межах трьох км знаходиться АЗС семи компаній, а саме:
«ANP» (вул.Курчатова, 9А, вул. Київська, 100, вул.. Кобзарська, 85);
ОККО (вул. Курчатова, 15, вул. Чорновола, 92, вул. Київська, 84);
«АВІАС PLUS» (вул. С.Бандери, 67, вул.. Кобзарська, 85А вул. Курчатова, 12, вул.Курчатова, 3,);
«Repsol» (вул. ак.Грушевського 2А);
АЗК «БРСМ НАФТА» (вул. Костромська, 42);
«АЗС- Сервіс» (вул. Курчатова,32Б);
«ОЛАС» (вул. Київська, 108А).
Крім того, у своїй роботі замовник керується принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності, що передбачає економію використання як бюджетних так і власних коштів підприємства. Тому, враховуючи ч.2 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми, як Замовник, наділені правом встановлювати вимоги стосовно економічної вигоди та територіальної зручності, які є найбільш прийнятними для функціонування підприємства з метою забезпечення швидкого реагування на потреби міста.
З огляду на вищевикладене вважаємо, що тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
02.12.2020 12:50
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
390e1663c47249359a6a086ab9bb191b
Дата опублікування:
30.11.2020 10:28
Опис:
Замовник в тендерній документації додаток 4 вказав, що Учасник має забезпечити заправлення автомобілів паливом на АЗС, що знаходяться від РШЕУ(м.Рівне, вул.Д. Галицького, 25) в межах не більше 3 (трьох) км. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує кількість Учасників, які мають в наявності АЗС в м. Рівне, але знаходяться на відстані більше ніж три кілометри від Замовника. Даною вимогою Замовник порушує основні принципи публічних закупівель, а саме- недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також п.4 ст5 ЗУ Про публічні закупівлі. Тому просимо Замовника видалити вимогу, яка стосується відстані до Замовника не більше 3 км. та є дискримінаційною.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до вимог замовника, викладених у тендерній документації Поставка товару здійснюється через мережу АЗС, які повинні знаходитись від бази автомобілів Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг(адреса : м. Рівне, вул. Д.Галицького, 25) в межах 3 км. З Вашої точки зору, дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлених п.4 ст5ЗУ «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Встановлення замовником територіальних меж у тендерній документації є обґрунтованим . Хочемо повідомити Вас, що дана вимога встановлена виключно зі специфіки послуг, що надає РШЕУ місту Рівне і специфіки виконуваних робіт, а саме 4-ох змінної роботи водіїв по зимовому утриманню вулиць міста Рівне, що передбачає швидке реагування при різкій зміні погодних умов . Також , Замовнику відомо щонайменше чотири АЗС , які знаходяться в межах 3х кілометрів від розташування РШЕУ , що забезпечує добросовісну конкуренцію серед уасників:1) АЗК «БРСМ НАФТА» (адреса АЗС- м. Рівне, вул. Костромська, 42; 2) АЗС «ОККО» (адреса АЗС- м. Рівне, вул.Київська,84; 3)АЗС «АВІАС PLUS» (адреса АЗС- м. Рівне , вул. Степана Бандери, 67; 4) АЗС «ANP» (адреса АЗС - м. Рівне, вул.Курчатова,3). Замовник, керувався ч1. ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також ч.2 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачає економію використання як бюджетних так і власних коштів підприємства .
Ми, як Замовник, наділені правом встановлювати вимоги, які є найбільш прийнятними для функціонування підприємства. У своїй роботі керуємося принципами економічної вигоди, територіальної зручності і швидкого реагування підприємства на потреби міста.
З огляду на вищевикладене вважаємо, що тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог згідно ЗУ « Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
30.11.2020 13:13