• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, зокрема, будинків, будівель і споруд (виготовлення технічних паспортів)

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2020 14:44 - 13.11.2020 00:00
Відповідь надана

Надмірні вимоги до допоміжного документу

Номер: bc7575376d6e4f6b88b3d99f2fa15138
Дата опублікування: 09.11.2020 15:16
Опис: Доброго дня, шановний замовник! Серед 20 документів, зазначених у додатку 3 до Оголошення про закупівлю, міститься вимога про наявність наступного документу (цитата): "Лист - відгук від Замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних послуг згідно договору, суми договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання послуг, дотримання календарного графіку виконання послуг, достатність кваліфікації працівників". Отже, цей пункт насправді містить наступні вимоги до складання відгуку: 1. Лист - відгук від Замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності) - лист один, але він "мають бути складені" - отже, їх повинно бути декілька? 2. Лист (листи) повинен (повинні) бути завірені підписом керівника замовника - тобто лист треба не тільки підписати, а ще й завірити? 3. Лист (листи) повинен (повинні) бути датованим. 4. Лист (листи) повинен (повинні) містити інформацію щодо дати укладення договору. 5. Лист (листи) повинен (повинні) містити інформацію щодо суми договору. 6. Лист (листи) повинен (повинні) містити інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі: 6.1. в частині якості виконання послуг; 6.2. в частині повноти виконання послуг; 6.3. в частині дотримання календарного графіку виконання послуг; 6.4. в частині достатності кваліфікації працівників. Чи означає це, що Ви за відсутності навіть одного (будь-якого) з цих пунктів (підпунктів) у тексті відгуку - він буде забракованим вами? Якщо так, то Ви фактично вимагаєте, щоб виконавець написав сам собі відгук (такий собі художньо-публіцистичний твір з чітким дотриманням десятка критеріїв), умовив підписати цей твір уповноваженого представника колишнього замовника, а потім ще й умовив цю ж особу для чогось завірити його! Це при тому, що наявність цього витвору мистецтва (аналогу "лайку" в соцмережах, тільки дуже зарегульованого лайку) взагалі не передбачена чинним законодавством.
Відповідь: Добрий день! Відповідно п. 3 частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати в учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У додатку 3 до Оголошення про закупівлю в пунктах 16, 17 та 18 чітко вказано, що ми хочемо побачити від учасників, а саме: - Довідку, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку аналогічних послуг; - Підтвердження виконання аналогічних послуг (договір з усіма додатками, первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо) - Лист - відгук від Замовника, відповідно до наданого аналогічного договору. Тобто якщо учасник в довідці вказав один аналогічний договір, то він повинен надати один договір з додатками до нього , первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо) та лист-відгук. Якщо учасник в довідці вказав декілька аналогічних договорів, то він повинен надати всі договори з додатками вказані в довідці, первинні документи та листи-відгуки до кожного договору. Лист-відгук повинен бути підписаний керівником замовника, а не тільки виконавцем даного листа (невідомою особою). Листи оформлюються згідно Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003- це що до бланку, дати, вихідного номеру, підписів, тощо. Яку інформацію в листі хочемо побачити ми чітко описали в п. 18 додатку 3 до Оголошення про закупівлю, а саме: інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних послуг згідно договору, суми договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання послуг, дотримання календарного графіку виконання послуг, достатність кваліфікації працівників. Жодного посилання на певну форму листа, обов’язкових словосполучень та інше не має. - інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних послуг згідно договору – для того, щоб впевнитися, що цей лист-відгук саме до наданого аналогічного договору; - інформацію щодо суми договору – щоб переконатися, що ви не маєте сумнівну практику після підписання договору додатковими угодами збільшувати суму договору; - інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання послуг, дотримання календарного графіку виконання послуг, достатність кваліфікації працівників - щоб впевнитися, що учасник своєчасно, в повному обсязі, кваліфіковано надав послуги. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 10.11.2020 13:26