-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
запасні частини до вантажних вагонів
запасні частини до вантажних вагонів
Торги не відбулися
9 894 864.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 474.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 474.32 UAH
Період уточнення:
22.12.2016 19:27 - 24.03.2017 09:00
Відповідь надана
Зміни до "Тендерної документації
Номер:
eb31d7d3744a4d44871b9a969a6db3c6
Дата опублікування:
28.12.2016 16:54
Опис:
Детально опрацювавши тендерну документацію (далі - ТД) на закупівлю литва, просимо розглянути можливість внести зміни до тендерної документації, а саме:
- Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
п.3.3 Забезпечення тендерної пропозиції
„Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання учасником вимог тендерної документації.”
- Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю
п. 6.3. ”Право Замовника на зміну обсягів закупівлі виключити.”
- Розділ 7. Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)
п. 7.4. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії:
– гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа; або:
– страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (копія ліцензії надається учасником разом із договором) та квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування
- Додаток №1
Лот №1*
Код ДК Код МТР УЗ Найменування асортименту ДСТУ, ТУ, креслення, розмір, сорт, марка, тип Одиниця виміру К-ть, од.
30.20.4 (34631000-9) 7443184 Рама бокова крес.№100.00.020-4СБ,
крес.№1750.00.100СБ,
крес.№7055.00.020-0СБ
(укомпл. деталлю Рама бокова крес.7020.00.002-0) шт 280
30.20.4 (34631000-9) 7442932 Балка надресорна
крес. №100.00.010-4СБ,
крес. № 1750.00.010СБ,
крес.№7055.00.010 СБ
(укомпл. деталлю Балка надресорна крес.7020.00.001-02) шт 140
- „Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі”
„Перелік документів та даних, що підтверджують відповідність технічним вимогам Специфікаціі на технічні та якісні вимоги до продукції”
п.1.1 На підтвердження відповідності продукції, на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва надати:
Скановану копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО (з накладанням ЕЦП Учасника), що має дійсний термін дії, який виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації).
Якщо сертифікат відповідності УкрСЕПРО на серійний випуск продукції має менше 3 місяців до закінчення терміну його дії, учасник повинен надати скановану копію заявки (з накладанням ЕЦП Учасника)до органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про необхідність проведення нової сертифікації до закінчення терміну дії даного.
Якщо сертифікат відповідності УкрСЕПРО на серійний випуск продукціївід фактичної дати розкриття конкурсної пропозиції має термін менше 3 місяців до закінчення терміну його дії, то учасник повинен надати гарантійний лист (з накладанням ЕЦП Учасника) , що новий сертифікат відповідності УкрСЕПРО буде наданий не пізніше закінчення терміну дії даного.
П.3.3 по тексту
„Учасник зобов’язаний надати:
а)скановану копію телеграми Дирекції ради(з накладанням ЕЦП Учасника) по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або ИВЦ ЖА про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування;
або:
б) скановану копію листа (від Укрзалізниці(з накладанням ЕЦП Учасника) про підтвердження присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування;
або:
в) скановану копію листа від Укрзалізниці(з накладанням ЕЦП Учасника) про початок виконання процедури присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери дії умовного номеру клеймування продукції;
або:
г) скановану копію листа від відомчої установи(з накладанням ЕЦП Учасника), яка мала право на присвоєння умовного номеру клеймування у період до 1990-х років.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (Додаток А) запчастини до вантажнихвагонів
№ Найменуванняасортименту МТР ГОСТ, ДСТУ, ТУ, креслення, розмір, сорт, марка,тип Од.виміру Вимоги до інспекцій-
ного та приймаль-
ного контролю Нанесенняумовного номеру на продукцію Визначеннянеобхід-
ностісертифі-каціїпрод.
1 Рама бокова 100.00.020-4СБ, 1750.00.100СБ, 7055.00.020-0СБ
(укомпл. деталлю Рама бокова крес.7020.00.002-0) шт Підлягає Вимагається Підля-
гає
2 Балка надресорна 100.00.010-4СБ, 1750.00.010СБ,
7055.00.010 СБ
(укомпл. деталлю Балка надресорна крес.7020.00.001-02) шт Підлягає Вимагається Підля-
гає
- Додаток №3 по тексту до
„Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 15-ти календарних днів;
п.6 по тексту до
„- документи при прийманні продукції по якості, комплектності, кількості тощо, можуть були складені за участю Постачальника, Замовника, ПАТ «Українська залізниця» та вантажоодержувача;”
- Додаток № 4
Інструкція щодо заповнення таблиці.
„У колонці 5 вказується маркування дати виготовлення продукції, 2017р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання).”
- Додаток №7
„Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа та договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія, яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (забезпечення тендерної пропозиції)
- Додаток №9
1. „П.2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК обов’язково викликає представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.”
2. „Розділ 3, пункти 3.1, 3.2, 3.3 виключити.”
3. „Розділ 4, пункт 4.5 виключити.”
4. ”П.5.2. Поставка Продукції проводиться партіями протягом терміну дії договору, згідно графіку постачання, наведеного в Додатку №1, тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Продукції. Під партією продукції розуміється кількість відвантаженої продукції, згідно наданої рознарядки.
Відповідальність за достовірність інформації, яка вказується у рознарядці, несе ЗАМОВНИК.
Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі та з застосуванням факсимільного зв’язку. Після отримання рознарядки по факсу ПОСТАЧАЛЬНИК повинен протягом доби направити ЗАМОВНИКУ копію отриманої рознарядки з відміткою, що підтверджує її отримання, або іншим чином підтвердити її отримання. У рознарядці повинно бути вказано: вид продукції, обсяг продукції що підлягає поставці вантажоодержувачі та їх реквізити.
Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової правильно оформленої рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці.
Матеріальні витрати, що виникли при поверненні продукції, яка не була письмово заявлена, покладаються на ПОСТАЧАЛЬНИКА.”
5.”П.6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом _____________________ днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України.
У випадку прострочення оплати за Продукцію, що поставляється по цьому договору ПОСТАЧАЛЬНИК має право затримати постачання продукції на термін не більше терміну прострочки оплати, при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відповідальності за несвоєчасну поставку Продукції з цієї причини.”
6. „П.7.1. по тексту до „ Відвантажувальні і платіжні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту відвантаження Продукції, але не пізніше п’ятого числа місяця, наступного за місяцем в якому проводилось відвантаження Продукції.”
7. „П.9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Постачальником договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.”
8. „П.10.1 При порушенні термінів постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк продукції на умовах, передбачених п.5.2. даного договору, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк продукції. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.”
9. „П. 12.2. Дане застереження не розповсюджується у випадку, коли передавання пов’язане з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання договору або наданням документів (інформації) ПАТ «Укрзалізниця», а також у випадках, передбачених чинним законодавством.
Відповідь:
Згідно питання було внесено зміни до п 3.3. всі інші пункти було залишено без змін.
Дата відповіді:
01.03.2017 15:20
Відповідь надана
Невідповідність очікуваної вартості закупівлі ринковим цінам
Номер:
8a6b879ffc814b4bbd24f68e3571635a
Дата опублікування:
26.12.2016 21:27
Опис:
В зв’язку з підвищенням цін на складові вагонного литва, зокрема на брухт чорних металів та електроенергію, що сталося на ринку України протягом 2016 року хочемо зауважити, що очікувана вартість закупівлі вагонного литва не відповідає існуючим ринковим цінам. Окрім того, в 2017 році на ринку України очікується додаткове підвищення цін на брухт чорних металів, тому хочемо зауважити, що на момент подання пропозицій і проведення аукціонів гранична ціна вагонного литва не буде відповідати ринковим цінам на момент його поставки. У зв’язку із тим, що поставка вагонного литва буде здійснюватися протягом 2017 році, просимо переглянути очікувану вартість закупівлі у сторону збільшення.
Відповідь:
Замовник не вбачає можливості для підвищення очікуваної вартості закупівлі
Дата відповіді:
23.03.2017 14:36