-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09310000-5, «Електрична енергія» (електрична енергія для учбового центра)
Електрична енергія для учбового центра
Торги не відбулися
988 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 942.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 942.00 UAH
Період уточнення:
05.11.2020 17:50 - 11.11.2020 00:00
Відповідь надана
Графік споживання
Номер:
3978a151a71f4e12afb12042974a5d49
Дата опублікування:
10.11.2020 14:31
Опис:
Відповідно до інформації, що розміщена Замовником в Додатку 4 до тендерної документації, об’єкт споживання Замовника відноситься до групи « а » (з АСКОЕ), та 2 класу напруги. У зв'язку з цим звертаємося до вас з вимогою надати погодинний графік споживання по групі "а" (з АСКОЕ) з початку 2020 року. Дана інформація необхідна учасникам для правильного формування своєї цінової пропозиції з метою економії бюджетних коштів. Додатково повідомляємо, що споживач має право звернутися до ОСР щодо отримання від такого погодинного графіку споживання, а ОСР зобов'язаний надати таку інформацію Споживачу.
Наперед повідомляємо, що ОСР не надає інформацію на запити постачальників по споживачам, котрі не є клієнтами такого постачальника.
Беручи до уваги все вищезазначене, звертаємося до вас з проханням надання погодинний графік споживання по групі "а" (з АСКОЕ) з початку 2020 року для коректного розрахунку цін учасниками даної процедури закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що звернення споживача до оператора системи розподілу за графіком споживання є його правом. Надання погодинного графіку споживання по групі "а" (з АСКОЕ) з початку 2020 року оператором системи розподілу відбувається на платній основі. Наразі кошторисом видатків ДНЗ «ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПТО ДСЗ» ці витрати не передбачені. Додатково повідомляємо Вам, що у Замовника п’ятиденний робочий тиждень, час початку Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер, П’ятниця о 8 год.00 хв., закінчення – 17 год.00 хв., по п’ятницях закінчення о 15 год. 45 хв., також в складі тендерної документації надано обсяги очікуваного споживання (постачання) електричної енергії Замовником, тому для коректного розрахунку цін Учасники даної процедури закупівлі мають враховувати цю інформацію.
Дата відповіді:
11.11.2020 16:49
Відповідь надана
Графік споживання
Номер:
e19a5228afc640df8f9e3f9570d9e33b
Дата опублікування:
10.11.2020 09:21
Опис:
Відповідно до інформації, що розміщена Замовником в Додатку 4 до тендерної документації, об’єкт споживання Замовника відноситься до групи « а » (з АСКОЕ), та 2 класу напруги. У зв'язку з цим звертаємося до вас з вимогою надати погодинний графік споживання по групі "а" (з АСКОЕ) з початку 2020 року. Дана інформація необхідна учасникам для правильного формування своєї цінової пропозиції з метою економії бюджетних коштів.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Всі площадки вимірювання Замовника належать до групи «А» та забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії із встановленими та введеними в експлуатацію локальним устаткуванням збору та обробки даних (ЛУЗОД). У зв’язку з тим, що ЛУЗОД не передбачає передачу даних з приладів обліку електроенергії безпосередньо Споживачу, Замовник не має в оперативному розпорядженні інформації стосовного погодинного графіку споживання електричної енергії за місяць.
Дата відповіді:
10.11.2020 14:18
Відповідь надана
Додаток 3
Номер:
775df2a453954dadb1036f5e29eeb111
Дата опублікування:
10.11.2020 09:02
Опис:
Доброго дня!
Шановний замовник, вами розміщено вимоги щодо необхідності надання учасниками довідок, котрі мають бути подані шляхом заповнення учасниками відповідних форм. Зокрема, але не виключно, Довідку що містить відомості про учасника, яка розміщена в Додатку 3. Однак, даний додаток надано Замовником в форматі PDF.
З метою дотримання всіх вимог замовника щодо форм довідок, звертаємося до вас з проханням розмістити тендерну документацію та додатки до неї в форматі Word.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимоги до формату інформації про закупівлю, яку замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Відповідно підстави для викладення інформації про закупівлю в іншому форматі відсутні, адже формат викладення ТД не впливає на можливість підготувати тендерну пропозицію потенційним учасникам торгів. Додатково повідомляємо, що Додатки, які потребують заповнення зі сторони Учасника та проект договору долучені в форматі word до тендерної документації.
На Ваше запитання додаємо форму довідки в форматі word, яку треба заповнювати:
ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА (для юридичної особи)
1. Повне найменування Учасника:
__________________________________________________________________
2. Місцезнаходження Учасника: ____________________________________________________________
Код ЄДРПОУ ________
3. Назва установчого документу відповідно до якого Учасник здійснює діяльність: ________________________________
4. Телефон:_______________
Телефакс:____________ Контактна особа, яка відповідає за Договори (прізвище та ініціали, посада):
__________________________________
5. Адреса електронної пошти:_____________
6. Посада, прізвище, ім’я та по батькові керівника:
_________________________________________
7. Дані про основний вид економічної діяльності:____________________
Форма власності:__________________
Місце та дата реєстрації: __________
8. Розрахунковий (і)рахунок (и), МФО:
____________________________ Банк (и), який (і)обслуговує (ють)Учасника:
____________________________
9. Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності:_______________________________
ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА (для фізичної особи)
1. Прізвище, ім'я, по батькові
2. Паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і коли виданий)
3. Місце проживання
4. Поштова адреса
5. Ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків та інших обов'язкових платежів - для фізичної особи
6. Телефон
7. Факс
8. Адреса електронної пошти
9. Найменування банку, що обслуговує Учасника
10. Поточний (розрахунковий) рахунок
11. МФО
Дата відповіді:
10.11.2020 14:13