-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт цеху для миття посуду та цеху для роздачі їжі Таращанського академічного ліцею «Ерудит» Таращанської районної ради Київської області
Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказані у Додатку 1 «Технічне завдання». Вимоги до кваліфікації учасників вказані у Додатку 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Завершена
681 475.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 407.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 407.38 UAH
Період уточнення:
05.11.2020 15:29 - 11.11.2020 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні умови
Номер:
bf30a5b93a164967816520931336264c
Дата опублікування:
07.11.2020 15:07
Опис:
Вимога до оголошення надати аналогічні договори у 2018-2019 роках з посиланням на публічне розміщення, а також на суму не менше 700 000 грн. є дискримінаційними умовами.
Замовник обмежує конкуренцію учасників. Вимагаємо убрати данні дискримінаційні умови.
А також повідомляємо, що нам відомо про зговір Замовника з ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» (код за ЄДРПОУ 34402940) під яких написано оголошення по даній закупівлі. Якщо дискримінаційні умови не будуть убрані, і закупівля не буде проходити на рівних умовах для всіх учасників, Ми будемо змушені звернутися в поліцію і служби масової інформації.
Відповідь:
Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Дана вимога, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними виконавцями робіт, уникнення нанесенню шкоди здоров’ю дітей й забезпечити дітей вчасними і якісним харчуванням.
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі. За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
Також додатково хочемо зазначити, що у відповідності до Закону, в минулій редакції, ст. 2 встановлено наступне:
«Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»
Вимога щодо посилання на закупівлю є правомірною, з огляду на ч.4. ст. 2 Закону, в редакції, яка діяла на період 2018-2019рр.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
09.11.2020 14:59